Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ριξ' το στο ΚΚΕ!


Tο «Εθνος» αποκαλύπτει τις συνομιλίες: Πατέλης (κλαίγοντας): «Παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουν έξω, θα με διώξουνε. Σε παρακαλώ, δώσε μου δύναμη ρε μαλ....δεν είμαι καλά. Δώσε μου δύναμη γιατί θα λυγίσω μαλ...» - Για τον Παύλο Φύσσα: Εκανε εκπομπή; Τώρα θα κάνει από τον παράδεισο. Μήπως το ρίξουμε στο ΚΚΕ ρε παιδάκι μου

Οι συνομιλίες μεταξύ των χρυσαυγιτών που κατέγραψε το βαλιτσάκι της Αντιτρομοκρατικής και αποκαλύπτει το «Εθνος» είναι συγκλονιστικές. Μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα τα μέλη της οργάνωσης «σπάνε» τα τηλέφωνα αφού οι περισσότεροι είχαν καταληφθεί από πανικό για τα όσα θα ακολουθούσαν. Τα στελέχη της εγκληματικής συμμορίας φτάνουν μέχρι του σημείου να χλευάζουν τον νεκρό Παύλο Φύσσα, ενώ με θρασύδειλες εκφράσεις απειλούν τους πάντες. Στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες από τα λόγια των χρυσαυγιτών προκύπτει η στρατιωτικού τύπου ιεραρχία της οργάνωσης, τα τάγματα εφόδου αλλά και ο πανικός των εγκληματιών που κλαψουρίζουν και ομολογούν την πράξη τους.
Όπως αναφέρεται και στο διαβιβαστικό εισαγωγικό σημείωμα των απομαγνητοφωνήσεων της αντιτρομοκρατικής τα πρόσωπα που ακούγονται να συνομιλούν χρησιμοποιούν ακόμα και συνθηματικά όπως «Βουδας», «Τζονάρα» , «Τζί», «Ζόμπι», «Ντάρκ», «Τρύπας» και άλλα.

Σε κάποιες από τις συνομιλίες ο πυρηνάρχης Γιώργος Πατέλης μιλάει με έναν από τους Χρυσαυγίτες και κλαίγοντας φωνάζει: «Ρε μαλ... κοίτα τι μου κάνανε ρε φίλε, παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουν έξω, θα με διώξουνε. Δεν μπορώ ρε μαλ... είμαι πολύ δυστυχισμένος».

Ο άλλος προσπαθεί να τον παρηγορήσει: «Ρε Γιωργάρα κι εγώ το ίδιο θα πάθω κι εγώ. Εσύ δεν θα πας μέσα, δεν έχεις κάνει κάτι. Γι' αυτό σου λέω μη σπας». Σε άλλο σημείο ο Πατέλης αναφέρει: «Σε παρακαλώ, δώσμου δύναμη ρε μαλ....δεν είμαι καλά. Δώσε μου δύναμη γιατί θα λυγίσω μαλ... Μη με κλά... κι εσύ μπουρδέλο».

Σε άλλο σημείο των συνομιλιών του Γιώργου Πατέλη προκύπτει ότι ο κόσμος γυρνάει την πλάτη του στη Χρυσή Αυγή: Χθες στον Πειραιά πέσαν οι μάσκες έτσι; Πόσο λίγοι με ακολουθήσανε...Είδες πόσο λίγοι με ακολουθήσανε;»

Σε άλλο σημείο ακούγεται πάλι ο Πατέλης να λέει:«Με παίρνουν όλοι τηλέφωνο, κάποια παιδιά που ήταν εκεί από την Ασφάλεια, όλοι, με παίρνουν τηλέφωνο: Γιωργάρα σ' αγαπάμε και δεν κάνουμε πίσω και είμαστε μαζί σου...».

Σοκ προκαλεί και ο διάλογος δύο μελών για τον Παύλο Φύσσα:

Α: Ναι, τώρα έχουν σε ένα βίντεο τον Μπαρμπαρούση που χορεύει

Β: Ναι, και ρίχνει πιστολιές

Α: Όχι, όχι και τον σχολιάζει ο Φύσσας, ο συγχωρεμένος

Β: Ο Φύσσας; Πως τον σχολιάζει; Από τον Ουρανό;

Α:Ε από, ε σε μια εκπομπή που κάνανε και καλά σατιρική όπως είναι το Ράδιο Αρβύλα

Β: Ο Φύσσας έκανε εκπομπή;

Α: Ε, έτσι δείχνει. Στην τηλεόραση, στο ίντερνετ δεν ξέρω.

Β:Ε τώρα θα κάνει από τον παράδεισο εκπομπή

Α: Ε τώρα ναι, αυτό θα έλεγα και 'γω Του βάλανε κάτι τραγούδια να πουμε στη φόρα που έλεγε φασίστες σας γ@μώ, σφαχτ' τους, κατούρα τους στα μούτρα και θαψτους και κάτι τέτοια.

Β; Ε, εντάξει τον θάψαν αυτόν

Α: ΧαΧα το ξέρω, αυτό είπα και γω

Β: Ε βέβαια βρε μ...κα, σε ξύλο ήτανε πάνω. Σε συμπλοκή ήταν το μ...νί. Σε συμπλοκή βρέθηκε.

Α: Ρε π...στη μου εντάξει, τα έχουν... Τα παρουσιάζουν όπως θέλουν τα α...δια οι δημοσιογράφοι είναι τα μεγαλύτερα μ...νόπανα.

Β: Μ....κα, μακάρι άμα υπάρχει Θεός να μας βοηθήσει και να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε και να έρθει μια ώρα ρε φίλε που θα λογαριαστούμε με όλους όπως πρέπει.

Σε άλλο σημείο λένε:

Α: Ο μπάτσος ήταν ωραίος στην αρχή που με συλλάβανε. Μ....κα τον έκανα πουτ....

Β: Τι έγινε ρε; Για πες.

Α: Μπαίνουμε μπροστά με τις μηχανές και βγάζουνε τα πιστόλια και με σημαδεύουνε κι εγώ κάθομαι, βάζω τα χέρια στο ταμπλό όπως μου λένε, και του λέω, ρε φίλε, τι βγάζεις πιστόλι και με σημαδεύεις, από τη στιγμή που είμαι άοπλος ας πούμε; Με πολιτικά.

Β: Ναι

Α: Του λέω, αν ήμουνα, άμα οπλοφορούσα, του λέω και με σημάδευες με πολιτικά, χωρίς να μου πεις τι είσαι και έριχνα θα έφταιγα εγώ; Τέλος πάντων, μου λέει, δεν πειράζει φίλε, μου λέει, η κατάχρηση κάνει κακό, όχι η χρήση. Με βγάζει, τέλος πάντων, μου περνάνε χειροπέδες , του λέω και μου κάνει να ξέρεις λέει, ότι είμαι μαζί σας λέει και είμαι πολύ στεναχωρημένος λέει γι' αυτό που κάνω, λέει και αλλά να ξέρεις ότι είμαι αναγκασμένος. Του λέω, σε καταλαβαίνω απολύτως, του λέω. Κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα, να ξέρεις ότι κι εγώ θα το κάνω και εγώ θα στεναχωρεθώ αλλά να ξέρεις μετά ότι θα σου πω συγγνώμη.

Β: Α πολύ καλά τα είπες.

Α: Ναι, ναι. Του λέω κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα του λέω, θα στενεχωρεθώ του λέω, αλλά θα το κάνω. Και μένει κόκαλο ο μπάτσος και γυρνάει και με κοιτάει στα μάτια και μου λέει ελπίζω να υπάρχουν άνδρες, λέει σαν κι εσένα οι οποίοι θα με διατάσσουνε τότε, ε, του λέω άμα σε διατάσσω θα είναι καλό. Μπορεί να έχουμε χειρότερη σχέση.

