Ένα
σχόλιο με αφορμή ένα σεμινάριο για «χαρισματικά» παιδιά. Η Ένωση Ελλήνων
Φυσικών (ΕΕΦ) διοργανώνει ένα πρόγραμμα Επιμόρφωσης για τους Χαρισματικούς
Μαθητές. Σκοπός του σεμιναρίου – σύμφωνα με τους διοργανωτές - είναι «η μελέτη
της Ειδικής Κατηγορίας των Μαθητών με αυξημένες Νοητικές και Μαθησιακές
Ικανότητες. Οι Μαθητές αυτοί φοιτούν στα Γενικά Σχολεία, αλλά χρειάζονται
Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση. Οι Εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και Ειδικοτήτων
χρειάζεται να γνωρίζουν τα Ιδιαίτερα Γνωρίσματα αυτών των Μαθητών προκειμένου
να τους βοηθήσουν σε ομαδικό ή Εξατομικευμένο Επίπεδο. Η διάγνωση και η
αντιμετώπιση των Ειδικών Αναγκών αυτών των Μαθητών αποτελεί πρώτιστο στόχο και
προτεραιότητα στο Σύγχρονο Εκπαιδευτικό Σύστημα».
Τι
εννοεί η ΕΕΦ; Ότι δυστυχώς η «ειδική κατηγορία
των μαθητών με αυξημένες Νοητικές και Μαθησιακές Ικανότητες» φοιτά στα
Γενικά Σχολεία! «Πρώτιστος» μάλιστα «στόχος και προτεραιότητα του Σύγχρονου
Εκπαιδευτικού Συστήματος είναι η
διάγνωση και αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών αυτών των μαθητών»!
Η
άλλη τώρα κατηγορία μαθητών, αυτή που ονομάζαμε «με Ειδικές Ανάγκες», που είχε
μέχρι τώρα το «προνόμιο» να φοιτά σε Ειδικά Σχολεία, δεν θα χρειαστεί να ενσωματωθεί στη Γενική
Εκπαίδευση. Θα στέλνεται κατευθείαν στον «Καιάδα» αφού σε λίγο δεν θα υπάρχει
«Ειδικό Σχολείο».
Κατά
τους νόμους της ζούγκλας, «ο ισχυρότερος επιβιώνει». Κατά τους νόμους των ναζί,
«ο άριστος επικρατεί». Στην οικονομική κρίση βρήκαν την ευκαιρία να πάρουν τη
«ρεβάνς», να ξεμπερδεύουν με ό,τι πιο προοδευτικό γνώρισε η εκπαίδευση σε
ανθρώπους, ιδέες, μεθόδους διδασκαλίας. Οι ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά, η
«καθολική εκπαίδευση» έρχονται να αντικατασταθούν από το κυνήγι και την
εκπαίδευση των αρίστων!
Και
γιατί σε μια τάξη των 30 (σε λίγο) μαθητών να ασχοληθούμε με τους υπόλοιπους;
Έτσι κι αλλιώς θα φαγωθούν απ’ τα θηρία! Ας βοηθήσουμε τουλάχιστον τους
«χαρισματικούς», που θα δώσουν κι ένα χέρι βοηθείας στο σάπιο σύστημα να
επιβιώσει. Για τους υπόλοιπους αρκεί 1,5 μέτρο αίθουσας κι ένας περιοδεύων
θίασος δασκάλων για να περνά η ώρα…
Με
αφορμή το ίδιο σεμινάριο, μια νηπιαγωγός γράφει…
Είμαι μια από τις τυχερές
δασκάλες. Έχω 25 χαρισματικά παιδιά!
Η Ελένη δεν σταματάει να
κρίνει τα πάντα.
Ο Ντένις ζωγραφίζει τα πιο
όμορφα τρένα.
Ο Ηρακλής έχει «μια καλή
πρόταση» για όλα.
Η Ραλία χτες ανακάλυψε το
πορτοκαλί.
Ο Δημήτρης μιλάει συνέχεια για
το μέλλον.
Η Αλεξάνδρα είναι
πρωταγωνίστρια στο θέατρο.
Ο Ηλίας ξέρει πάντα τι είναι
δίκαιο και τι όχι.
Η Κατερίνα λέει τις πιο ωραίες
ιστορίες.
Ο Ντάβιντ σε κοιτάει στα μάτια
να μάθει οτιδήποτε καινούριο.
Η Έλενα είπε το Ρο.
Ο Αλέξανδρος τρέχει σαν τον
άνεμο.
Η Σταυρούλα έκανε μια
καινούρια φίλη.
Ο Αντρέας θέλει να γίνει
αστροναύτης.
Η Ιουλία έχει μια ερώτηση για
όλα.
Η Νάσια ενθουσιάζεται με όλα.
Ο Χρήστος φτιάχνει τους πιο
ψηλούς πύργους.
Η Θέμις μετράει κάθε της
κουβέντα.
Η Κλαούντια μετράει ως το 100.
Η Θώμη μαθαίνει να μοιράζεται.
Ο Σταύρος διαλέγει πάντα
χαρούμενα χρώματα.
Ο Στέλιος έχει ένα αστείο για
κάθε περίπτωση.
Η Νασμίν τραγουδάει σαν
αηδόνι.
Ο Βαγγέλης έχει παλέψει με
δεινόσαυρους και τους νίκησε.
Ο Γκάμπριελ γελάει και
φωτίζεται όλη η τάξη.
Η Αντωνία τους διαβάζει
παραμύθια για να κοιμηθούν.
Κρατήστε τις
ναζιστικές θεωρίες σας για τους «άριστους»! Όσο ακόμα είμαι στην εκπαίδευση,
«πρώτιστος στόχος και προτεραιότητά μου» είναι να γίνει το καθένα απ’ αυτά ο καλύτερος εαυτός του. Όχι για να επιβιώσουν
στη ζούγκλα σας, αλλά για να σας την τρίψουν στα μούτρα!
Μπραβο ρε παιδια, ελεος πια με αυτον τον ελιτισμο. Η κοινωνια που πανε μπροστα οι λιγοι ειναι αποτυχημενη κοινωνια, η κοινωνια που πανε μπροστα οι πολλοι ειναι κοινωνια επιτυχημενη.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τον καπιταλισμό, "χαρισματικά" παιδιά, είναι τα παιδιά των οποίων τα χαρίσματα μπορούν να κατηγοροποιηθούν, να αναπτυχθούν, να εμπορευματοποιηθούν και τελικά να πωληθούν στην αρένα της αγοράς εργασίας για να αποδώσουν τα μέγιστα για το κεφάλαιο. Ο ελιτισμός τους και ο υποβόσκων ρατσισμός, κρύβουν από πίσω τους την δίψα για την συνέχιση του συστήματος της εκμετάλευσης ανθρώπου από άνθρωπο και το "θέρισμα" εγκεφάλων που τόσο έχει αυτό ανάγκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήσταύρος