Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Ένας νεκρός από πυρκαγιά στο πλοίο «Χάι Σπιντ 5» (ΦΩΤΟ) ― ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ: Μακρύς ο κατάλογος των θυμάτων στο βωμό του κέρδους του εφοπλιστικού «Μινώταυρου»


Ένας νεκρός άνδρας -αγνώστων στοιχείων- βρέθηκε από την πυροσβεστική στη διάρκεια της κατάσβεσης της μεγάλης σε έκταση πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε νωρίτερα το μεσημέρι της Δευτέρας 23 Μάρτη, στο πλοίο «Χάι Σπιντ 5», στο Μώλο της ΔΕΗ στη Δραπετσώνα.
Νωρίτερα, η Πυροσβεστική είχε ανακοινώσει ότι υπάρχει ένας αγνοούμενος ναυτεργάτης - ηλεκτρολόγος του πλοίου, μέλος του πληρώματος.
Το πλοίο βρίσκεται εκεί για εργασίες μετασκευής, ενώ επιτόπου για την κατάσβεση της πυρκαγιάς εξακολουθούν να επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής με 13 οχήματα με 40 πυροσβέστες καθώς και πυροσβεστικό πλοιάριο. 
Πάντως, ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι ενώ έγινε ταυτοποίηση των εργαζομένων στα συνεργεία επισκευής δεν έχει γίνει το ίδιο και με το πλήρωμα του πλοίου με ευθύνη της εταιρείας. 
Ερωτηματικά υπάρχουν επίσης για το αν λειτούργησαν ή αν ήταν σε θέση να λειτουργήσουν όλα τα συστήματα πυρασφάλειας (fire, σπρίγκλερ κλπ). 
Στο χώρο του εργατικού δυστυχήματος μετέβησαν άμεσα ο Χρήστος Κατσώτης, μέλος της ΚΕ και βουλευτής του ΚΚΕ, εκπρόσωποι των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ και οι δημοτικοί σύμβουλοι Πειραιά με τη «Λαϊκή Συσπείρωση». 




Ανακοίνωση των ΠΕΜΕΝ, Στέφενσων, ΠΕΕΜΑΓΕΝ
«Μακρύς είναι ο κατάλογος των θυμάτων από ναυτεργάτες και άλλους εργαζόμενους, στο βωμό της κερδοφορίας του εφοπλιστικού "Μινώταυρου".
Σε πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "HIGHSPEED V", στον επισκευαστικό μώλο της Δραπετσώνας, στην προσπάθεια καταπολέμησης της πυρκαγιάς, εγκλωβίστηκε και βρήκε τραγικό θάνατο ο ηλεκτρολόγος του πλοίου.
Το υπουργείο Ναυτιλίας και η ναυτιλιακή εταιρεία "HELLENIC SEAWAYS", αρνούνται να δώσουν στη δημοσιότητα τη λίστα του πληρώματος (crew list), δυσχεραίνοντας την προσπάθεια για την ανεύρεση και ταυτοποίηση των μελών του πληρώματος.
Τεράστιες οι ευθύνες του ΥΝΑ και των εφοπλιστών για τα μέτρα προστασίας και ασφάλειας, ενώ γίνονται ακόμα βαρύτερες οι ευθύνες τους γιατί από το τραγικό γεγονός του "NORMAN ATLANTIC" και σε άλλα που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, καμία έκθεση συμβάντων δεν έχει δοθεί, κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί, για να συγκαλύπτουν την ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία του κεφαλαίου.
Οι ναυτεργάτες, το εργατικό κίνημα, επιβάλλεται να οργανωθούν και να αγωνιστούν για συγκροτημένα εργασιακά, ασφαλιστικά, κοινωνικά δικαιώματα, για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων από τη βαρβαρότητα του κεφαλαίου.
Να απομονωθούν οι "Κασσάνδρες" που αναγορεύουν την κερδοφορία του κεφαλαίου ως ύψιστο νόμο, σε βάρος της προστασίας των εργατικών - λαϊκών δικαιωμάτων».

902

Δεν υπάρχουν σχόλια: