Το περιστατικό είναι αληθινό. Συνέβη σε σχολική αίθουσα Λυκείου. Οι μαθητές συζητούν για την «κρίση» κατόπιν προτροπής του καθηγητή. Κάποια στιγμή και ενώ ένας μαθητής (ας τον ονομάσουμε «Ω») εκφράζει την άποψή του, πετάγεται ένας συμμαθητής του και απευθυνόμενος στον καθηγητή λέει με περιπαιχτική διάθεση: «Ξέρετε κύριε, ο πατέρας του Ω είναι κομμουνιστής». «Και ο Ω το ίδιο», συμπληρώνει ένας άλλος. Στην τάξη δημιουργείται μια μικρή αναταραχή.
Ο
καθηγητής γυρίζει με έκπληξη προς το μέρος του μαθητή Ω και του λέει: «Ώστε
έτσι ε;!»
Ο
μαθητής χωρίς να χάσει την ψυχραιμία του απαντάει: «Έχω τις δικές μου απόψεις
κύριε, δεν θέλω όμως να το συζητήσουμε τώρα.»
Ο
καθηγητής τον επιπλήττει με «κομψό» τρόπο: «Ναι, αλλά δεν μπορείτε εσείς να
μιλάτε συνεχώς για εξωπραγματικές καταστάσεις, πρέπει να σκέφτεστε και το
εφικτό.»
Ο
μαθητής βλέποντας γύρω του να διαμορφώνεται αρνητικό κλίμα: «Και ποιο είναι το
εφικτό κύριε; Εγώ θέλω έναν άλλο κόσμο
και έχω δικαίωμα να τον ονειρεύομαι. Αλλά σας είπα δεν θέλω να το συζητήσω αυτή
τη στιγμή.»
Τότε
ο καθηγητής παίρνει ένα πατρικό ύφος και «συμβουλεύει» τον μαθητή του: «Ξέρεις
παιδί μου, για το καλό σας, κάποια στιγμή θα πρέπει να προσαρμοσθείτε»…
6 σχόλια:
Για το πραγματικό + το εφικτό, + +, + = για το καλό τους.
Δάσκαλος να σου πετύχει, εντελώς προσαρμοσμένος με... το σύστημα!!
Ευτυχώς που υπάρχουν και οι.... απροσάρμοστοι μαθητές!!
Δυστυχώς.Είναι πολλοί οι δάσκαλοι που πήραν να μοιάζουν άλλος λιγότερο κι άλλος περισσότερο με τον αποπάνω "δάσκαλο".Τα ζω από μέσα και καθημερινά τσιμπιέμαι να βγω απ' το κακό όνειρο.Δεν είναι όνειρο όμως.Κατάφεραν ήδη, με τη μισθολογική εξαθλίωση,τη δρομολογούμενη αναχρονιστική "αξιολόγηση" που θέλει το δάσκαλο υπάκουο κι άβουλο, πρόβατο στην κυριολεξία κ.λ κ.λ, να κάμψουν και σκιάξουν τους περισσότερους εκπαιδευτικούς.Είναι κοντά η ώρα που δάσκαλος και σχολειό δεν θα σημαίνει ΦΩΣ, αλλά ζό-ΦΟΣ.
Εγώ δεν συμφωνώ με το δάσκαλο αλλά ο κομμουνισμός όπως εφαρμόστηκε και ο ναζισμός ειναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Του φασισμού. Απόδειξη αυτού η ασυστολη λογοκρισία σας που δεν μου έχετε επιτρέψει μέχρι σήμερα να αναρτήσω στη σελίδα σας ποτέ τη γνώμη μου. Ψευτοδημοκρατες.
Επανέρχομαι (ανώνυμος-15 Φεβρουαρίου 2013 - 1:46 π.μ.)....
Ένα πράμα έχει να μαθαίνει στα παιδιά, ο σωστός Δάσκαλος: τη διαίρεση μερισμού.Και την ηθική της.
Ότι δηλαδή, στη διαίρεση(=μοιρασιά) των αγαθών της Γης, ο διαιρετέος είναι πολύ-πολύ μεγάλος κι αρκετός να θρέψει όλους τους ανθρώπους,
αρκεί να μπει διαιρέτης ο αριθμός ΟΛΩΝ των ανθρώπων, ο αριθμός 6 δισ. δηλαδή, κι όχι ο αριθμός των δυο-τριών χιλιάδων που αντιπροσωπεύει τους κόρακες του κεφαλαίου.
Ο Δάσκαλος, παραπέρα,οφείλει να μαθαίνει στα παιδιά, ότι όταν αυτή η απλή διαίρεση μερισμού "εμποδίζεται", οφείλουν οι λαοί να την εφαρμόζουν, παντί τρόπω.Ν' αφήνουν το μολύβι και να πιάνουν το ντουφέκι.
Ο ανώνυμος των 10:06 π.μ. πρέπει να μάθει ότι οι κομμουνιστές στηρίζουν την δικτατορία του προλεταριάτου και σε αυτήν ο συγκεκριμένος ανώνυμος ίσως να έχει κακή τύχη. Τα ακέφαλα ασπόνδυλα που εξισώνουν κομμουνισμό -ναζισμό, θα φιλοξενηθούν εκεί που τους αξίζει σαν εχθροί του ανθρώπινου είδους.
και οι δασκαλοι της νεολαίας ντανταάδες κοβουν στα μετρα τους τους μαθηταδες: http://www.youtube.com/watch?v=VVjRyxjTaHM.
Για τα περι δημοκρατίας που αναφέρει ο ανώνυμος παραπάνω,την απαντηση τη δίνουν οι αναρτήσεις για το μπλοκο της Νίκαιας,για τις εργασιακες συνθήκες στην αμαζον(για την οποία ομως πρεπει να είμαστε υπερηφανοι αφου ο ιδρυτης της είναι ελληνικης καταγωγής),οι επιταγμένοι εργαζόμενοι του μετρο,οι επιταγμένοι ναυτεργάτες.
Καποιοι μιλάνε συγκεκριμένα,κάποιοι άλλοι απλα αναμασούν οτι τους σερβίρεται,τουλάχιστον ας το εμπλουτίσουν και λίγο.Αλλα ουτε αυτό δεν είναι ικανοί να κάνουν,κριτική σκέψη μηδέν.
Κ.Α.Β
Δημοσίευση σχολίου