«Γεννήθηκα στις 23 του Οκτώβρη του 1925 στην Ξάνθη τη διατηρητέα κι
όχι την άλλη τη φριχτή που χτίστηκε μεταγενέστερα από τους εσωτερικούς
της ενδοχώρας μετανάστες. Η συνύπαρξη εκείνο τον καιρό ενός αντιτύπου
της μπελ-επόκ με αυθεντικούς τούρκικους μιναρέδες έδιναν χρώμα και
περιεχόμενο σε μια κοινωνία - πανσπερμία απ' όλες τις γωνιές της
ελλαδικής γης, που συμπτωματικά βρέθηκε να ζει σε ακριτική περιοχή και
να χορεύει τσάρλεστον στις δημόσιες πλατείες. Σαν άνοιξα τα μάτια μου
είδα με απορία πολύ κόσμο να περιμένει την εμφάνισή μου (το ίδιο
συνέχισα κι αργότερα να απορώ σαν με περίμεναν κάπου καθυστερημένα να
φανώ). Η μητέρα μου ήταν από την Αδριανούπολη, κόρη του Κωνσταντίνου
Αρβανιτίδη, και ο πατέρας μου απ' τη Μύρθιο της Ρεθύμνου, απ' την Κρήτη.
Είμαι ένα γέννημα δύο ανθρώπων που καθώς γνωρίζω δεν συνεργάστηκαν
ποτέ, εκτός απ' τη στιγμή που αποφάσισαν την κατασκευή μου. Γι' αυτό και
περιέχω μέσα μου χιλιάδες αντιθέσεις κι όλες τις δυσκολίες του Θεού.
Ομως, η αστική μου συνείδηση, μαζί με τη θητεία μου την λεγόμενη
"ευρωπαϊκή", φέραν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
«Μη χάνεις το θάρρος σου εμείς πάντα το ξέραμε πως δε χωράει μέσα στους τέσσερις τοίχους το μεγάλο μας όνειρο…»
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χατζιδάκις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χατζιδάκις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013
Πέμπτη 30 Μαΐου 2013
Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος πάει κατά διαόλου... ( Το τραγούδι του Χατζηδάκι υπό δίωξη σε δημοτικό σχολείο...)
Αναδημοσιεύω την καταγγελία εκπαιδευτικού που κυκλοφορεί εδώ και λίγη ώρα στο facebook:
Το δικό μου σχόλιο: Δυστυχώς
φίλοι καθηγητές αν περιμένετε από το “αριστερό κράτος” που “θα έρθει να
σας σώσει”, τα χειρότερα έρχονται. Πάρτε τη κατάσταση στα χέρια σας.
Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012
Τα τραγούδια...οι ήλιοι μου #8
"Υπήρξε
μια εποχή σ’ αυτή την πόλη, που περπατώντας «πολλές φορές τη νύκτα» άκουγα τις
αναπνοές των ανθρώπων απ’ τ’ ανοιχτά παράθυρα. Άκουγα τις ερωτικές τους
συνομιλίες, τους ψιθυρισμούς τους, τις αγωνίες τους για τις ασήμαντες ή
σπουδαίες υποθέσεις. Κι όσο απομακρυνόμουνα στις συνοικίες, τόσο πιο πολύ
έμπαινα στη διαφάνεια του κόσμου τους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

