|
Claude Monet: "Venice Twilight"
|
Κάποιοι
τις τελευταίες μέρες ξεπέρασαν τον εαυτό τους. Έδειξαν το πραγματικό τους
πρόσωπο. Ένα πρόσωπο άρρωστο, σκοτεινό, αποκρουστικό, γεμάτο μίσος και στέρηση,
που προκαλεί θλίψη και οίκτο σε αυτούς που το «αντικρίζουν». Τα γνωστά «ανώνυμα»
κι ανάμεσά τους, μαέστρος που διευθύνει αυτήν την παρακμιακή ορχήστρα, ένας…
«επώνυμος».
Ας
γυρίσω λίγο το χρόνο πίσω. Όταν ο «Οικοδόμος» έκανε την εμφάνισή του στην blogόσφαιρα και σχεδίαζα τις πρώτες αναρτήσεις, άπειρος
αλλά γεμάτος με όρεξη και ενθουσιασμό για τη συνέχεια, δεν μπορούσα να φανταστώ
πολλά πράγματα. Το blog
δεν ξεκίνησε με αυτήν την μορφή, αυτήν την θεματολογία, δεν ξεκίνησε σαν ένα
πολιτικό blog. Ήταν από την πρώτη
στιγμή, παραμένει μέχρι σήμερα και θα παραμένει μέχρι να γίνει κάποια στιγμή το
«κλικ» και να κατεβούν οι διακόπτες, ένα blog έκφρασης της προσωπικότητας του διαχειριστή του, της πείρας στο
αντικείμενο της δουλειάς του των αγαπημένων του ασχολιών και της ταπεινής γνώμης του.
Με
τον καιρό κλήθηκα από τις εξελίξεις να πάρω θέση σε όσα συνέβαιναν γύρω μας. Δεν
δίστασα ούτε στιγμή. Δεν σκέφτηκα πως μπορεί να χάσω κάποιους αναγνώστες-φίλους
που θα προτιμούσαν να με βλέπουν να ασχολούμαι μόνο με τούβλα και τσιμέντα, ή άντε και με πέτρινα γιοφύρια. Έκανα
αυτό ακριβώς που μου επέτασσε η
συνείδησή μου. Πήρα θέση στα πολιτικά πράγματα. Και δεν κρύφτηκα ποτέ. Έκανα
γνωστό σε όσους περνούν από εδώ πως ανήκω στο χώρο του ΚΚΕ με την ευρεία
έννοια. Πως δεν ήμουν ποτέ (από δική μου επιλογή) μέλος του, αλλά πως ήμουν
-και είμαι φυσικά- δίπλα του, από την ημέρα που κατάλαβα τι θα πει κοινωνική
ανισότητα, απ’ όταν δηλαδή κατάλαβα την ζωή και τον κόσμο γύρω μου. Αυτό με αφορμή
πολλές αναρτήσεις και διαλόγους που ακολούθησαν μετά μέσα από τα σχόλια,
χρειάστηκε να το «φωνάξω» πολλές φορές.
Να ξεκαθαρίσω πως
το blog μπορεί να υποστηρίζει τον αγώνα για την απελευθέρωση της εργατικής τάξης από τα
καπιταλιστικά δεσμά, και να οραματίζεται, να παλεύει με τις όποιες δυνάμεις του
για το χτίσιμο της κομμουνιστικής κοινωνίας, δεν εκπροσωπεί όμως το ΚΚΕ, δεν
εκφράζει τις επίσημες θέσεις του (υπάρχουν οι ιστοσελίδες του κόμματος και του
Ριζοσπάστη για αυτό) αλλά τις υποστηρίζει και συμβάλει όσο μπορεί στη διάδοσή
τους. Αυτό δεν σημαίνει για μένα απλά αναδημοσίευση των επίσημων κειμένων του
κόμματος από το blog.
Σημαίνει διάβασμα (με όσες δυνατότητες διαθέτω), προβληματισμό, κριτική σκέψη
και πάνω απ’ όλα ελεύθερη έκφραση της δικής μου άποψης. Αυτό κάποιοι ίσως δεν
μπορούν να το αντιληφτούν, κάποιοι δεν θέλουν και κάποιοι το «παρεξηγούν» -για
να το πω κομψά- και το παρερμηνεύουν κατά πως θέλουν και τους βολεύει. Και
κάποιοι το θεωρούν «αδυναμία» και επιτίθενται με τρόπους τόσο "πρωτότυπους" που τις
τελευταίες μέρες με ξάφνιασαν.
Να
κάνω μια παρένθεση εδώ και να πω πως έχω γράψει μερικές φορές πως δεν νιώθω
άξιος να λέγομαι κομμουνιστής. Αυτό το έγραψα όχι από τυπική μετριοφροσύνη αλλά επειδή
το πιστεύω βαθιά. Οι λέξεις
κομμουνιστής-κομμουνιστικό έχουν
κακοποιηθεί από πολλούς, έχουν υποφέρει από περισσότερους, έγιναν διαχρονικά ο
μανδύας πολλών δεινών που έβλαψαν και βλάπτουν την εργατική τάξη και την κομμουνιστική
υπόθεση, που συκοφάντησαν τις πανέμορφες ιδέες της κοσμοθεωρίας μας, τα πιο ευγενικά,
πανανθρώπινα ιδανικά που γέννησε η
ανθρώπινη σκέψη από την εμφάνιση της στη γη. Χρησιμοποιήθηκαν από εχθρούς και
«συντρόφους» για να συκοφαντήσουν, να υποσκάψουν τα θεμέλια του κόμματος της
εργατικής τάξης. Έγιναν κάποτε η μόδα που ακολούθησαν οι «πολλοί» και αποτελούν
συχνά το εφαλτήριο που εκτοξεύει διάφορους σαλτιμπάγκους της πολιτικής στα "μεγάλα" πόστα και στα ψηλά αξιώματα του αστικού κράτους.
