Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Εγώ ‘μαι ο Εργάτης!

Πίνακας του Ηλία Προκοπίου

Εγώ ‘μαι ο άνθρωπος με τα χοντροπάπουτσα,
με τους ρόζους στις παλάμες.
Με τα ίχνη του λαδιού και της σκόνης
στων νυχιών μου τις ρίζες.
Εγώ ‘μαι που σκάβω τους δρόμους
για να περάσουν μαζί μου οι ανθρώποι.
Εγώ ‘μαι που χτίζω - πρώτος μαζί μ’ όλους
τους ανθρώπους.
Εγώ ‘μαι που δέχομαι τις πρώτες λαβωματιές
πρώτος μαζί μ’ όλους τους ανθρώπους.
Εγώ ‘ μαι που τη νίκη φέρνω - πρώτος μαζί
μ’ όλους τους ανθρώπους.
Κι ο ποιητής που διάλεξε
τη λέξη να ταιριάζει με την πράξη
μπορεί να πει πως είμαι η πρωτοπόρα τάξη.
Κι αν είναι παλικάρι και τολμά
να λέει κάθε ομορφιά με τ’ όνομά της
μπορεί να γράψει πως εγώ ‘μαι ο δουλευτής,
εγώ ‘μαι ο Εργάτης!

ΘΟΔΟΣΗΣ ΠΙΕΡΙΔΗΣ

Διαβάστε ένα αφιέρωμα για τον ποιητή στη στηθάγχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: