«Μη χάνεις το θάρρος σου εμείς πάντα το ξέραμε πως δε χωράει μέσα στους τέσσερις τοίχους το μεγάλο μας όνειρο…»
Σελίδες
Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014
Έχεις δίκιο κυρία Διβάνη μου, δεν αντέχεται πια «τόσος» καπιταλισμός…
5 σχόλια:
Καλώς ήρθατε!
Πριν αφήσετε το σχόλιό σας, παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα εξής:
Το σχόλιό σας να αφορά το θέμα της ανάρτησης.
Δεν θα δημοσιεύονται διαφημιστικά μηνύματα.
Αποφύγετε τις ύβρεις και τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
ΟΧΙ στα greeklish - ΝΑΙ στα Ελληνικά.
Όποιος σχολιάζει σαν «ανώνυμος», ας προσθέτει στο τέλος του σχολίου του ένα ψευδώνυμο. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία.
Το ιστολόγιο δέχεται τις διαφωνίες, την ένταση και το πάθος στην υποστήριξη των απόψεών σας. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε, αρκεί να γινόμαστε κατανοητοί ο ένας στον άλλον. Ας βοηθήσουμε όλοι στη διατήρηση ενός επιπέδου στο διάλογο.
Ο διαχειριστής του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στις παραπάνω επισημάνσεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.
Καλή χρονιά, καλή δύναμη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ταινία δεν την είδα, οπότε δε δικαιούμε δια να ομιλώ - που 'λεγε και μια ψυχή... Εσύ όμως, οικοδόμε, είσαι απολαυστικότατος και όσο πρέπει "μνησίκακος". Aναφέρομαι προφανώς στα περί "τζαμπατζήδων".
Αλλά έτσι είναι οι ελίτ, βλέπεις, και η βαριά μας διανόηση δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Ό,τι κι αν λένε, κατά βάθος δεν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα με τη σαπίλα και τη σκατίλα, αρκεί να μην καταλήγουν στα μούτρα ΤΟΥΣ. Τόσοι άνθρωποι, βρε παιδί μου, αυτοί θα πρέπει να τα υφίστανται όλα;
gdmn1973
το τραγικό είναι ότι αυτοί οι τιποτένιοι άνθρωποι όπως η τάχα πνευματική κυράτσα δεν αντιλαμβάνονται τι ακριβώς έχουν γράψει
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι πως άνθρωποι που ζουν την πραγματικότητα, ακριβώς αντιλαμβάνονται όλα αυτά τα οποία περιέγραψες τόσο καλά
ανθρωποτύποι σαν την κυράτσα παράσιτα της κοινωνίας δεν μπορούν να αποκτήσουν ούτε καν αυτογνωσία γιατί δεν έχουν την πραγματικότητα προς το παρόν ως μέτρο σύγκρισης
αφού ζουν σε άλλο σύμπαν
εύχομαι στα σκουπίδια αυτά να καττρακυλήσουν στον βόθρο του εξευτελισμού τους
νασαι καλά!!
Α, κυρία Διβάνη μου είναι δυνατόν; Εσείς μια κυρία του πνεύματος και μου πήγατε να μου δείτε Σκορτσέζε; Τι να σας δώσει εσάς ο Σκορτσέζε; Πηγαίντε να δείτε κανένα "Χόμπιτ", το "Πέμπτη και 12",μετά βάλτε να δείτε και το "Παρασκευή και 13" να έρθει καπάκι το "κουλτούρα να φύγουμε".......
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοφία
Σκέψου να πήγαινες να δεις και το "Πώς δενότανε το ατσάλι"... Φρίκη. Θα σε βγάζαμε σηκωτή απ' το σινεμά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ίδια και ίδια (+)ότι η καταγγελία του Σκορτσέζε είναι ρηχή και άσφαιρη. Η ταινία βγαίνει σε μια εποχή που η κρίση ακουμπάει και τις ΗΠΑ και αυτό όλο που παρουσιάζει ο Σκορτσέζε δεν είναι τίποτε άλλο απο μια πολιτική άποψη που λέει ότι τα φάγε το μη παραγωγικό κεφάλαιο εις βάρος των καλών αμερικάνων, λέει κάπου χαρακτηριστικά ένας απο τους "εκφυλισμένους" χρηματιστές "fuck America", είναι η ουσία της ταινίας. Αυτοί διεφθαρμένοι τύποι καταπάτησαν την ευκαιρία που δίνει το αμερικάνικο dream και βέβαια τιμωρούνται για αυτό απο τον πτωχό πλην τίμιο εργαζόμενο ασφαλίτη του FBI, οκ μια χαρά αλλά η καταγγελία δεν ακουμπά ούτε στο ελάχιστο τα πραγματικά προβλήματα. Δεν θα ασχολιόμουν τόσο με αυτό αλλά με ιντριγκάρει να γράψω το σχόλιο το γεγονός ότι ο Σκορτζέζε φαίνεται είτε να επιδίωκε είτε να προβάλλει αυτή την ταινία και ως ένα βαθύ "κατηγορώ" και το κατηγορώ είναι επιφανειακότατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξάλλου δεν είναι ίδιον μόνο του κινηματογράφου ούτε περιορίζεται σε αυτόν η –κατά τα άλλα- βαρύγδουπη καταγγελία για την ηθική διαφθορά. Μπορεί αυτή η καταγγελία να φαίνεται πλούσια από ριζοσπαστισμό και γλώσσα που τσακίζει αλλά τελικά –φωνάζει πολύ- και λέει λίγα.
Είτε προερχόμενη –αυτή η καταγγελία- από κίνητρα ευγενικά που αξιώνουν κοινωνική δικαιοσύνη, τιμιότητα, πίστη στο (οποιοδήποτε) αξιακό σύστημα, είτε προερχόμενη από την πρόθεση να απομακρύνει την συζήτηση από το κυρίαρχο, τελικά καταλήγει στο ίδιο. Η καταγγγελία της διαφθοράς, της αναξιοκρατίας κλπ κλπ δεν καταφέρνει παρά να αποπροσανατολίσει την συζήτηση από το κυρίαρχο του προβλήματος. Οι κρίσεις δεν δημιουργούνται εξαιτίας διεφθαρμένων ανθρώπων αλλά εξαιτίας συγκεκριμένων οικονομικών σχέσεων με βάση τις οποίες δομείται και μια ολόκληρη κοινωνία.
Οι σκηνές των διεφθαρμένων χρηματιστών υποτίθεται ότι θέλουν να καυτηριάσουν το σύστημα και να προκαλέσουν κάποιου είδους σοκ στον απλό Αμερικανό θεατή που βλέπει πως κάποιοι κάνανε πάρτυ στις πλάτες του. Ο συνδυασμός της «κυνικής» κινηματογράφισης μαζί με το χιούμορ (κυνικό και αυτό υποτίθεται) τελικά καταλήγει σε μια μπαρούφα.
Πρώτον. Το έργο το έχουμε ξαναδεί και καλύτερα το συγκεκριμένο χιούμοερ -ανεξάρτητα απο προθέσεις πετυχαίνει να μας πείσει ότι τα ναρκωτικά ...έχουν fun, ανεξάρτητα απο το που καταλήγεις. Επιπλέον το χίουμορ του ήταν…αποτυχημένο (αν θέλετε να δείτε κυνικό χίουμορ προτιμήστε Family Guy!).
Τελικά. Mιλάμε για ένα γνωστό χιλιοειπωμένο στόρι. Πρόκειται για μια σειρά ταινιών του Χόλυγουντ που ασχολούνται με το εξής θέμα: Άγνωστος, φτωχός, φιλόδοξος άνδρας -πολλές φορές χωρίς ιδιαίτερους ηθικούς φραγμούς αλλά και άλλες φορές αγνός και ανυποψίαστος- ξεκινά από το πουθενά φτάνει στην κορυφή και στην συνέχεια κατρακυλά σαν μια πέτρα τον λοφο (like a rolling stone) και όλα αυτά μέσα σε μια θολούρα καταχρήσεων, ηθικής κατάπτωσης, πλεονεξίας, προδοσίας και μοναξιάς στις προσωπικές σχέσεις.
Το είδαμε με το «Οργισμένο Είδωλο», τα «Καλά Παιδιά», το είδαμε με το “Casino”, με το Catch me if you can (που ήταν πολύ πιο ωραίο γιατί ήταν πολύ λιγότερο πομπώδες όσο αφορά την καταγγελτική του πρόθεση, το έχουμε δει και από άλλους σκηνοθέτες, τον Σημαδεμένο του Τσιμίνο, το Boogie Nights κλπ κλπ,.