Σε άλλη συνομιλία, οι χρυσαυγίτες προσπαθούν να συνδέσουν τον Ρουπακιά με το ΚΚΕ. Συνομιλούν η «Τέλα» με ένα μέλος της Χρυσής Αυγής τον «Μάκη» και δείχνουν ως κατάλληλο γι' αυτήν την δουλειά τον συλληφθέντα Γιώργο Τσακανίκα:

Τέλα: Ενα χάλι, ένα χάλι είμαι, δε σηκώθηκα χάζεψα λίγο εκεί πέρα και αυτά δεν μπορώ είμαι πολύ χάλια.

Μάκης: Τίποτα θα πω τον Τσακανίκα να πούνε στον Τσακανίκα να ψάξει μήπως συνομιλούσε με το ΚΚΕ, μήπως ήταν ξένος πράκτορας και να το ρίξουμε εκεί ρε παιδάκι μου.

Ακολουθεί διάλογος μεταξύ δύο μελών της ΧΑ, στον όποίο φαίνεται η αγωνία τους για όσα συνέβησαν μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Α: Ελα Φίλιππα καλημέρα.

Β: Πού είσαι ρε απεργέ;

Α: Εδώ φορτώνω.

Β: Απεργοσπάστη!

Α: Τοπικά κάνουμε εδώ πέρα, τοπικά, φορτώνουμε

Β: Και εμείς τοπικά κάνουμε, και τώρα φορτώσαμε και έχω αράξει στο πάρκο και μαλακιζόμαστε

Α: Α,ναι;

Β: Τι να κάνουμε πρέπει να περάσει η ώρα. Είναι και αύριο κλειστά; Είναι και αύριο, ε;

Α: Ναι και αύριο κλειστά, ναι.

Β: Είναι και αύριο μάλιστα.

Α: Τώρα θα δούμε αν θα ανοίξουν τώρα ή επειδή είναι το πρόβλημα αυτό τώρα Φίλιππα. Ακυρώθηκε η διαμονή του Σαββάτου. Εγιναν θέματα χοντρά τώρα να πούμε. Χθες να φυλάει η αστυνομία, η ΔΙΑΣ πάνω εκεί πέρα τα ΜΑΤ.

Β: Δεν μου λές; Εχεις θέμα εσύ;

Α:Ε;

Β: Εχεις θέμα εσύ; Θα έχεις πρόβλημα με όλα αυτά;

Α: Ξέρω γω; Αυτό δεν ξέρω τώρα έχω πάει σε δικηγόρο γιατί είχαμε. Τώρα δεν μπορώ να σου πω και από το τηλέφωνο βέβαια, πρέπει να βρεθούμε. Και ο αδερφός μου τα ίδια. Οσοι γιατί είδες και αρχίζουν και λένε και ονόματα τώρα.

Β: Από τα ….

Α:Ε, για Λαγό δεν έχω, εντάξει, δεν έχω και, εντάξει

Β: Από τις καρτούλες, Από τις καρτούλες;

Α:Ε, όχι από τις κάρτες όχι.

Β: Βρήκανε τις καταστάσεις πάνω, τις βρήκανε;

Α: Ε βρήκαν κάποια πράγματα,τώρα δεν ξέρω, δεν έχουν πει τι έχουν βρει. Πάνω στα …..Ε, πήγαν σε όλες τις τοπικές.

Β:Γιατί είμαστε και μεις;

Α: Ναι το ξέρω το ξέρω γι αυτό σου λέω. Αλλά οι κάρτες αν έχεις παρατηρήσει, δεν έχει ονόματα Φίλιππα. Εχουν κωδικούς.

Β:Ναι.

Α: Το έχεις παρατηρήσει;

Β: Οι κάρτες έχει κωδικούς δε γράφει όνομα

Α: Ναι έχεις δίκιο.

