Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Μεγάλες στιγμές της ελληνικής δημοσιογραφίας κατά τη σύλληψη του Νίκου Μιχαλολιάκου



Στις εφτά το πρωί οι αστυνομικοί χτύπησαν το κουδούνι της οικίας του γενικού γραμματέα της Χρυσής Αυγής. Ο Νίκος Μιχαλολιάκος που είχε μόλις σηκωθεί από το κρεβάτι του, φορούσε ακόμα τα εσώρουχα και τους είπε, σύμφωνα με τις
αποκλειστικές πληροφορίες του enikos.gr:

Μιχ: Ποιοι είστε εσείς και τι θέλετε;
Αστυνομικοί: Ασφάλεια. Έχουμε εντολή να σας συλλάβουμε.
Μιχ: Αυτά δεν είναι σωστά πράγματα που κάνετε.
Αστυνομικοί: Έχουμε παραγγελία από τον Άρειο Πάγο κύριε Μιχαλολιάκο.
Μιχ: Να ξέρετε πάντως ότι θα λάμψει η αλήθεια.
Αστυνομικοί: Παρακαλώ ετοιμαστείτε. Πρέπει να έρθετε μαζί μας.

Ο Νίκος Μιχαλολιάκος μπήκε στο σπίτι του, ντύθηκε και ακολούθησε τους αστυνομικούς.

Μεγάλες στιγμές στην ελληνική δημοσιογραφία πρόσφερε το enikos.gr

(Στη φωτογραφία η κόρη Μιχαλολιάκου τη στιγμή που δηλώνει στα ΜΜΕ πως ο πατέρας της «διώκεται για τις ιδέες του»).

3 σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ είπε...

Να για κατι τετοια χαιρομαι που ειμαι δημοσιογραφος χοχοχοχο

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω εσείς τί λέτε αλλά πάντως εγώ μια φορά ήμουν στο παρά πέντε να ψοφίσω στας επερχόμενας εκλογάς τη Χ_υσή Αυγή, διότι ο πρωκτολόγος μου μού ξεκαθάρισε ότι μια επανεκλογή του Αντωνάκη θα ήντουνα μοιραία για τας αιμορροΐδας μου κι όταν εγώ τον αρώτνηξα "και τί να ψοφίσω ρε Ντόχτωρ; τους κομμουνισταί του Alexis;" εκείνος μου απεκρίθη "εγώ επιστήμων είμαι, δεν ξέρω τί θα κάμεις στο παραβάν, απλά σού κρούω τον κώδωνα του κινδύνου ότι η κατάστασίς σου δεν παίρνει άλλο ________ από τον Αντωνάκη".
Έτσι κι εγώ, σαν νοικοκυραίος που ξέρει τί έκτροπα (όπως ο αμέρικαν Alexis) έκαναν οι κομμουνισταί στο συμμοριτοπόλεμο αλλά και σφόδρα δυσαρεστημένος από τον Αντωνάκη τον "εθνικιστή" που μας βγήκε καθικοχύστης του SSόιμπλε, στράφηκα όλο ελπίδες προς τη Χ_υσή Αυγή αλλά ευτυχώς ο Θεός με γλίτωσε παρά τρίχα από την αποκοτιά να ανεβάσω τους ναζί στην Εξουσίαν κι ο Αντωνάκης αποκάλυψε έγκαιρα τις αθλιότητες των ναζί (διότι μπορεί να φοβούμαι τους κομμουνισταί αλλά δεν είμαι και φασίστας, πως να το κάνουμε) κι έτσι ως άσωτος γιόκας λέω να ξαναγυρίσω ψοφοφορικά στη ΝουΔούλα διότι είναι το μη χοίρο βέλτιστο. Από δώ γκρεμός (οι κομμουνισταί του Alexis) κι από κεί ρέμα (οι μαχαιροβγάλται της Χ_υσής Αυγής). Κι επειδή εγώ ως υπερήλιξ τα έφαγα τα ψωμιά μου και σημασία έχουν οι επερχόμεναι γενεαί, ας πάνε στο διάβολο οι επίφοβες αιμορροΐδες μου, θα τις θυσιάσω στις εθνοσωτήριες ορέξεις του Αντωνάκη, μαζί και τη σύνταξή μου, για καλό σκοπό θα τη χρησιμοποιήσει ο Στουρνάρας, διότι απάντων τιμιώτερον εστί η Πατρίς και η σωτηρία της Πατρίς κι ο Αντωνάκης μπορεί να είναι λίγο βίαιος στο κρεββάτι αλλά εντέλει έχει αποδείξει ότι το κάνει για το καλό της Πατρίδος. Κι είναι και "αντιφασίστας" ο άτιμος.


Υπογραφή:
Ένας ταπεινός συνταξιούχος που θυσιάζεται για χάρη των επερχόμενων γενεώνε.

Ανώνυμος είπε...

Με τα σωβρακα τον πήραν τον αρχηγό; Ντροπή!!!!