Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Tα τραγελαφικά των δικαστηρίων ενάντια στους ΠΑΜιτες (Free Totem)


Πανω απο 2000 εργατες και συνδικαλιστες του ΠΑΜΕ εχουν δικαστει και καταδικαστει για τους αγωνες τους τα τελευταια χρονια .Στην Ζωνη μονο ο πατερας και γιος Πουντιδη εχουν χασει ηδη τον αριθμο των μηνυσεων απο εργολαβους που εχουν δεχτει ή εκρεμμουν ακομα (ο γιος εχει δεχτει προσφατα 12 μηνες φυλακιση για "οργανωση απεργιας") .Εδω ορισμενα απο τα τραγελαφικα που αντιμετωπισαν στα Δικαστηρια του Αστικου κρατους ...για γελια και για κλαμματα.

Ακολουθεί λίστα top 10 (όχι με συγκεκριμένη σειρά) με τα πιο αστεία πράγματα που έχουμε ακούσει σαν PsyClinic TactiX στα δικαστήρια (εμπλουτίστε με τα σχόλιά σας):
1.
-Κύριε Πουντίδη, μπορείτε να μας πείτε ποιον αναγνωρίζετε σε αυτή τη φωτογραφία;
-Εγώ είμαι.
-Και ήσασταν παρόν όταν πάρθηκε αυτή η φωτογραφία;
-...
-Εννοώ που βρισκόσασταν όταν πάρθηκε η φωτογραφία...
-...

2.
-Πείτε μας συγκεκριμένα, όταν λέτε ότι σας βρίσανε, τί ακριβώς σας είπανε;
-Με βρίσανε και με απειλήσανε.
-Συγκεκριμένα. Τί σας είπανε; Πχ, σας είπανε μαλάκα;
-Με είπανε βρικόλακα, κάθαρμα, βαμπίρη, δράκουλα και διώρυγα!

3.
-Τον συγκεκριμένο κύριο τον γνωρίζετε;
-Φυσικά, πρώην συνάδελφος είναι και τα τελευταία 15 χρόνια το παίζει εργολάβος.
-Εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα, στο συγκεκριμένο περιστατικό, εσείς τον βρίσατε;
-Εγώ κυρία δικαστίνα μου τον ξέρω από 15 χρονώ. Τον βρίζω 50 χρόνια τώρα. Απλά εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα μου έκανε μήνυση!

4.
-Εσείς γιατί ανεβήκατε στο καράβι;
-Για να πάρω τα λεφτά μου.
-Σας είχε ενημερώσει όμως ο εργοδότης, ο κύριος μηνυτής, ότι δεν είχε λεφτά εκείνη τη στιγμή...
-Ναι, αλλά έλεγε ψέματα.
-Και πως ξέρατε ότι έλεγε ψέματα;
-Ανοιγόκλεινε το στόμα του!

5.
-Εντάξει, καταλαβαίνω το "εν βρασμώ ψυχής" επειδή πέρασε με ταχύτητα με την μηχανή από τους συγκεντρωμένους...
-Μάλιστα.
-...αλλά εδώ λέει ότι τον πιάσατε από τα γεννητικά όργανα και του είπατε συγκεκριμένα, και με άγριο τόνο φωνής, "Ρε μπινέ, θα ξαναγ@μήσεις όταν ανέβει η ΑΕΚ στην άλφα κατηγορία!"...
-Μα πήγε να μας πατήσει κύριε πρόεδρε!
-Και πως δικαιολογείτε αυτή την συγκεκριμένη απειλή;
-Μόλις είχε βγει απόφαση να πέσουμε στη Γ' εθνική!

6.
-Έχεις κάνει σε εμένα μήνυση;
-Φυσικά.
-Έχεις κάνει πολλές μηνύσεις;
-Εννοείται, πάνω από 40.
-Στον πατέρα μου έχεις κάνει άλλες μηνύσεις;
-Εννοείται.
-Στον αδερφό μου το Γιάννη;
-Και σε αυτόν, ναι.
-Κύριε δικαστή, ο αδερφός μου ο Γιάννης είναι 12 χρονώ και πηγαίνει δημοτικό στους Αμπελόκηπους!

7.
-Και εσείς τί κάνατε όταν είδατε τους κατηγορούμενους;
-Βγήκα από το αμάξι και άρχισα να τρέχω.
-Και έτσι όπως τρέχατε τί είδατε;
-Ποιάσανε το αμάξι και το γυρίσανε τούμπα, όχι εντελώς, πλάγια.
-Θέλετε να μας πείτε ότι οι συγκεκριμένοι 5 κατηγορούμενοι, εκ των οποίων οι τρεις σας υπενθυμίζω ότι είναι συνταξιούχοι, έπιασαν το αυτοκίνητό σας και το γύρισαν ανάποδα;
-Όχι και οι 5. Οι τρεις το γυρίσανε!

8.
-Σας έχουν επιτεθεί στο παρελθόν;
-Οι συγκεκριμένοι;
-Για τους συγκεκριμένους μιλάμε.
-Όχι.
-Τότε γιατί λέτε στη μήνυση ότι νιώσατε φόβο για την σωματική σας ακεραιότητα;
-Γιατί ένας από αυτούς είχε δαγκώσει τον συνέταιρό μου στο αυτί!

9.
-Εσείς μας λέτε ότι μπήκανε μέσα στο μαγαζί και διώξανε τους εργαζομένους;
-Όχι, συγκεντρώθησαν στον χώρον του μηχανουργείου, πολυάριθμος όχλος, τρεις ή τέσσερις τον αριθμό, και μετά ο κύριος Πουλικόγιαννης ανέβηκε σε ένα εκ των μηχανημάτων, και άρχισε να κηρύττει κάτι πράγματα κομμουνιστικά!

10.
-Μπήκανε μέσα 2 άτομα, αρχίσανε να μοιράζουν ανακοινώσεις με συκοφαντικό περιεχόμενο και να φωνάζουν στους εργαζόμενους που δεν απεργούσαν και να τους βρίζουν.
-Τί τους λέγανε δηλαδή;
-Επαίσχυντα πράγματα.
-Συγκεκριμένα πείτε μας, τί τους λέγανε;
-Ότι είναι βόδια, ότι είναι θύματα, ότι τους ρουφάω το αίμα με το καλαμάκι και μου λένε και ευχαριστώ, και ότι θα τους πετάξω στο δρόμο σαν στημένες λεμονόκουπες.
-Πόσο διήρκεσε περίπου όλο το περιστατικό;
-Όχι πολύ, 2-3 λεπτά.
-Και ο κύριος Πουντίδης ήταν μαζί;
-Όχι.
-Ο κύριος Πουντίδης τί έκανε;
-Βγήκε στον προαύλιο χώρο της επιχείρησης, άνοιξε την βρύση, πήρε το λάστιχο και άρχισε να ποτίζει τα φυτά έξω και φώναζε "πιο εύκολα θα συνεννοηθούμε με τα φύκια εδώ, παρά με αυτά τα βλήτα!"

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1) ΄Οχι κύριε πρόεδρε δεν είναι αυτό που νομίζετε. Το πρόσωπο που ψάχνετε είναι αυτό της φωτογραφίας και όχι εγώ. Εγώ είμαι αθώος. Είχα πάρει το λάστιχο και πότιζα τα φύκια. Επιτέλους έλαμψε η αλήθεια!!!Μου επιτρέπετε να φύγω γιατί έχω μια δουλίτσα.

Ανώνυμος είπε...

2)
-Ναι, αλλά μαλάκα δε σας είπανε...
- ΄Οχι, ποτέ δεν επιτρέπω σε κομμουνιστικά σκουπίδια να με φωνάζουν με το όνομά μου.

Ανώνυμος είπε...

7)
-Καλά, κι εσείς συνταξιούχοι άνθρωποι δεν ντρέπεστε να αναποδογυρίζετε την περιουσία του άλλου;
- Με το μπαρδόν κύριε πρόεδρε! Παρεξήγησις!!Βλέπετε κι απ' τη μαρτυρία ότι μαζί μας είχαμε και δυο νεαρούς. ΄Ημασταν σε εκπαιδευτική εκδρομή. Μαθαίναμε στους νέους τις δυνατότητες της δυναμικής κρούσης. Δια βίου μαθησις όπως λέει και το υπουργείο παραπαιδείας.

Ανώνυμος είπε...

Τα συντομότερα ανέκδοτα αυτής της εβδομάδας.
ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΛΟΣ (τρία με τέσσερα άτομα)
ΠΛΕΟΝΆΖΟΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (Κατά την δήλωση του κ. Βενιζέλου στη Βουλή)

Ανώνυμος είπε...

10 Πάντως διώρυγες δεν τους είπαν.

Ανώνυμος είπε...

4)-Ψεύδεται ο κατηγορούμενος κύριε πρόεδρε. Ανέβηκε στο καράβι κι άρχισε να με βρίζει.
- Δηλαδή δεν ανοιγοκλείνατε το στόμα σας;;
- ΄Οχι κύριε πρόεδρε, τελείωνα το γεύμα μου.
-Και ποιο ήταν το γεύμα σας;
- Ο προηγούμενος εργάτης που είχε ανέβει για να διαμαρτυρηθεί.

Ανώνυμος είπε...

2)-Το τελευταίο να διαγραφεί παρακαλούμε. Είναι υβριστικό για τις διώρυγες να τις αποκαλούν έτσι.