Οταν πριν από 10 χρόνια στην ΕΕ λέγανε ότι η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι εδώ κυβερνώντες πήραν αυτόματα το μήνυμα και κατάργησαν τα τεκμήρια που ίσχυαν για την κατοχή αυτοκινήτου. Τότε, βγήκαν οι διάφοροι κρυφοεισοδηματίες και άρχισαν να αγοράζουν ακριβά αυτοκίνητα και διαφόρων τύπων τζιπ. Η αγορά αναθερμάνθηκε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πούλησαν τα άντερά τους, τα επιχειρηματικά κέρδη απογειώθηκαν.
Δεν τους έφτανε όμως αυτό. Ετσι, καθιέρωσαν και το σύστημα της απόσυρσης, δίνοντας κίνητρα στο πόπολο να αποκτήσει το δικό του, το καλό, ΙΧ. Μην κυκλοφορείτε, έλεγαν οι άθλιοι, με αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, γιατί είναι επικίνδυνα. Μην αγοράζετε, έλεγαν, μεταχειρισμένα, γιατί είναι ακατάλληλα. Σιγουριά και ασφάλεια τα μεγάλα, κίνδυνος-θάνατος τα μικρά, κατάφεραν και άλλαξαν ολόκληρο το στόλο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα. Από 19 χρόνια μέσης κυκλοφορίας που είχαν μέχρι τότε τα ΙΧ, τα έχουν ρίξει σε λιγότερα από 10.
Τώρα, λοιπόν, που ψάχνουν για πρόσθετους φόρους, επανέφεραν τα τεκμήρια και σαν τιμωρία σου λένε ότι όποιος έχει ένα κουρσάκι των 1.200 κυβικών, δεν μπορεί να δηλώνει εισόδημα λιγότερο από 4.000 ευρώ. Αν πάρουμε υπόψη μας ότι ο κάθε φορολογούμενος ακόμα και στο κρεβάτι να βγάλει ολόκληρη τη χρονιά, η εφορία θα θεωρήσει ότι είχε τεκμαρτό εισόδημα 3.000 ευρώ, τότε κάθε κάτοχος ΙΧ 1.200 κυβικών δε θα μπορεί να δηλώνει εισόδημα λιγότερο από 7.000 ευρώ.
Τόση είναι η επιθετικότητα των κυβερνώντων ενάντια στους εργαζόμενους. Τόσο είναι το μένος τους ενάντια στα άλλα λαϊκά στρώματα. Και η μανία τους όλο και θα εντείνεται όσο οι κεφαλαιοκράτες θα ζητούν να αποκτήσουν κι άλλα.
Γι' αυτό η μόνη περίπτωση σωτηρίας για όλους μας είναι να απαλλαγούμε και από αυτούς και από τους κεφαλαιοκράτες.
Ριζοσπάστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου