Η
διαφήμιση στη βιτρίνα του γνωστού πολυκαταστήματος «Φωκάς» στην Αθήνα («Hungry
but chic», δηλαδή «πεινασμένος αλλά σικ»), όπως και το μπαράζ, όσο πλησιάζουν
οι γιορτές, προβολής από τα ΜΜΕ των εκμεταλλευτών που το «παίζουν» φιλάνθρωποι,
αποτυπώνουν κάποια από τα μέσα που χρησιμοποιεί ο καπιταλισμός για να
αποπροσανατολίσει, να απομακρύνει τα θύματά του από το να κατανοήσουν ποιοι
είναι οι υπαίτιοι για όλα τα δεινά που βιώνουν, να τα αποτρέψει από την
οργανωμένη δράση, για να υπερασπιστούν τις κατακτήσεις και τα δικαιώματά τους,
για να διεκδικήσουν όλα όσα τους ανήκουν.
Αν
όλοι αυτοί και αυτές, που σήμερα μέσα στην καπιταλιστική οικονομική κρίση
βρέθηκαν να στερούνται και τα στοιχειώδη για να επιβιώσουν και αναγκάζονται να
προστρέχουν στις πολυποίκιλες φιλανθρωπίες των εκμεταλλευτών τους, ταυτόχρονα
κατανοήσουν τη δύναμή τους και συστρατευθούν στον αγώνα με τις ταξικές
δυνάμεις, τότε και μόνο τότε προβάλλει η ελπίδα μιας ζωής με περηφάνια, με
αξιοπρέπεια, μια ζωή που ο παραγόμενος πλούτος δεν θα μπαίνει στις τσέπες των
λίγων, αλλά θα επιστρέφει με σχεδιασμό σ’ αυτούς που τον παράγουν, σύμφωνα με
τις σύγχρονες ανάγκες τους, μέσα στις οποίες θα είναι και το αισθητικά καλό
ρούχο. Μόνο τότε θα εξαφανιστούν οι εκμεταλλευτές «φιλάνθρωποι» που δημιουργούν
τους πεινασμένους και τους θέλουν και σικ.
1 σχόλιο:
Οτι κι να επιδιωκουν οι διαφημιστες..
Το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που κοιτταζει ο..ΠΕΙΝΑΛΑΣ...
Ειναι, το αν ειναι..ΣΙΚ...!!
Επι τη ευκαιρια..Να καταγγειλω, οτι..Οι μεγαλες φιρμες,καταστηματων ΣΙΚ ρουχων..ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ τους τετραωριτες υπαλληλους τους να ντυνονται,καταναλωνοντας προιοντα του μαγαζιου...!!!
Ετσι χρηματοδοτουν..Τις φιλανθρωπιες τους...!!!
Δημοσίευση σχολίου