Για το ρόλο της ως «Μήδεια του έρωτα», στην μουσικο-θεατρική
παράσταση όπου η ίδια πρωταγωνιστεί, μιλάει η Ρίτα Αντωνοπούλου στο webradio
902.gr και στην εκπομπή «Σημειώσεις».
Η Ρίτα Αντωνοπούλου μεταμορφώνεται σε Μήδεια του έρωτα...
για να διηγηθεί μέσα από τραγούδια την ιστορία κάθε ανθρώπου που ερωτεύεται
οριστικά και αμετάκλητα.
Μία γυναίκα αλλάζει πατρίδα για χάρη του έρωτα, μαθαίνει μια
ξένη γλώσσα, ζει σε έναν κόσμο που δεν την καταλαβαίνει, κι εκείνη δεν
κατανοεί. Παγιδευμένη στο χώρο και στο χρόνο. Μακριά από τον τόπο της χωρίς
προοπτική. Κουβαλά στη βαλίτσα της το παρελθόν και το μέλλον της και
διαπιστώνει πως οι μεγάλοι έρωτες, ποτέ, δεν είναι για πάντα.
«Του Έρωτα...» Ένα μεικτό θέαμα στη θεατρική σκηνή του
gazarte με τη Ρίτα Αντωνοπούλου που τραγουδά για το ανυποχώρητο του έρωτα: 7
ερωτικά ποιήματα, 18 τραγούδια και 11 αποσπάσματα από τη Μήδεια του Ευριπίδη.
Η μουσική συναντά το θέατρο σε ένα μεικτό θέαμα με τα
τραγούδια του έρωτα. Η πρώτη παράσταση δόθηκε την Τετάρτη 15 του
Φλεβάρη. Θα δοθούν ακόμα τρεις παραστάσεις (22/02, 01 & 08/03) στη
θεατρική σκηνή του gazarte (πρώην cinema stage), Βουτάδων 32-34, Γκάζι, τηλ.
210.3460.347. Περισσότερα δείτε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Καλώς ήρθατε!
Πριν αφήσετε το σχόλιό σας, παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα εξής:
Το σχόλιό σας να αφορά το θέμα της ανάρτησης.
Δεν θα δημοσιεύονται διαφημιστικά μηνύματα.
Αποφύγετε τις ύβρεις και τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
ΟΧΙ στα greeklish - ΝΑΙ στα Ελληνικά.
Όποιος σχολιάζει σαν «ανώνυμος», ας προσθέτει στο τέλος του σχολίου του ένα ψευδώνυμο. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία.
Το ιστολόγιο δέχεται τις διαφωνίες, την ένταση και το πάθος στην υποστήριξη των απόψεών σας. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε, αρκεί να γινόμαστε κατανοητοί ο ένας στον άλλον. Ας βοηθήσουμε όλοι στη διατήρηση ενός επιπέδου στο διάλογο.
Ο διαχειριστής του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στις παραπάνω επισημάνσεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.