Σελίδες

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

«ΠΟΛΕΜΑΜΕ (τον φασισμό) ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ» – Μια πρόταση, με αφορμή την ακύρωση της συναυλίας του Θάνου Μικρούτσικου



Στον σημερινό Ριζοσπάστη δημοσιεύεται η είδηση της ακύρωσης της προγραμματισμένης για μεθαύριο συναυλίας του Θάνου Μικρούτσικου (Δευτέρα 23/9, στο Θέατρο Βράχων του Βύρωνα), μαζί με την ανακοίνωση του συνθέτη και των ερμηνευτών, στην οποία εξηγούν πως ο λόγος της ματαίωσης της συναυλίας είναι «τα τελευταία γεγονότα στο Πέραμα, στο Μελιγαλά και ιδίως η άγρια δολοφονία του συναδέλφου Παύλου Φύσσα από ναζιστές δολοφόνους της "Χρυσής Αυγής"».

Ολόκληρη η ανακοίνωση που υπογράφουν οι Θάνος Μικρούτσικος, Μανώλης Μητσιάς, Γιάννης Κότσιρας, Δημήτρης Μπάσης, Ρίτα Αντωνοπούλου: «Σκοπεύαμε να ολοκληρώσουμε τη θριαμβευτική περιοδεία της παράστασης "Πάντα γελαστοί και γελασμένοι" με συναυλία - γιορτή στο Θέατρο Βράχων. Τα τελευταία γεγονότα στο Πέραμα, στο Μελιγαλά και ιδίως η άγρια δολοφονία του συναδέλφου Παύλου Φύσσα από ναζιστές δολοφόνους της "Χρυσής Αυγής", μας πλημμύρισαν όλους με θλίψη και οργή. Το λιγότερο που έχουμε να κάνουμε για τη μνήμη του Παύλου Φύσσα είναι εκείνο το βράδυ να μην γίνει γιορτή, ο ήχος μας να σιωπήσει. Το περισσότερο είναι η καθημερινή επαγρύπνηση ενάντια στο φασισμό και ναζισμό. "Μεγάλο ποτάμι φουσκωμένο η οργή του λαού". Σ' αυτό πρέπει να είμαστε όλοι μαζί».

Με το ασήμαντο βάρος της άποψης αυτού του ιστολογίου, διαφωνούμε με αυτήν την ενέργεια αλλά και με την αιτιολογία που προβάλλουν ο αγαπημένος Θάνος Μικρούτσικος και οι ερμηνευτές. Καταλαβαίνουμε απόλυτα την έλλειψη καλής διάθεσης και την κακή ψυχολογία τους, κάτι που συμβαίνει  -μετά τα τελευταία γεγονότα με πρωταγωνιστές τους πληρωμένους μπράβους χρυσαυγίτες-, σε μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας (το βιώνουμε άλλωστε και οι ίδιοι).

Οι καλλιτέχνες διαθέτουν μια ιδιαίτερη ευαισθησία που λείπει ίσως από τους περισσότερους «απλούς» ανθρώπους  σαν εμάς. Όμως έχουν και δυνατότητες που –εμείς, οι «απλοί άνθρωποι» δεν διαθέτουμε. Όταν εκφράζονται μέσα από την τέχνη τους, το λόγο  ή και τον τρόπο που ζουν, η έκφρασή τους φτάνει στους πολλούς, γίνεται σημείο αναφοράς  άξιο προς μίμηση ή προς αποφυγή. Μπορούν –αν το θελήσουν- να εκφράσουν το λαό, να τον εμπνεύσουν, να τον αφυπνίσουν, και -κάτω από προϋποθέσεις- να τον καθοδηγήσουν, απέναντι στους εχθρούς του. Ο ταξικά συνειδητοποιημένος καλλιτέχνης (μπορεί να συμβαίνει ακόμα και όταν δεν είναι γέννημα της εργατικής τάξης την οποία στηρίζει ή υπηρετεί), έχει καθήκον να βγαίνει μπροστά. Ο Θάνος Μικρούτσικος, έστω και αν σε κάποιους σταθμούς της διαδρομής του μας απογοήτευσε ή μας πίκρανε, είναι από τους καλλιτέχνες-διανοούμενους που στάθηκαν δίπλα στον εργαζόμενο  λαό. Τον υπηρέτησε με την τέχνη του στα δύσκολα, τον εκφράζει και τον στηρίζει με την τέχνη, αλλά και με τον δημόσιο λόγο του και σήμερα.

Σήμερα που ο φασισμός μπήκε και στρογγυλοκάθησε στον καναπέ μας επειδή ο «ιδιοκτήτης» του σπιτιού μας τον έμπασε από την πίσω πόρτα όταν εμείς κοιμόμαστε, οι συνειδητοποιημένοι καλλιτέχνες ούτε μπορούν ούτε επιτρέπεται να μένουν αμέτοχοι (δεν αναφέρομαι φυσικά στον Θάνο εδώ) για κανέναν λόγο. Οι φασίστες ξεσάλωσαν, επιτίθενται, δολοφονούν. Ο μόνος που μπορεί να τους σταματήσει είναι ο οργανωμένος λαός. Αυτόν τρέμουν και το δείχνουν με πολλούς τρόπους τα τελευταία 24ωρα. Οι καλλιτέχνες λοιπόν που νοιάζονται αυτόν τον λαό, που θέλουν την προκοπή του, που αγαπούν την πρόοδο και το φως, πρέπει ΤΩΡΑ να βγουν μπροστά.

Για να επανέλθουμε στη συναυλία, η μνήμη του Παύλου Φύσσα δεν θα τιμηθεί με τη σιωπή, ούτε με δάκρυα και αναθεματσμούς. Η αληθινή τιμή στο νεκρό θα δοθεί με τη συνέχιση αυτού που ο ίδιος έκφραζε με την τέχνη του και ακολουθούσε με τη στάση ζωής του: την πάλη ενάντια στο φασισμό και τον αγώνα για μια καλύτερη κοινωνία. Με την ανυποχώρητη πάλη των εργαζομένων, του λαού και της νεολαίας,  κατά του φασισμού και των παραφυάδων του. Με το βάθεμα  της προοπτικής για ανατροπή αυτού του  κοινωνικού συστήματος που γεννάει, που έχει ανάγκη τον φασισμό, και «κατασκευάζει» φασίστες. 

Η συναυλία έπρεπε να γίνει και, ναι, να έπαιρνε το χαρακτήρα γιορτής! Μιας γιορτής διαφορετικής  και μεγαλύτερης από αυτήν που προγραμμάτιζε ο Θάνος Μικρούτσικος και οι συντελεστές της. Γιορτής-προσκλητηρίου  σε πανστρατιά για οργάνωση και αγώνα ενάντια στον φασισμό και τις αιτίες που τον γεννούν και τον εκτρέφουν. Σήμερα έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ -τις τελευταίες δεκαετίες-, να ακούσουμε και να τραγουδήσουμε δυνατά τα τραγούδια του Θάνου, του Μίκη, του Λεοντή, του Λοΐζου και άλλων ακόμα συνθετών και ποιητών μας. Να αντλήσουμε δύναμη από αυτά, για τον δύσκολο αγώνα  μας.

Θα τολμούσαμε μια πρόταση. Ο Θάνος Μικρούτσικος να πάρει την πρωτοβουλία και να ξεκινήσει μια προσπάθεια για τη διοργάνωση συναυλιών αντιφασιστικού χαρακτήρα απ’ άκρη σ' άκρη της Ελλάδας. Συναυλίες αφύπνισης συνειδήσεων, που θα δώσουν κουράγιο στον δοκιμαζόμενο λαό, θα εμψυχώσουν αυτούς που ήδη αγωνίζονται στους χώροους δουλειάς και στους δρόμους, θα παρακινήσουν τους σαστισμένους, θα βοηθήσουν να ξεπεράσουν το φόβο αυτούς που μέχρι σήμερα σιωπούν. Συναυλίες στις οποίες θα συμμετέχουν συνθέτες, στιχουργοί και ερμηνευτές που εμπνέονται από την αγωνιστική παράδοση αυτού του λαού, που τσάκισε και έθαψε τους φασίστες πάνω στ’ άπαρτα περήφανα βουνά μας, τραγουδώντας.

Σάββατο 21 Σεπτέμβρη 2013.

25 σχόλια:

  1. Πολλά ζητάς φίλε μου από έναν πρώην αριστερό και πρώην υπουργό του Πασοκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @dhmhtrhs:
    Διαφωνώ. Είναι μετρημένοι στα δάχτυλα αυτοί που τα τελευταία χρόνια αρθρώνουν λόγο ενάντια στην καπιταλιστική λαίλαπα. Ο Μικρούτσικος είναι ένας από αυτούς. Πολλοί «αριστεροί» λούφαξαν, άλλοι «κρύβονται», άλλοι ήδη κάνουν πρόβες τα... νέα (συριζαίικα) κοστούμια τους…
    Για το θέμα "υπουργός του Πασοκ", στο οποίο αναφέρομαι έμμεσα στην ανάρτηση, ο ίδιος έκανε δημόσια γενναία αυτοκριτική, η οποία με κάλυψε. Από κει και πέρα θεωρώ πολυτέλεια ειδικά σήμερα να ψάχνω να βρω φωνές που να συμφωνούμε απολύτως σε όλα για να "συννενοηθώ" μαζί τους.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  3. ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ. ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ.

    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΡΙΖΑ.

    ΣΤΟ ΣΗΜΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΥΠΟΥΡΓΟΣ.

    ΕΔΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ

    http://www.iefimerida.gr/news/75817/θάνος-μικρούτσικος-ο-συριζα-είναι-η-μόνη-ελπίδα-για-να-αλλάξουν-τα-πράγματα

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΘΕΡΣΙΤΗΣ:
    Καλημέρα. Από που προκύπτουν τα "κοσμητικά επίθετα";... Αν και δεν βγάζει πουθενά:

    Εδώ η αυτοκριτική του για το υπουργιλίκι και όσα λέει για το ΠΑΣΟΚ και τον Σημίτη:
    http://www.youtube.com/watch?v=2zuTnqFa9WM

    Επίσης:
    «Δεν το θέλω αυτό το σύστημα»
    http://www.youtube.com/watch?v=NbzuDTySFh4#t=116

    «Αυτός ο κόσμος πρέπει να καεί»
    http://e-oikodomos.blogspot.gr/2013/03/blog-post_24.html

    Δεν θα ψάξω να βρω άλλα, δεν έχει νόημα. Επαναλαμβάνω δεν οδηγεί πουθενά το ψάξιμο και η αντιπαράθεση -με έκθεση στο μικροσκόπιο- των «πηγών». ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ σύντροφε! Το θεωρώ τουλάχιστον "πολυτέλεια" τη στιγμή που καίγεται το σπίτι μας από το φασισμό, να ζητάμε από τον διπλανό μας να ασπαστεί τη θεωρία του μ/λ ή να ενταχτεί στο ΚΚΕ για να συμπαραταχτεί μαζί μας στη μάχη εναντίον του (φασισμού). Εκτός και αν έχουμε τη δύναμη να τον νικήσουμε μόνοι μας…
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;

    ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΕΚΑΝΕ;

    ΑΛΛΑΓΗ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ, Η ΚΟΝΟΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ;

    ΟΙ ΥΜΝΟΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ;

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ.

    ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΟΤΙ ΚΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΚΙ Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ.

    ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΓΙΔΑ.

    ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΚΙ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΚΟΜΑ.

    ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ;

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ Ο ΜΙΡΚΟΥΤΣΙΚΟΣ. ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΕ ΖΗΤΑ ΕΞΟΔΟ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΝΑΤΟ.

    ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΕΣ ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΗΔΙΕΣ.

    ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΟΝ ΓΕΝΝΑ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ.

    ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΗΛΩΘΕΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΦΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ Σ' ΕΝΑ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ.

    ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΘΩΩΘΕΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΝΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΑΣΙΤΕΣ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΤΗΣ Η Ο ΑΔΩΝΙΣ ΚΙ Ο ΒΟΡΙΔΗΣ;

    ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.

    ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΚΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ.

    ΑΛΛΑ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΚΚΕ.

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ, ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥ.

    ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΡΙΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.

    ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΘΕΡΣΙΤΗΣ:
    Κοίταξε σύντροφε. Εγώ δεν είπα ποτέ πως η συζήτηση δεν έχει νόημα. Κάθε άλλο. Η συνεχής ανταλλαγή λινκ δεν έχει νόημα. Όταν ο Θ.Μ. βγαίνει στην τηλεόραση και δηλώνει «έχω μετανιώσει» (αν είδες το βίντεο), νομίζω πως η συζήτηση για το συγκεκριμένο ζήτημα (υπουργιλίκι) περιττεύει. Τι άλλο έπρεπε να κάνει δηλαδή…χαρακίρι;

    Διαφωνώ με το «τσουβάλιασμά» σου, αν και η συγκεκριμένη μορφή διαλόγου (σχόλιο) δεν μου επιτρέπει ανάλυση. Καμιά σχέση τα ονόματα καλλιτεχνών που αναφέρεις με τον Θ.Μ.! Ούτε σε προσφορά, ούτε σε διαδρομή, ούτε σε δημόσιο λόγο.

    Η ανάρτησή μου δεν αναφέρεται σε δημιουργία «μετώπων» και πολύ περισσότερο σε «επικέντρωση του κινήματος σε αυτά». Κάνω μια συγκεκριμένη πρόταση, την οποία προσπερνάς στο ντούκου, αφού θεωρείς πιο χρήσιμο το ανασκάλεμα του βιογραφικού του Μικρούτσικου. Θεωρείς αυτό που προτείνω ανούσιο, περιττό ή επιζήμιο, στην πάλη ενάντια στο φασισμό;

    Λυπάμαι που το λέω και δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι: Αν περιμέναμε να αντιμετωπίσουμε το φασισμό μόνο όταν η εργατική τάξη θα έχει συνειδητοποιήσει και αποφασίσει να ανατρέψει το σύστημα που τον γεννά, θα βρισκόμαστα όλοι μαχαιρωμένοι από τους χρυσαυγίτες... Ναι, αυτή είναι η μοναδική οριστική λύση: Η ανατροπή. Μέχρι τότε όμως θα «περιμένουμε»; Ή θα «ακτινογραφούμε» όποιον είναι διατεθειμένος να βοηθήσει (πχ με την τέχνη του) σε αυτήν την κατεύθυνση; Για συναυλίες μιλάμε σύντροφε, για τραγούδια.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. @ΘΕΡΣΙΤΗΣ:
    Το προηγούμενο σχόλιό σου το είδα αφού σου είχα ήδη απαντήσει στο προπροηγούμενο. Εντάξει, δεν περίμενα να μου τα απευθύνεις αυτά. Έχω την εντύπωση πως "γνωριζόμαστε".

    Θα ήθελα πάντως την άποψή σου για το θέμα-πρόταση της ανάρτησης.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οικοδομε λαθη του παρελθοντος που σου αφηνουν πειρα για να συνεχισεις δεν τα ξανακανεις.Κανενας Μικρουτσικος δεν εχει χωρο στις γραμμες σου.Ειναι τελειωμενοι δοκιμασμενοι τυχοδιώκτες,καιροσκοποι.Να δεις που αυριο θα ερθει το τσογλανι που λεγεται Λαζοπουλος κ θα σου ζηταει συνεργασια.Ναι να κανουν χαρακιρι κ να πανε στο διαολο.Υπαρχει νεο αιμα που εχει να δωσει πολλα.Μπραβο στους Υπεραστικους που ηταν στο φεστιβάλ.Μικρουτσικο δεν πλησιασα ουτε κατα διανοια.Κ εννοειτε ουτε Θηβαιο,ουτε Μαχαιριτσα κ.λ.π.Λαικη αυθεντικη σκηνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΣΙΣΜΟ.

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΤΕ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΡΜΟ.

    ΓΙΑ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

    ΚΑΙ ΑΝ ΝΙΚΗΘΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΣΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;

    ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ;

    Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.

    ΚΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΕΞΟΔΟΥ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟΙ.

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΣΚΥΛΙΑ.

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΤΥΧΟΥ ΦΥΣΣΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΝΤΕΣ.

    ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ.

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΤΗΣ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ:
    "Κανενας Μικρουτσικος δεν εχει χωρο στις γραμμες σου."

    Αγαπητέ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕ δεν ξέρω από που το συμπέρανες αυτό, ότι το έγραψα ή το ζήτησα! Το σχόλιό σου μου δίνει την εντύπωση πως δεν διάβασες την ανάρτηση. Θα με ενδιέφερε η άποψή σου για την πρότασή μου, αν πάλι δεν θέλεις, μην μου «χρεώνεις» απόψεις που δεν είναι δικές μου. Το θεωρώ παράλογο να «αυτοσυστηνόμαστε» κάθε φορά που εκφράζουμε μια άποψη ή «τολμάμε» μια πρόταση.

    Σχετικά με τους καλλιτέχνες και τη στάση τους στη ζωή, την κοινωνία και τους αγώνες, έχω αναφερθεί αμέτρητες φορές από εδώ. Και για το φεστιβάλ και τους καλλιτέχνες που καλεί έχω εκφράσει άποψη. Δεν είμαι εγώ βλέπεις αυτός που αποφασίζει ποιος έχει θέση στις γραμμές μας, ή ποιοι τραγουδάνε στα φεστιβάλ μας. Μόνο την άποψή μου μπορώ να εκφράζω και αυτή, νομίζω, δικαιούμαι να θέλω να μην την παρερμηνεύουν.

    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ΘΕΡΣΙΤΗΣ:

    Αν δεν κάνω λάθος Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ σύντροφε:
    http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7622765

    Αν θέλεις διάβασε προσεχτικά:

    "Οι φασίστες ξεσάλωσαν, επιτίθενται, δολοφονούν. Ο μόνος που μπορεί να τους σταματήσει είναι ο οργανωμένος λαός. Αυτόν τρέμουν και το δείχνουν με πολλούς τρόπους τα τελευταία 24ωρα."

    "Για να επανέλθουμε στη συναυλία, η μνήμη του Παύλου Φύσσα δεν θα τιμηθεί με τη σιωπή, ούτε με δάκρυα και αναθεματσμούς. Η αληθινή τιμή στο νεκρό θα δοθεί με τη συνέχιση αυτού που ο ίδιος έκφραζε με την τέχνη του και ακολουθούσε με τη στάση ζωής του: την πάλη ενάντια στο φασισμό και τον αγώνα για μια καλύτερη κοινωνία. Με την ανυποχώρητη πάλη των εργαζομένων, του λαού και της νεολαίας, κατά του φασισμού και των παραφυάδων του. Με το βάθεμα της προοπτικής για ανατροπή αυτού του κοινωνικού συστήματος που γεννάει, που έχει ανάγκη τον φασισμό, και «κατασκευάζει» φασίστες."

    "Γιορτής-προσκλητηρίου σε πανστρατιά για οργάνωση και αγώνα ενάντια στον φασισμό και τις αιτίες που τον γεννούν και τον εκτρέφουν."

    "Συναυλίες αφύπνισης συνειδήσεων, που θα δώσουν κουράγιο στον δοκιμαζόμενο λαό, θα εμψυχώσουν αυτούς που ήδη αγωνίζονται στους χώροους δουλειάς και στους δρόμους, θα παρακινήσουν τους σαστισμένους, θα βοηθήσουν να ξεπεράσουν το φόβο αυτούς που μέχρι σήμερα σιωπούν."

    Αυτά είναι αποσπάσματα από την ανάρτησή μου, που απ’ ότι βλέπω δεν διάβασες προσεχτικά. Τα ξαναβάζω εδώ, για να δεις ότι σχολιάζεις «άλλη» ανάρτηση. Είναι δικαίωμά σου να έχεις όποια άποψη θέλεις για τον Θ.Μ. Όμως παρακαλώ να μην παρερμηνεύονται τα γραφόμενά μου.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ΘΕΡΣΙΤΗΣ:
    Για το χτύπημα του φασισμού έχω εκφραστεί πιο εκτεταμένα εδώ:

    "Αυτή θα είναι η καλύτερη εκδίκηση"
    http://e-oikodomos.blogspot.gr/2013/09/blog-post_4359.html

    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

    ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΩΣ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.

    ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.

    ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.

    ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ.

    ΚΑΙ Ο ΣΤΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΡΟΛΟ ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΩ Σ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΗΣΤ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ.

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ΘΕΡΣΙΤΗΣ:
    "Θα τολμούσαμε μια πρόταση. Ο Θάνος Μικρούτσικος να πάρει την πρωτοβουλία και να ξεκινήσει μια προσπάθεια για τη διοργάνωση συναυλιών (...) Συναυλίες στις οποίες θα συμμετέχουν συνθέτες, στιχουργοί και ερμηνευτές που εμπνέονται από την αγωνιστική παράδοση αυτού του λαού, που τσάκισε και έθαψε τους φασίστες πάνω στ’ άπαρτα περήφανα βουνά μας, τραγουδώντας."

    Νομίζω υπάρχει διαφορά από το "ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ..." που μου αποδίδεις.

    Σύντροφε δεν "οραματίζομαι" συναυλίες... Οραματίζομαι και παλεύω για μια άλλη κοινωνία.
    Και στην πάλη αυτή υπάρχει χώρος για συζήτηση ή συννενόηση και με αυτούς που δεν συμφωνούν απόλυτα με τις θέσεις μας. Η ιδεολογία και οι αρχές μας έχουν τη δύναμη να μας προφυλάξουν από... "μολύνσεις"... Όπως σωστά λέει και ο ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ πιο πάνω, σήμερα έχουμε την πείρα για να μην επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ.

    ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΣΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΜΙΡΚΟΥΤΣΙΚΟ.

    ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ.

    ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ.

    ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ, ΑΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ.

    ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕΓΑΛΕΠΗΒΟΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΥΤΗ.

    ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    ΟΣΟΙ ΒΡΩΜΙΣΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΠΡΕΧΤ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ΘΕΡΣΙΤΗΣ:
    Σ' ευχαριστώ για το χρόνο σου.
    Δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.
    Καλή δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδή συμφωνώ με την πρόταση του Οικοδόμου, προσπαθώ να καταλάβω, γιατί πίσω από αυτή πρέπει σώνει και καλά να κρύβεται κάποιο αντιφασιστικό μέτωπο ; Όσο για τους καλλιτέχνες ας θυμηθούμε το Γκόρκι που δεν είχε συνταχθεί από την αρχή με τους μπολσεβίκους, όμως με την παρουσία του και το έργο του δε νομίζω να έχει κανένας από τους σχολιαστές πρόβλημα. Ας ψάξουμε λοιπόν να βρούμε τρόπους να αφυπνίσουμε συνειδήσεις, γιατί διαφορετικά αν θεωρούμε ότι μόνο με τη σωστή κατεύθυνση θα κάνουμε κάτι και ειδικά μόνοι μας είμαστε τελείως γελασμένοι.
    Τέλος ας σκεφτούμε τι σημαίνει στην πράξη απομόνωση και προστασία στην ανακοίνωση του Κόμματος για την Χ.Α. και ας μην πετροβολιόμαστε μεταξύ μας.
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συν/φε οικοδομε δεν λεω οτι ειπες για τον μικρουτσικο οτι εχει θεση στις γραμμες μας,ομως καποια στιγμη πρεπει να τελειωνεις με ολους αυτούς που καπηλευονται τους μεγαλους ποιητες του εργατικου - κομμουνιστικου κινηματος προκειμένου να μην χαθούν απο την ιστορία.Ουτε βημα,ουτε λογο.Υπαρχει νεο αιμα βγαλμενο απο τα σπλαχνα της εργατικης ταξης που μπορει να αφυπνησει συνειδησεις κ να τραγουδησει τους αγωνες που θα ερθουν.Η εργατικη ταξη μπορεί λοιπον να αποβαλει το παλιο που την προδωσε κ να χτισει το καινουργιο που θα την ακολουθει στους δικους τις στιχους κ στις δικες της μελωδιες των ταξικων αγωνων.Παντα συντροφικα ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ:
    Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.Ευχαριστώ για το χρόνο σου.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τούτο το ιστολόγιο (απο)δείχνει κάθε μέρα τη φιλοξενία του σε όλες τις απόψεις, όσο αντίθετες κι αν είναι με αυτό που εκφράζει. Ακόμα και τις φορές που δέχεται επιθέσεις δεν επιλέγει τη λογοκρισία, αλλά ανέχεται την αντίθετη άποψη -είτε απαντώντας, είτε όχι- από ευγένεια και σεβασμό (και όχι από «αδυναμία» όπως ίσως να νομίζουν κάποιοι) σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια που ξέρω και ξέρετε καλά τι συμβαίνει.

    Είναι δικαίωμα του καθένα να έχει όποια άποψη θέλει για ένα δημόσιο πρόσωπο. Είναι δικαίωμά του να τον συμπαθεί ή να τον αντιπαθεί. Έχει δικαίωμα ακόμα και να νιώθει εμπάθεια γι’ αυτόν. Με τρόπο κόσμιο μπορεί να καταθέσει την άποψή του και να καταγραφεί. Όμως έχει και υποχρέωση να σέβεται. Αν όχι αυτόν που κρίνει, να σέβεται τουλάχιστον το ιστολόγιο που φιλοξενεί τα σχόλιά του.

    Το σχόλιό σου (κατάλαβες) δεν θα το δημοσιεύσω. Λυπάμαι. Εσύ με αναγκάζεις να το κάνω.

    Και κάτι τελευταίο με φιλική και συντροφική διάθεση πάντα: όταν η προσωπική εμπάθεια υπερισχύει των όποιων επιχειρημάτων μας, τότε αυτά αυτοακυρώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ούτε τρεις μέρες δεν πέρασαν...

    http://e-oikodomos.blogspot.gr/2013/09/259.html

    Δε ζήταγες και μια επανάσταση...; ;-)

    Σεβέκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συν/φε οικοδομε σημερα ο Μικρουτσικος κ ολο το βολεμενο σκυλολοι θηβαιος,πασχαλιδης,αντωνοπουλου εξαφανιστηκαν απο το αντιφασιστικο συλλαλητήριο.Ποιος ξερει καπου ειχαν υποχρεωση για να μην εμφανιστουν? Ισως αλλου τα λεφτα ειναι πιο πολλα! Παντως ουτε τρεις μερες δεν προλαβαν να περασουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ:
    Άκουσε σύντροφε. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν πήγε ή αν δεν πήγε και γιατί δεν πήγε. Αν ήμουν εκπρόσωπός του προφανώς θα με είχε ενημερώσει.

    Όμως επειδή απ' ότι κατάλαβα υπάρχει κίνδυνος να μολυνθούμε από τον Μικρούτσικο, ας κάνουν συναυλίες οι κομμουνιστές (ή έστω αυτοί που δηλώνουν κομμουνιστές) δημιουργοί. Δεν τους εμποδίζει κανείς. Και εγώ θα πάω.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Πριν αφήσετε το σχόλιό σας, παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα εξής:

Το σχόλιό σας να αφορά το θέμα της ανάρτησης.

Δεν θα δημοσιεύονται διαφημιστικά μηνύματα.

Αποφύγετε τις ύβρεις και τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

ΟΧΙ στα greeklish - ΝΑΙ στα Ελληνικά.

Όποιος σχολιάζει σαν «ανώνυμος», ας προσθέτει στο τέλος του σχολίου του ένα ψευδώνυμο. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία.

Το ιστολόγιο δέχεται τις διαφωνίες, την ένταση και το πάθος στην υποστήριξη των απόψεών σας. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε, αρκεί να γινόμαστε κατανοητοί ο ένας στον άλλον. Ας βοηθήσουμε όλοι στη διατήρηση ενός επιπέδου στο διάλογο.

Ο διαχειριστής του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στις παραπάνω επισημάνσεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.