Β: Α μπράβο

Α:Ναι αλλά τα ονόματα τα έχουν εκεί στα γραφεία

Β:Ναι τα χουν αλλά είναι εντάξει. Απ' ότι ξέρω λέει δε βρήκαν τίποτε εκεί πέρα

Το πρωτοπαλίκαρο του Πατέλη, ο Τσακανίκας μαζεύει κόσμο στον Πειραιά με εντολή Λαγού

Ο Γιώργος-Χρήστος Τσακανίκας τηλεφωνεί στο κινητό του αναζητούμενου Μ.Π. Οι καίριες αποκαλύψεις έχουν κάνει το πρωτοπαλίκαρο του Πατέλη να καταρρεύσει. Κλείνουν ραντεβού στον Πειραιά για να συζητήσουν πως θα αντιμετωπίσουν το τσουνάμι που έρχεται, ενώ σχολιάζουν τη συνέντευξη που έδωσε στην τηλεόραση και στις εφημερίδες πρώην χρυσαυγίτης. Στη συνομιλία ακούγεται καθαρά και το όνομα του Λαγού, ενώ χρησιμοποιούν και την δική τους αργκό με χαρακτηρισμούς όπως το ζόμπι» και το «σαμπάρι»:

-Έλα
-Έλα σαμπάρι μου
-Τι έγινε.
-Πάμε καλά, πάμε καλά φίλε, όλα θα πάνε καλά.
-Άκουγα τώρα που έδωσε κι άλλη συνέντευξη αυτός ο ρουφιάνος.
-Το δεύτερο μέρος.
-Ναι
-Γραψ' τους στα αρχ... σου, γραψ' τους στα αρχ... σου ρε μαλ...
-Να πάνε να γαμ... οι μαλ..., όλο βλακείες.
-Τα βαριά ήτανε τα χθεσινά, σήμερα νομίζω είπε μαλ...
-Τι έγινε.
-Λοιπόν, ζόμπι να μπαίνετε να παρακολουθείτε το μπλόκ μας
-Ναι
-Που ανεβάζουμε και αύριο θέλω εσένα και τη γυναίκα σου, θα σας παρακαλούσα πάρα πολύ να είστε μια η ώρα στον Πειραιά.
-Στα γραφεία

Διάλογοι με απειλές

Β: Θα γυρίζει μπούμεραγκ.

Α: Ε, θα έρθει φίλε, εγώ ειλικρινά πιστεύω στο Θεό πραγματικά και πιστεύω ότι θα έρθει μια ώρα που θα μας τα ξεπληρώσει όλα αυτά και δεν θα τελειώνει να πουμε να πέφτει πριονίδι, δεν θα τελειώνει.

Β: Θα έρθει, θα έρθει η ευλογημένη ώρα

Α:Το πριονίδι δεν θα τελειώνει

Β: Θα έρθει, θα έρθει φίλε

Α: Και μετά ας μας καθαρίσουνε. Και να σου πω και κάτι;

Β: Γιατί να μας καθαρίσουνε;

Α: επειδή είχα μια κουβέντα με κάποιονα, να που με σοβαρό, εμείς άμα θέλουνε να μας βγάλουνε και εκτός νόμου κι ας ακούνε τα μ....πανα να το ξέρουν, έχουμε και πενήντα με εκατό άτομα τα οποία είναι άτομα αποφασισμένα να πέσουνε. Αυτά τα μ...νιά ποιους έχουν έτοιμους να πέσουνε;

Β: Εκτός νόμου δεν μπορούνε.

Α: Λέμε, λέμε, λέμε να θέλουνε να το παίξουμε τόσο αντρίκια το παιχνίδι, εμείς έχουμε κι εκατό τρελούς που είναι αποφασισμένοι. Αυτοί έχουνε δέκα;

Β: Άλλοι τόσοι, άλλους τόσους τρελούς. Περίμενε. Άλλους τόσους τρελούς.

Α: Ε, εκτός αν πάνε στα Καρακουρού. Εκτός αν πάνε για Κομοτηνή που... τσάμπα το μουνί

Β: Να βγουν τα λειόκαννα.

Α: Να βγουν τα λειόκαννα, άλλοι τόσοι τρελοί. Μπασταρδάκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: