Σελίδες

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Για τη Βίκυ Σταμάτη


Οι ράμπο της αστυνομίας κατάφεραν να συλλάβουν  μια άρρωστη γυναίκα, που καθόταν μόνη, νηστική και αβοήθητη σε ένα παγκάκι κοντά στο μέρος από όπου δραπέτευσε, σύμφωνα  με τις δηλώσεις αυτόπτη μάρτυρα που ειδοποίησε τις αρχές.
Όταν τα ΜΜΕ  (όπου «Ε» μπορείτε να προσθέσετε κατά βούληση «Εξαθλίωσης» συνειδήσεων, «Εξάρτησης», «Εξαπάτησης», «Εξαχρείωσης» κλπ.), από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η απόδραση, συντονισμένα έκαναν λόγο για «καλά οργανωμένο σχέδιο απόδρασης»…

Ο όπως μέσα από τα ΜΜΕ τον γνωρίσαμε προκλητικός βίος της Β. Σταμάτη «τιμωρείται» από τους θεσμούς του κράτους που γεννά τη διαφθορά, με την καλλιέργεια ανθρωποφαγικών τάσεων σε αυτούς που, εστιάζοντας στο πρόσωπό της Σταμάτη, αδυνατούν να αντιληφτούν τον έναν και μοναδικό ένοχο για τη δική τους μειονεκτική θέση στο κοινωνικό γίγνεσθαι και αποδέχονται ως πραγματικότητα  την «πραγματικότητα» που σερβίρουν τα  ΜΜΕ.

«Κουφάλες πολιτικοί», «φέρτε πίσω τα κλεμμένα», «να καεί το μπουρδέλο η Βουλή», «κρεμάλα στους προδότες», είναι μερικές από τις φράσεις που ξεστόμιζαν πολλοί από αυτούς που σήμερα ηδονίζονται να βλέπουν από τον καναπέ τους το φάντασμα της «πρώην παντοδύναμης κυρίας Τσοχατζοπούλου» να παραπαίει. Είναι συνήθως οι ίδιοι που «εμπιστεύονται» την ελληνική αστυνομία και δικαιοσύνη κάθε που σπάνε τα απεργιακά μπλόκα των αγροτών, των χαλυβουργών, των ναυτεργατών και άλλων εργαζομένων και τους φορτώνουν με ποινές σαν κοινούς εγκληματίες.

Η επιλεκτική, στα όρια της απανθρωπιάς αυστηρότητα ―σε σχέση με τα εγκλήματά της―  που επιδεικνύουν οι λειτουργοί της δικαιοσύνης στο πρόσωπο της Σταμάτη,  είναι, όσο και αν ξενίζει κάποιους ο παραλληλισμός αυτός,  αντανάκλαση του ειδώλου μιας κοινωνίας φτιαγμένης από τους ισχυρούς  που, προκειμένου να παραμένουν στο απυρόβλητο, τρώνε τους  αδύνατους και δεν διστάζουν να παραδώσουν στην πυρά ακόμα και τους μέχρι πριν λίγο καιρό πιο πιστούς υπηρέτες τους, αν αυτοί κάνουν το λάθος να νιώσουν «δυνατοί» και προσπαθήσουν να ανεβούν ένα σκαλί πιο ψηλά από εκεί που τους προόριζαν.

Η δικαιοσύνη είναι τόσο τυφλή, όσο αφελείς είναι αυτοί που πιστεύουν ότι μπορεί να υπάρξει αληθινή δικαιοσύνη σε ένα σύστημα που από τη φύση του για να επιβιώσει έχει ανάγκη εκτός από τη δική τους συνενοχή και το δικό τους αίμα.

Παρασκευή 3 Απρίλη 2015.

8 σχόλια:

  1. Πολύ καλό το άρθρο οικοδόμε.
    Τσέχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες οι πουτάνες είναι για λύπηση,
    οι φτωχές εννοώ,
    αυτή έχει πολλά πάρα πολλά από το αίμα του λαού μας.
    Από τις αρπαχτέες!
    Αυτή ήταν επί χρήμασι του ενός.
    Ανθρώπινη η ανάρτησή σου, αλλά αταξική γιατί και οι πουτάνες έχουν τάξη.
    Αυτή, κρατούμενη νοιαζόταν για το παιδί της λέει μα,
    όλες οι κρατούμενες έτσι δεν είναι;
    Αυτή την αδίκησαν;
    Αυτή τι παραπάνω έχει και ΕΣΥ γιατί νοικιάστηκες γι αυτήν ΕΙΔΙΚΆ;
    Μήπως μετά από το κουκλοθέατρο made in SYRIZA αλλάξει ο νόμος και βρεθεί ελεύθερη και ωραία με το παραδάκι το μπόλικο και λέει εις υγείαν των κορόιδων;

    Ο ΚΑΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ο ΚΑΚΟΣ....αλλα για ΠΟΛΥ κακο μιλαμε ,στα ορια του μισανθρωπου κι ανθρωποφαγου που λεει το αρθρο (ανετα θα επιανες μια θεση στις κερκιδες του Κολοσσαιου )...Απο το "ταξικο μισος" κρατησες μονο το μισος ! Οι κομμουνιστες θελουν τον Τζιγκερ να δουλευει βαρδια διπλα τους σαν εργατης ,εσεις τον θελετε κρεμασμενο στην πυλη της Μοτορ Οιλ ...ετσι για το γαμοτο ..(ο Μαρξ που ακριβως χωρισε και τις πουτανες σε ταξεις ?)

    Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H κ.Σταμάτη ασφαλώς και δεν βίωνε την ταξική εκμετάλευση,πληρώνει όμως ανισόμετρα σε σχέση με άλλα...φρούτα της τάξης της.Η αστική δικαιοσύνη μπορεί με το ένα της χέρι να ξεπλένει τις βρωμιές του ενός της παιδιού και με το άλλο να τις πετάει στο δεύτερο!
    Ινδιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυπάμαι αλλά μάλλον θα γίνω κι εγώ κακιά με την κυρία Σταμάτη. Πρώτα πρώτα γιατί δεν πιστεύω ότι η κυρία Σταμάτη ΚΑΚΟΠΕΡΝΟΥΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ Ή ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΚΑΪΤΕΙΟ. ΄Οπως δεν κακοπερνάει κι ο άντρας της. Κι αλήθεια, μια φτωχή γυναίκα θα μπορούσε να είχε ως συνηγορους της τον Κούγια ή τον Ραγκούση; Θα μπορούσαν να την επισκέπτονται στο δωμάτιό της-όπου σημειωτέον κρατούνταν φρουρούμενη- φίλες της που ούτε το όνομά τους δεν θα δήλωναν στο επισκεπτήριο; Και μετά να μας λένε ότι δεν υπήρχε σχέδιο απόδρασης; Ξέρουμε πολλές φτωχές κρατούμενες που νοσηλεύτηκαν στο Δρομοκαΐτειο πολύ καιρό γιατί έπασχαν από.... κατάθλιψη;΄Η που ενδιαφέρθηκαν η τηλεόραση και τα άλλα ΜΜΕ για το δράμα τους που δεν βλέπουν τα παιδιά τους;
    Αυτό που λυπάμαι σε αυτήν την υποθεση είναι το παιδάκι της. Που πράγματι δεν φταίει σε τίποτα και πληρώνει την πλεονεξία και την αλλαζονία των γονιών του με το να μην τους έχει κοντά του.
    ΄Ομως δεν λυπάμαι ούτε ενδιαφέρομαι για κανέναν απ' αυτούς τους δυο. ΄Οπως κι εκείνοι δεν ενδιαφέρθηκαν για κανέναν από μας.
    Συμφωνώ όμως ότι ακόμη και σ' αυτήν την περίπτωση είναι επιλεκτική η "εκδικητικότητα" του συστήματος απέναντι σε πρώην τσιράκια του.

    Αλλά σαν πολύ δεν ασχολούμαστε με την κυρία Σταμάτη; Το ίδιο και τα κανάλια. Ασχολούνται περισσότερο με αυτήν παρά με τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης. ΄Αλλη μια φορά που πάει να μας τη "φέρει" η κυρία Σταμάτη έστω και άθελά της αυτή τη φορά.

