Σελίδες

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

“Παγώνει” το Μετρό Θεσσαλονίκης- Απολύονται 349 εργαζόμενοι


Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις όσον αφορά στην παύση των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης, που οδηγούν στην ανεργία 349 εργαζόμενους.

Σύμφωνα με τα τελευταία γεγονότα, η ανάδοχος εταιρεία κατέθεσε ένσταση κατά της απόφασης της Αττικό Μετρό Α.Ε., να μην εγκρίνει το αίτημα για διάλυση της σύμβασης, δίνοντας δύο μήνες περιθώριο στον κύριο του έργου να απαντήσει στην ένσταση. Οι εργαζόμενοι, όμως, βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη μέση της αντιπαράθεσης μεταξύ κοινοπραξίας και Αττικό Μετρό, με αποτέλεσμα να καλούνται να δεχθούν μαζικές απολύσεις.

Όπως εξήγησε στο thestival.gr, ο πρόεδρος των εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα, Σταύρος Στέτσικας, η ΑΕΓΕΚ ως μία από τις πέντε εταιρείες της κοινοπραξίας, έχει ιδρύσει την ΑΕΓΕΚ κατασκευαστική που ως υπεργολάβος έχει προσλάβει το ανθρώπινο δυναμικό. “Ο υπεργολάβος, λοιπόν, επικαλείται ότι οι εργασίες βρίσκονται σε παύση και αποχωρεί από την κοινοπραξία, ζητώντας την απόλυση 249 ατόμων από τον κατασκευαστικό τομέα”, ανέφερε ο κ. Στέτσικας, προσθέτοντας ότι οι υπόλοιπες 100 απολύσεις αφορούν επιστημονικό προσωπικό από την αρχαιολογική έρευνα.

Στο μεταξύ, έχουν μέχρι στιγμής πραγματοποιηθεί τρεις διαβουλεύσεις ανάμεσα στον εργολάβο και στους εργαζόμενους, με την τελευταία να ολοκληρώνεται πριν από λίγη ώρα, χωρίς όμως να προκύψει συμφωνία. Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι “πατάνε” πάνω στην απόρριψη διάλυσης από την Αττικό Μετρό, που επιβάλλει να συνεχιστούν οι εργασίες, ενώ έχουν ζητήσει και τέταρτη διαπραγμάτευση στις 20 Ιανουαρίου και βρίσκονται σε αναμονή απάντησης από τον εργολάβο.

“Από την επόμενη εβδομάδα θα αρχίσουν να απολύουν κόσμο. Εάν θυροκολληθούν απολύσεις, θα συγκρουστούμε νομικά προκειμένου να τις ακυρώσουμε”, υπογράμμισε ο πρόεδρος των εργαζομένων.

Παράλληλα, για αύριο έχει προγραμματιστεί συνάντηση μεταξύ Αττικό Μετρό και κοινοπραξίας, προκειμένου οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών να εξετάσουν τις επόμενες κινήσεις, μετά και την απόρριψη της αίτησης διάλυσης που υπέβαλε ο εργολάβος, από την επιβλέπουσα αρχή.

empisteutiko.gr

Δείτε επίσης: 

"...Ιδιώτης σημαίνει κέρδος!!!
Το Συνδικάτο Οικοδόμων από την πρώτη στιγμή είχε επισημάνει ότι η ανάθεση της κατασκευής τέτοιων έργων σε ιδιώτες κατασκευαστές, που μοναδικό κριτήριο έχουν την εξασφάλιση του μέγιστου δυνατού κέρδους, εντάσσεται στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και οδηγεί σε επιμήκυνση του χρόνου κατασκευής τους σε όφελος των κατασκευαστών, σε εκτίναξη στα ύψη του συνολικού τους κόστους και στην ισοπέδωση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Αυτό έγινε και στη συγκεκριμένη περίπτωση"...  Διαβάστε περισότερα εδώ:

Το Συνδικάτο Οικοδόμων Θεσσαλονίκης για τις εξελίξεις στην κατασκευή του ΜΕΤΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλώς ήρθατε!
Πριν αφήσετε το σχόλιό σας, παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα εξής:

Το σχόλιό σας να αφορά το θέμα της ανάρτησης.

Δεν θα δημοσιεύονται διαφημιστικά μηνύματα.

Αποφύγετε τις ύβρεις και τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

ΟΧΙ στα greeklish - ΝΑΙ στα Ελληνικά.

Όποιος σχολιάζει σαν «ανώνυμος», ας προσθέτει στο τέλος του σχολίου του ένα ψευδώνυμο. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία.

Το ιστολόγιο δέχεται τις διαφωνίες, την ένταση και το πάθος στην υποστήριξη των απόψεών σας. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε, αρκεί να γινόμαστε κατανοητοί ο ένας στον άλλον. Ας βοηθήσουμε όλοι στη διατήρηση ενός επιπέδου στο διάλογο.

Ο διαχειριστής του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στις παραπάνω επισημάνσεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.