Οι αυλές τους είναι γεμάτες με πολύχρωμα λαμπιόνια. Οι μυρωδιές από τις γιορτινές λιχουδιές, τους ανοίγουν την όρεξη. Τα παιδιά τους ζουν αυτές τις μέρες, όπως και τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου, με την ασφάλεια της ζεστασιάς και την ηρεμία της ανεμελιάς που προσφέρει η οικογενειακή ρουτίνα. Κάνουν χρήση όλων των ανέσεων και δυνατοτήτων για καλή ζωή που υπάρχουν στην εποχή τους. Τα παιδιά τους ζουν όπως θα έπρεπε να ζουν όλα τα παιδιά του κόσμου. Ζουν όπως ελάχιστα παιδιά ζουν στην Ελλάδα σήμερα.
«Μη χάνεις το θάρρος σου εμείς πάντα το ξέραμε πως δε χωράει μέσα στους τέσσερις τοίχους το μεγάλο μας όνειρο…»
Σελίδες
Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013
Ο θάνατός μας είναι το κέρδος τους
Οι αυλές τους είναι γεμάτες με πολύχρωμα λαμπιόνια. Οι μυρωδιές από τις γιορτινές λιχουδιές, τους ανοίγουν την όρεξη. Τα παιδιά τους ζουν αυτές τις μέρες, όπως και τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου, με την ασφάλεια της ζεστασιάς και την ηρεμία της ανεμελιάς που προσφέρει η οικογενειακή ρουτίνα. Κάνουν χρήση όλων των ανέσεων και δυνατοτήτων για καλή ζωή που υπάρχουν στην εποχή τους. Τα παιδιά τους ζουν όπως θα έπρεπε να ζουν όλα τα παιδιά του κόσμου. Ζουν όπως ελάχιστα παιδιά ζουν στην Ελλάδα σήμερα.
3 σχόλια:
Καλώς ήρθατε!
Πριν αφήσετε το σχόλιό σας, παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα εξής:
Το σχόλιό σας να αφορά το θέμα της ανάρτησης.
Δεν θα δημοσιεύονται διαφημιστικά μηνύματα.
Αποφύγετε τις ύβρεις και τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
ΟΧΙ στα greeklish - ΝΑΙ στα Ελληνικά.
Όποιος σχολιάζει σαν «ανώνυμος», ας προσθέτει στο τέλος του σχολίου του ένα ψευδώνυμο. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία.
Το ιστολόγιο δέχεται τις διαφωνίες, την ένταση και το πάθος στην υποστήριξη των απόψεών σας. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε, αρκεί να γινόμαστε κατανοητοί ο ένας στον άλλον. Ας βοηθήσουμε όλοι στη διατήρηση ενός επιπέδου στο διάλογο.
Ο διαχειριστής του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στις παραπάνω επισημάνσεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.
Συγκλονιστικό και πραγματικό. Καλό μήνα Οικοδόμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήμία διάσταση του θέματος είναι ασφαλώς η συναισθηματική : ένα παιδί χάθηκε, και επ' αυτού ό,τι και να γράψει κανείς, ούτε περιγράφει τον πόνο, ούτε και τον απαλύνει (επομένως, οι συναισθηματικές κορώνες είναι μόνο για εξάσκηση στο πληκτρολόγιο και τίποτε περισσότερο). Κοντά σ' αυτό, ο πόνος της μητέρας, που ξέρει καλά ότι στην ουσία σκότωσε το παιδί της (ο χειρότερος εφιάλτης μιάς μητέρας).
μία δεύτερη διάσταση του θέματος, είναι η νομική και πρακτική : ΝΑΙ, ορθώς παρεπέμφθη η μητέρα για κακούργημα εξ αμελείας, διότι έτσι πρέπει να γίνεται ώστε να ελέγχεται από το νόμο και η επικίνδυνη αμέλεια, και ΝΑΙ, ορθώς πάλι η εισαγγελέας κ. Καραμοσκοπούλου την άφησε ελεύθερη (ανάλγοα συμβάντα και στάση των αρχών έχουμε και στο παρελθόν). Επίσης, ναί, ορθώς απελάθηκε από τη χώρα η μητέρα : η τραγικότητα της θέσης της δεν σχετίζεται με τη σχέση της με τις αρχές και την κοινωνία. Κι ακόμα, ναί, ορθώς είχε διακοπεί η παροχή του ηλεκτρικού ρεύματος (αν και, υπενθυμίζω, αν η οικογένεια βρισκόταν σε νόμιμο καθεστώς ως προς την παραμονή της στη χώρα, αν η μητέρα είχε ένσημα κλπ κλπ, έστω και σαν άνεργη, θα μπορουσε να είχε ζητήσει να συνεχισθεί η ηλεκτροδότηση του σπιτιού με μικρό ή και καθόλου για ένα διάστημα τίμημα).
μία τρίτη διάσταση του θέματος, είναι η πολιτική : σίγουρα ανάλογα επεισόδια θα είχαν αποσοβηθεί, αν η ελλάδα ήταν μιά χώρα πλούσια, ή μία χώρα των τροπικών. Όμως, η πείρα μάς έχει αποδείξει ότι ΚΑΜΜΙΑ ως σήμερα κοινωνία δεν έχει εξοστρακίσει από τη ζωή τη φτώχια, ακόμα κι αν μερικές (όπωςοι λεγόμενες ''σοσιαλιστικές''), τήν έσπρωχναν στα ''πίσω στενα των χωριών Ποτέμκιν''.
μία τέταρτη διάσταση είναι η κοινωνική : παρά την πενία, οι γείτονες βοηθούσαν την μητέρα και το παιδί όσο γινόταν, και, εν πάση περιπτώσει, η οικογένεια δεν ήταν άστεγη. Φυσικά, το πόσο η κοινωνική συνοχή είναι αποτελεσματική, φαίνεται μόνον εκ του αποτελέσματος (στην περίπτωση αυτή, προφανώς η αρωγή ήταν ανεπαρκής, όπως και συχνά θα είναι, έτσι κι αλλιώς, μ' όλη την καλή διάθεση όλων).
η ανεπίτρεπτης γελοιότητας οπτική, είναι η ''σύμμικτη'', που ξεχωρίζει κυρίως για την υποκρισία της, όπως το παρον κειμενο, που προσπαθει να ανακατέψει το νερό με το λάδι, από τη μιά χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα θλίψης και οργής με ψευτολογοτεχνήματα και κλαψουρολογίες, από την άλλη μεμφόντας, δεν ξέρουμε ποιούς μέμφεται τελικά (ίσως τους Νεφελίμ, ίσως τίποτε ''ζούν ανάμεσά μας''), χωρίς να έχει καταλάβει ο συγγραφεας ακόμα ότι, εν έτει 2013, η φτηνή αγκιτάτσια προκαλεί μόνο το γέλιο.
@Ανώνυμος (3 Δεκεμβρίου 2013 - 11:39 π.μ.):
ΑπάντησηΔιαγραφή"…Κι εσύ που τώρα με γελάς, γελοίε υποκριτή,
τσανάκι θα ’σουν του φονιά και του καταχτητή,
γι’ αυτό έχεις ρούχα του κουτιού και σου βροντάει η τσέπη.
Μα υπάρχει για όλους μας κριτής, όλα ο λαός τα βλέπει.
Τα ματωμένα πλούτη σου, τα κέρδη της ντροπής
σου τα χαρίζω κι ούτ’ ακούω όσα άχρηστα θα πεις.
Κάλλιο στουρνάρια να τροχάω αϊτός στα βράχια απάνου
παρά να σέρνουμαι χαλιά φιλώντας του τυράννου."
Γ. ΚΟΤΖΙΟΥΛΑΣ