Στις 25 Ιουλίου βρεθήκαμε στην εκκλησία της Παναγίτσας Κολοκυνθούς (Λένορμαν και Κηφισού) για τα τρία χρόνια από την απώλεια του πατέρα ενός φίλου. Στο τέλος της λειτουργίας, ο ιερέας ανακοίνωσε το πρόγραμμα των λειτουργιών των επόμενων ημερών. Εμβρόντητοι τον ακούσαμε να αναγγέλλει ότι στις 30 Ιουλίου θα γινόταν λειτουργία «υπέρ των Ρομανώφ των σφαγιασθέντων υπό των μπολσεβίκων»!!! Η έκπληξη είχε και συνέχεια.
Στην ανακοίνωση που τοιχοκολλήθηκε στο σχετικό πίνακα στην είσοδο της εκκλησίας, διαβάσαμε: θεία λειτουργία, Πέμπτη 30 Ιουλίου, «Αγίου μάρτυρος Τσάρου Νικολάου του τελευταίου της Αγίας Ρωσίας και της μαρτυρικής οικογενείας αυτού»!!!
Θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε γραφική ενέργεια του παπά και
κάποιων από το «χριστεπώνυμο» πλήθος της περιοχής αν δεν μας φαινόταν ακραία
σκοταδιστικό, εκτός βέβαια από αντικομμουνιστικό. Το ψάξαμε λοιπόν.
Απευθύναμε ερώτημα προς την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, μέσω της
ιστοσελίδας της, για το αν εορτάζεται κάτι παρόμοιο. Απάντηση δεν πήραμε ποτέ.
Ψάξαμε, τότε, μόνοι μας στο επίσημο εορτολόγιο. Στις 30 Ιουλίου γράφει «Σίλα,
Σιλουανού, Κρήσκεντος, Επαινετού αποστόλων».
Επειδή κανείς δεν έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί ένα σχήμα –
το σχήμα του ιερέα, για να προωθεί μιας ανήκουστης στόχευσης προπαγάνδα προς
ανυποψίαστους ανθρώπους που απλά εκκλησιάζονται, καταγγείλαμε τη συγκεκριμένη
ενέργεια σε μέσα ενημέρωσης και βουλευτές.
Την Πέμπτη 30 Ιουλίου πήγαμε στην εκκλησία. Να
παρακολουθήσουμε πως μια πολιτική προτίμηση κάποιων μετατρέπεται σε «θεία»
λειτουργία και μέχρι που θα έφθανε η πρόκληση.
Οι εκπλήξεις είχαν συνέχεια. Έξω από την εκκλησία είχε
παρκάρει μια κλούβα με ΜΑΤ, υπήρχαν δύο περιπολικά, 2-3 βαθμοφόροι αστυνομικοί
και κάμποσοι με πολιτικά. Προφανώς εκτιμήθηκε ότι οι «μπολσεβίκοι του Κολωνού»
θα έκαναν απόπειρα να καταλάβουν το θερινό ανάκτορο της Παναγίτσας Κολοκυνθούς.
Αυτοί, όμως, δεν ήρθαν. Ήρθαν καμιά δεκαριά ηλικιωμένες γυναίκες, δυο τύποι με
τατουάζ (δεν ορκιζόμαστε ότι ήταν ελληνικής υπηκοότητας) και ο ένας παπάς. Ο
τελευταίος ξεκόλλησε την ανακοίνωση από τον πίνακα και στη συνέχεια ανακοίνωσε
ότι «λόγω αδιαθεσίας του ιερωμένου δεν θα τελεστεί θεία λειτουργία».
Το σίγουρο είναι πως η Ι.Α.Α. σταμάτησε τη συγκεκριμένη
εκδήλωση. Αποδεικνύεται, όμως, πως μέσα στην εκκλησία υπάρχουν «σταγονίδια» με
ιδιαίτερες σχέσεις με ιδιαίτερους κύκλους. Δεν θα μάθουμε ούτε αν διερευνηθεί
το ζήτημα, όπως έχει υποχρέωση κατά τη γνώμη μας να κάνει η Ι.Α.Α., ούτε ποια
θα είναι τα αποτελέσματα.
Το υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
υποχρεούται να ενδιαφερθεί. Και να κάνει σαφές στη διοίκηση της ελληνικής
εκκλησίας ότι ο καθένας που ενεργεί στο πλαίσιό
και το όνομά της οφείλει να μην προκαλεί το δημοκρατικό αίσθημα του
λαού, έστω κι αν νομίζει ότι μπορεί να μην σέβεται το επίσημο πολίτευμα, που
όπως λέει και ο υπουργός Πανούσης «δεν άλλαξε».
Κάτοικοι Κολοκυνθούς - Σεπολίων
1 σχόλιο:
«Μια φορά κι έναν καιρό, στον τόπο τούτο το μικρό
ζούσαν κάτι φουκαράδες, οι ραγιάδες.
Κοτζαμπάσηδες πασάδες και σεβάσμιοι δεσποτάδες
κυβερνούσανε τη χώρα, καλή ώρα.
Τη δεκάτη ο τσιφλικάς, δώστου κόψιμο ο πασάς
κι υπαγόρευε το ράσο: «Σφάξε με αγά μ' ν' αγιάσω».
Κοτζαμπάσηδες πασάδες και σεβάσμιοι δεσποτάδες
κυβερνούσανε τη χώρα, καλή ώρα.
Κι έτσι οι τρεις από κοινού πίναν το αίμα του λαού
αφού τότε τσιφλικάδες ήσανε οι μπουρζουάδες.
Κοτζαμπάσηδες πασάδες και σεβάσμιοι δεσποτάδες
κυβερνούσανε τη χώρα, καλή ώρα.»
Δημοσίευση σχολίου