Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Βασίλης Διαμαντόπουλος


«Ήμουν, είμαι και θα είμαι κομμουνιστής. Κολακεύομαι να πιστεύω ότι το αξίζω να είμαι κομμουνιστής και γι' αυτό θα αγωνιστώ, όσο μου το επιτρέπουν τα μέσα μου και οι ικανότητές μου, για την ουσιαστική αλλαγή και την ανατροπή του καπιταλισμού».
Δεκαπέντε χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τη μέρα (5/5/1999) που έφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος ηθοποιός και θεατράνθρωπος Βασίλης Διαμαντόπουλος.

Όπως ο ίδιος είχε δηλώσει στο παρελθόν στον «Ριζοσπάστη», τα χρόνια της ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης ήταν που «έβαλαν τα θεμέλια της σταθερότητάς μου στο ΚΚΕ. Κι επιπλέον πιστεύω ότι ο κομμουνισμός είναι στέρεος. Κυκλοφορεί μέσα στο ανθρώπινο αίμα. Ο Μαρξ δεν εφεύρε έτσι μια φιλοσοφία, αλλά την άντλησε από την ανθρώπινη πραγματικότητα. Είναι όνειρο ανθρώπινο, όνειρο δικό μας, το να υπάρξει μια κοινωνία ελεύθερη και οι άνθρωποι να ζουν με ισότητα και δικαιοσύνη».

"Μα… αυτά τα λένε οι κομμουνισταί…"
Μια αξέχαστη σκηνή από την ταινία του Θ. Μαραγκού «Μάθε παιδί μου γράμματα» :
https://www.youtube.com/watch?v=V2pi4wh2WVw

Δεν υπάρχουν σχόλια: