Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Ποιός τη ζωή μου κυνηγά;


Ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά
να την ξεμοναχιάσει μες στη νύχτα;
ουρλιάζουν και σφυρίζουν φορτηγά
σαν ψάρι μ' έχουν πιάσει μες στα δίχτυα

Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά;

Ποιος τη ζωή μου, ποιος παραφυλά
στου κόσμου τα στενά ποιος σημαδεύει;
πού πήγε αυτός που ξέρει να μιλά
που ξέρει πιο πολύ και να πιστεύει;

Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεύουν: Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας

3 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Αυτά τα τραγούδια,αυτοί οι υπέροχοι στίχοι μένουν διαχρονικοί γιατί τίποτα δεν έχει αλλάξει!
Μα τίποτα! Το ίδιο θα τα ευχαριστιόταν αν τ'άκουγε ο Γέρος του Μωριά, το ίδιο και συ σήμερα Οικοδόμε μου...

Ανώνυμος είπε...

AΠΟΤΡΟΠΗ σεισμών-ηφαιστειακών εκρήξεων-αύξησης νεφοκάλυψης/νεροποντών/πλημμυρών/λιμών με δίκτυα από
Αλεξικέραυνα = αλεξισείσμια = αλεξηφαίστεια!
Lightning-rod NETs around Earth faults and volcanoes =
anti-quake = anti-eruptive = anti-volcanic winter = anti-ice-age, with nets of
Anti-lightning-quake-volcano rods.

http://2.bp.blogspot.com/-kbUsYyotYzs/Txzokcf1yMI/AAAAAAAAAyU/dy1Usatrfug/s1600/APOTROPH+seismwn-hfaisteiakwn+ekrhxewn+AVERT+quakes-volcanic+eruptions.jpg

Οικοδόμος είπε...

kariatida62 καλημέρα. Λίγα άλλαξαν, πολύ λίγα. Το βασικότερο δεν άλλαξε, μια χούφτα να "κυνηγά" τόσους πολλούς.Καλή εβδομάδα να έχεις, καλή δύναμη!