«Καθέλκυση του 100ού πλοίου του Ομίλου Αριστείδη και Ιωάννη Α. Αλαφούζου
θα γίνει στα Ναυπηγεία της ΝKK στην πόλη Τσου, νοτιοανατολικά του
Τόκιο» («Καθημερινή», 20.5.2001). «Από τις αρχές του 2010, Ελληνες
εφοπλιστές αγόρασαν 107 πλοία αξίας 2,3 δισ. δολαρίων» («Ημερησία»,
2/6/2010).
«Στο τέλος του Δεκεμβρίου 2009 οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων ελληνικών συμφερόντων (άνω των 1.000 gt) ανήλθαν σε 748 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 64,9 εκ. dwt» (Ετήσια έκθεση 2009-10, Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών). Κανένα από τα πλοία δε ναυπηγείται στην Ελλάδα. Ο Αλαφούζος ναυπηγεί δύο νέα πλοία στη Ν. Κορέα. Ναύλα το 2008: 120.000 έως 150.000 δολάρια ημερησίως. Ναύλα σήμερα, σε συνθήκες κρίσης: 50.000 έως 90.000 δολάρια ημερησίως. Η ανεργία στα ναυπηγεία θερίζει, ο κλάδος εξαφανίζεται. Οι κατώτατοι μισθοί των Ελλήνων ναυτεργατών 1.200 ευρώ, των ξένων 350 δολάρια, η ανασφάλιστη δουλειά στα πλοία καθεστώς, τα πληρώματα μειωμένα, η ανεργία στα ύψη. Οι εφοπλιστές δε φορολογούνται. Αυτός είναι ο νόμος των εφοπλιστών, του Αλαφούζου, που απαιτεί καταστολή των αγώνων. Νόμος καταστροφής της βιομηχανίας στην Ελλάδα και των Ελλήνων εργατών. «Το άρρωστο κομμάτι της μεταπολίτευσης θα τελειώσει όταν το κράτος θα μπορεί να προστατεύει τη νομιμότητα, τη δημοκρατία και τη μεγάλη πλειοψηφία, από οργανωμένες βίαιες μικρομειοψηφίες», γράφει με μίσος για τους εργάτες, την πλειοψηφία της κοινωνίας, στο κύριο άρθρο η χτεσινή «Καθημερινή». Ο Αλαφούζος απαιτεί προστασία του νόμου τους, που καταστρέφει εργάτες και κλάδους της οικονομίας, για να πλουτίζουν ο ίδιος και το παρασιτικό σινάφι του. Πράγματι, το «άρρωστο κομμάτι» της μεταπολίτευσης, ο καπιταλισμός, θα τελειώσει οριστικά όταν η εργατική τάξη, ο λαός καταργήσουν την παρασιτική οργανωμένη βίαιη μικρομειοψηφία των αστών, κοινωνικοποιώντας την ιδιοκτησία τους.
«Στο τέλος του Δεκεμβρίου 2009 οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων ελληνικών συμφερόντων (άνω των 1.000 gt) ανήλθαν σε 748 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 64,9 εκ. dwt» (Ετήσια έκθεση 2009-10, Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών). Κανένα από τα πλοία δε ναυπηγείται στην Ελλάδα. Ο Αλαφούζος ναυπηγεί δύο νέα πλοία στη Ν. Κορέα. Ναύλα το 2008: 120.000 έως 150.000 δολάρια ημερησίως. Ναύλα σήμερα, σε συνθήκες κρίσης: 50.000 έως 90.000 δολάρια ημερησίως. Η ανεργία στα ναυπηγεία θερίζει, ο κλάδος εξαφανίζεται. Οι κατώτατοι μισθοί των Ελλήνων ναυτεργατών 1.200 ευρώ, των ξένων 350 δολάρια, η ανασφάλιστη δουλειά στα πλοία καθεστώς, τα πληρώματα μειωμένα, η ανεργία στα ύψη. Οι εφοπλιστές δε φορολογούνται. Αυτός είναι ο νόμος των εφοπλιστών, του Αλαφούζου, που απαιτεί καταστολή των αγώνων. Νόμος καταστροφής της βιομηχανίας στην Ελλάδα και των Ελλήνων εργατών. «Το άρρωστο κομμάτι της μεταπολίτευσης θα τελειώσει όταν το κράτος θα μπορεί να προστατεύει τη νομιμότητα, τη δημοκρατία και τη μεγάλη πλειοψηφία, από οργανωμένες βίαιες μικρομειοψηφίες», γράφει με μίσος για τους εργάτες, την πλειοψηφία της κοινωνίας, στο κύριο άρθρο η χτεσινή «Καθημερινή». Ο Αλαφούζος απαιτεί προστασία του νόμου τους, που καταστρέφει εργάτες και κλάδους της οικονομίας, για να πλουτίζουν ο ίδιος και το παρασιτικό σινάφι του. Πράγματι, το «άρρωστο κομμάτι» της μεταπολίτευσης, ο καπιταλισμός, θα τελειώσει οριστικά όταν η εργατική τάξη, ο λαός καταργήσουν την παρασιτική οργανωμένη βίαιη μικρομειοψηφία των αστών, κοινωνικοποιώντας την ιδιοκτησία τους.
(Δημοσιεύτηκε
τον Ιούνη του 2010 στον Ριζοσπάστη. Από τότε άλλαξαν πολλά… και τίποτα. Τέσσερα
χρόνια «κρίσης» προσφέρονται για συγκρίσεις. Δεν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να τις κάνετε και μόνοι σας.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου