-
Η ολοκλήρωση της αποκρατικοποίησης, των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την
οποία αναμένονται έσοδα 1,234 δισ. ευρώ, είναι στον «αέρα»!
- Η γερμανική Fraport ζητεί και άλλες εγγυήσεις και απειλεί με αποχώρηση
-
Το τίμημα των 1,234 δισ που έχει συμφωνηθεί πρέπει να εισπραχθει το 2015 αφού
προβλέπεται από το Μνημόνιο
Εμπόδια
στην ιδιωτικοποίηση των 14 αεροδρομίων βάζουν οι ίδιοι οι ανάδοχοι παρά το
χαμηλό τίμημα. Όπως αποκαλύπτει η Καθημερινή, η ολοκλήρωση της
αποκρατικοποίησης, από την οποία αναμένονται έσοδα 1,234 δισ. ευρώ, είναι στον
«αέρα» αφού η γερμανική Fraport ζητεί να
της παρασχεθούν αδιαμφισβήτητες εγγυήσεις για την παραχώρηση, αλλά και δυσκολεύεται να εξασφαλίσει χρηματοδότηση
εξαιτίας της άσχημης οικονομικής κατάστασης της χώρας.
Η
σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων δεν έχει ακόμη υπογραφεί και αυτό
δεν αναμένεται πριν τα τέλη Οκτωβρίου κι αυτό με πολλές πιέσεις. Το πιο σοβαρό
όμως είναι ότι δεν θεωρείται σίγουρο ότι θα εισπραχθεί το τίμημα των
1,234
δισ. ευρώ μέσα στο 2015 όπως προβλέπει το Μνημόνιο.
Όπως
αποκαλύπτει στο ρεπορτάζ της η Καθημερινή, το τελευταίο διάστημα η Fraport
έφτασε στο σημείο να υποστηρίζει ότι η προσφορά δεν ήταν δεσμευτική και μάλιστα
απειλούσε να αποχωρήσει.
Και
μάλιστα αναφέρει επίσης ότι αυτό που προσπαθούν να πετύχουν οι γερμανοί είναι
να κερδίσουν χρόνο αλλά και παραχωρήσεις από την Ελλάδα.
Κύριος
μέτοχος της εισηγμένης στη Φρανκφούρτη Fraport είναι, το γερμανικό ομόσπονδο
κρατίδιο της Εσσης (31,35%), και ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό
Επιμελητήριο της Εσσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η
αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%) ενώ οι
λοιποί μέτοχοι ελέγχουν το υπόλοιπο 34,91%.
πηγη:
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Γκίζι
- Die Linke: Ποια ιδιωτικοποίηση; Τα 14 αεροδρόμια πάνε υπέρ του δημοσίου στη
Γερμανία
[…]
"Λέτε στην Ελλάδα ιδιωτικοποιήστε. Αυτό είναι de facto λάθος. Τα 14
αεροδρόμια της Ελλάδας θα πάνε στη Fraport. Δηλαδή θα πάνε υπέρ του δημοσίου
στη Γερμανία", είπε ο Γκρέγκορ Γκίζι, για να συνεχίσει:
"Τα
ελληνικά αεροδρόμια θα περάσουν σε εταιρεία δημοσίου ελέγχου γερμανικού
κρατιδίου σε τιμή πολύ μικρή. Τα 50 δις που ψάχνει η ελληνική πλευρά από το
Ταμείο Εκποιήσεων δεν θα τα βρει ποτέ, σας το εγγυώμαι αυτό". […]
Σχόλιο
του ΚΚΕ για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών
αεροδρομίων
Σε
σχόλιό του για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών
αεροδρομίων, το Γραφείο Τύπου, της ΚΕ του ΚΚΕ, σημειώνει:
«Η
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ -
ΠΑΣΟΚ, ολοκληρώνει την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη
γερμανική εταιρία Fraport, για 40 χρόνια. Αυτή η εξέλιξη θα κάνει πανάκριβες
και απαγορευτικές, για το λαό, τις αεροπορικές μεταφορές και θα οδηγήσει στην
επιδείνωση της θέσης των εργαζομένων σ’ αυτές. Επίσης, η εκποίηση αυτή, αφ'
ενός μεν εξυπηρετεί τα προαπαιτούμενα των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων
και αφ' ετέρου υλοποιεί την ευρωενωσιακή πολιτική για απελευθέρωση των
αερομεταφορών. Και απ’ αυτή την εξέλιξη αναδεικνύεται ότι η ικανοποίηση των
λαϊκών αναγκών είναι ασύμβατη με τα συμφέροντα των μονοπωλιακών ομίλων και την
πολιτική της ΕΕ και γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί απ’ το λαό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Καλώς ήρθατε!
Πριν αφήσετε το σχόλιό σας, παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα εξής:
Το σχόλιό σας να αφορά το θέμα της ανάρτησης.
Δεν θα δημοσιεύονται διαφημιστικά μηνύματα.
Αποφύγετε τις ύβρεις και τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
ΟΧΙ στα greeklish - ΝΑΙ στα Ελληνικά.
Όποιος σχολιάζει σαν «ανώνυμος», ας προσθέτει στο τέλος του σχολίου του ένα ψευδώνυμο. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία.
Το ιστολόγιο δέχεται τις διαφωνίες, την ένταση και το πάθος στην υποστήριξη των απόψεών σας. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε, αρκεί να γινόμαστε κατανοητοί ο ένας στον άλλον. Ας βοηθήσουμε όλοι στη διατήρηση ενός επιπέδου στο διάλογο.
Ο διαχειριστής του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στις παραπάνω επισημάνσεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.