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Κωστας
    Οι ιδρυτές του σοσιαλισμού αναφέρθηκαν στην πορνεία; Ναι!
    Δεν τους άρεσε. Ο Καρλ Μαρξ είδε τις πόρνες ως θύματα του καπιταλιστικού συστήματος. Στο βιβλίο του «Οικονομικά και Φιλοσοφικά Χειρόγραφα του 1844», περιέγραψε την εργασία του σεξ ως «απλώς ειδική έκφραση της γενικής πορνείας του εργάτη», και είδε την κατάργηση της πορνείας ως ένα απαραίτητο μέρος της ήττας του καπιταλισμού. Ομοίως, στο Κομμουνιστικό Μανιφέστο, ονομάζει πορνεία το «συμπλήρωμα» της αστικής οικογένειας, και προέβλεψε ότι τα «θεσμικά όργανά της» μια μέρα θα εξαφανιστούν. Ο Κ. Μαρξ και Φρίντριχ Ένγκελς επίσης είναι αντίθετοι στην πορνεία, ως κάτι που αποκτηνώνει τόσο τις γυναίκες που πουλούν τον εαυτό τους όσο και τους άντρες που τις προσλαμβάνουν. Ο Ένγκελς υποστήριξε ότι ο ίδιος ο γάμος θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια μορφή πορνείας. Στην πραγματεία του «για την προέλευση της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους», έγραψε ότι «μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα ο γάμος της ευκολίας μετατρέπεται αρκετά συχνά σε ένα γάμο πορνείας, μερικές φορές για τους δύο εταίρους, αλλά πολύ πιο συχνά για τη γυναίκα». Ο Λένιν αναγνώρισε την ανθρώπινη δίψα για σεξ, αλλά βρήκε την φάμπρικα του σεξ ομοίως δυσάρεστη - απαράδεχτη.
    Πολλές κομμουνιστικές επαναστάσεις οδήγησαν σε άμεσα και ευρεία μέτρα καταπολέμησης της πορνείας, αν και η πορνεία πάντα επέμενε. Στην προ-σοβιετική Ρωσία, χιλιάδες ήταν εγγεγραμμένες σεξ-εργάτριες που ήταν ανεκτές και σε έλεγχο από την τσαρική κυβέρνηση. Η μπολσεβίκικη επανάσταση οδήγησε στην αντιμετώπιση του φαινόμενου, με την ανταλλαγή του με οικονομία του «κομμουνισμού Πολέμου», οι γυναίκες κατέληξαν πολλές φορές όμως να διαπραγματεύονται σεξουαλικές χάρες για τρόφιμα, προστασία, και άλλα αγαθά. Ομοίως, οι περισσότερες πόρνες αποκλείστηκαν στην Κούβα μετά την επανάσταση, αλλά σύντομα επέστρεψαν αλλά σε μικρότερη ισχύ.
    Η πορνεία εξακολουθεί να υφίσταται σε κομμουνιστικές χώρες και σήμερα, έστω και αν είναι γενικά παράνομη και φυσικά ελάχιστη σε σχέση με το καπιταλισμό. Στην Κούβα, τόσο άνδρες όσο και γυναίκες πόρνες συναντώνται σε ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στη πρακτική του catering για τους τουρίστες, στη μαύρη αγορά. Στο Βιετνάμ (επίσημα η Σοσιαλιστική Δημοκρατία του Βιετνάμ), η πορνεία παραμένει, παρά το γεγονός ότι θεωρείται ως αστική συνήθεια. Η πορνεία είναι παράνομη επίσημα στη Βόρεια Κορέα, αλλά εμφανίζεται στη μαύρη αγορά.
    Στο παραπάνω σχόλιο που έγραψα εκ παραδρομής τη λέξη «νοικιάστηκες» θέλοντας να γράψω νοιάστησκες (σόρυ :))
    Μίσος Κώστα για την Μπουρζουζία πως αλλιώς; Η ταξική πάλη είναι σκληρή δεν είναι κατηχητικό. Η άρχουσα τάξη έχει δικό της το δικαστή. Μάνες ήταν και στο Τρίκερι και δεν είχαν τις ανέσεις της κυρίας.
    Πάντως από την Γαλλική επανάσταση «όλοι είναι ίσοι απέναντι στον νόμο». Στην Ελλάδα μερικοί είναι πιο ίσοι.

    Ερώτηση: Ποια θα είναι η επίδραση του κομμουνιστικού κοινωνικού συστήματος στην οικογένεια;

    Απάντηση: Οι σχέσεις των φύλων θα γίνουν αποκλειστικά ιδιωτική υπόθεση, που θα αφορά μόνο τα ενδιαφερόμενα άτομα και στις οποίες η κοινωνία δεν θα έχει λόγο να ανακατεύεται. Αυτό είναι δυνατό χάρη στην εξάλειψη της ατομικής ιδιοκτησίας και της κοινωνικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών, ως συνέπεια των οποίων καταργούνται και οι δύο βάσεις του σύγχρονου γάμου, που σχετίζονται με την ατομική ιδιοκτησία, η εξάρτηση της γυναίκας από τον άντρα και των παιδιών από τους γονείς. Σε αυτό συνίσταται η απάντηση στα ουρλιαχτά των υψηλά ηθικών μικροαστών σε σχέση με την κομμουνιστική κοινοκτημοσύνη των γυναικών. Η κοινοκτημοσύνη των γυναικών αποτελεί φαινόμενο που ανήκει εξολοκλήρου στην αστική κοινωνία και που σήμερα υπάρχει πλήρως στη μορφή της πορνείας. Αλλά η πορνεία βασίζεται στην ατομική ιδιοκτησία και θα εκλείψει μαζί με αυτή. Επομένως η κομμουνιστική οργάνωση αντί να εισάγει την κοινοκτημοσύνη των γυναικών, αντίθετα, θα την εξαλείψει.

    Ο ΚΑΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι δικαίωμα και υποχρέωση κάθε φυλακισμένου-για οποιοδήποτε λόγο κι αν έχει φυλακιστεί-να προσπαθεί να ανακτήσει την ελευθερία του με οποιονδήποτε τρόπο.Τούτη η γυναίκα τώρα είναι μέσα γιατί ο άντρας της έπαιρνε μίζες από αυτούς που τους δικάσανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά μην κοροϊδευόμαστε. ΄Ολοι αυτοί που υπηρετούν τους μεγάλους και παίρνουν τις μίζες τους ξέρουν το παιχνίδι και ξέρουν και τους κινδύνους του. Πιστεύετε ότι ο Τσοχατζό δεν έχει στο χέρι του στοιχεία που καίνε κάποιους; Διαπραγμάτευση γίνεται για να την γλιτώσουν όλοι.
    Κι όσο για τη ... "μητέρα" Βίκυ Σταμάτη μη μας δουλεύει. Λες και δεν ξέρουμε ότι όλες αυτές οι μεγαλοκυρίες δεν μεγαλώνουν οι ίδιες τα παιδιά τους αλλά οι νταντάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Πριν αφήσετε το σχόλιό σας, παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα εξής:

Το σχόλιό σας να αφορά το θέμα της ανάρτησης.

Δεν θα δημοσιεύονται διαφημιστικά μηνύματα.

Αποφύγετε τις ύβρεις και τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

ΟΧΙ στα greeklish - ΝΑΙ στα Ελληνικά.

Όποιος σχολιάζει σαν «ανώνυμος», ας προσθέτει στο τέλος του σχολίου του ένα ψευδώνυμο. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία.

Το ιστολόγιο δέχεται τις διαφωνίες, την ένταση και το πάθος στην υποστήριξη των απόψεών σας. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε, αρκεί να γινόμαστε κατανοητοί ο ένας στον άλλον. Ας βοηθήσουμε όλοι στη διατήρηση ενός επιπέδου στο διάλογο.

Ο διαχειριστής του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στις παραπάνω επισημάνσεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.