Η
ιδιότητα «κομμουνιστής» είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την έννοια «άνθρωπος». Δεν
μπορείς να γίνεις κομμουνιστής, όσο κι αν το θέλεις, όσο κι αν το πιστεύεις, αν
δεν γίνεις πρώτα άνθρωπος. Γιατί ο
κομμουνιστής αφιερώνει τη ζωή του για την ανάδειξη, μέσα από την μετεξέλιξη της
κοσμοθεωρίας του σε πράξη, του μεγαλείου της ανθρώπινης ψυχής, των ευγενέστερων
ενστίκτων του ανθρώπου. Αγωνίζεται για
το ξερίζωμα των πιο ταπεινών καταλοίπων που δημιουργεί η διαπαιδαγώγησή του στο καπιταλιστικό περιβάλλον. Αναγνωρίζει τις αδυναμίες του, τις απιθώνει
απέναντί του και τις πολεμάει. Παλεύει με τον «κακό» εαυτό του κάθε μέρα και
ικανοποιείται μόνο όταν καταφέρει να τον νικήσει ολοκληρωτικά, δηλαδή ποτέ.
Ο
κομμουνιστής είναι για μένα μια έννοια ιερή, ταυτόσημη της θυσίας. Μια ιδιότητα
που βαραίνει τις πλάτες αυτού που την κουβαλά με περισσή ευθύνη, με ατέλειωτες
απαιτήσεις σε θυσίες προσωπικές, επαγγελματικές, οικογενειακές. Με τη θυσία της
ίδιας του της ζωής, όταν χρειαστεί, για να θυμηθούμε ξανά τους συντρόφους μας των πέτρινων χρόνων.
Κομμουνιστής είναι ο πρωτοκαπετάνιος μας, ο Άρης, είναι ο Δήμος ο Λιγδόπουλος,
είναι η Ηλέκτρα μας, είναι ο «μπάρμπας» ο Πλουμπίδης, είναι η Βαγγελίτσα η
Κουσιάντζα, είναι οι χιλιάδες νεκροί-ζωντανοί ήρωες του λαού μας, γνωστοί ή λιγότερο γνωστοί,
που θυσιάστηκαν για να μπορούμε εμείς σήμερα να βγάζουμε πάνω σ’ ένα
πληκτρολόγιο τα ‘σώψυχά μας. Είναι μια ιδιότητα πολύ «βαριά» για να την
οικειοποιείται ο καθένας και να την περιφέρει από δω κι από κει.
Επανέρχομαι
στα προηγούμενα. Δεν ασκείται δημοσιογραφία σ’ αυτό το blog.
Γράφονται κατά καιρούς κάποια άρθρα με αφορμή όσα ζούμε όλοι, στα οποία
καταθέτω τις απόψεις μου και στη συνέχεια γίνεται ένας κατά κάποιο τρόπο
διάλογος με τους αναγνώστες. Όποτε είδα από τη μεριά του κόμματος ελλείψεις και
λάθη (πάντα κατά την άποψή μου) στην τακτική του, θεώρησα υποχρέωσή μου να τα
τονίσω, να τα κρίνω και –μερικές φορές- να προτείνω και κάτι, έχοντας σαν στόχο
να βοηθήσω το κόμμα και προτεραιότητα πάντα αυτό που (κατά τη γνώμη μου το
τονίζω) υπηρετεί τα συμφέροντα της τάξης μου. Όπου θεώρησα πως το κόμμα μου
«φαλτσάρει» έβαλα τις φωνές. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ πως είμαι ο «κάποιος» ή
ότι είμαι αλάνθαστος στην κρίση μου. Δεν απαίτησα ποτέ οι άλλοι να συμφωνήσουν μαζί μου. Διεκδίκησα όμως και
διεκδικώ να μην διαστρεβλώνονται και να μην συκοφαντούνται οι απόψεις μου από
κανέναν. Αυτό το απαιτώ και το δικαιούμαι όσο το δικαιούται ο καθένας που
εκφράζει τη γνώμη του ελεύθερα. Πολλές φορές –μέσα από τα σχόλια σ’ αυτό το blog- έγιναν μεγάλοι και έντονοι διάλογοι με
άλλους bloggers ή σχολιαστές, συχνά διαφωνήσαμε, ανταλλάσσοντας όμως πολιτικά επιχειρήματα. Όχι βρισιές και υποννοούμενα, ούτε χυδαιότητες και προσβολές.
Δεν
έλειψαν κάποιες φορές και οι "επιθέσεις" από "τ’ αριστερά" στον γράφοντα
(ειδικότερα) ή σε άλλους σχολιαστές, από κάποιους συντρόφους που έχοντας
την δική τους οπτική (απόλυτο δικαίωμά τους) για τα πράγματα, θεώρησαν πως τα
γραφόμενά μου ή τα σχόλια των άλλων σχολιαστών «δεν βοηθούν» το κόμμα. Από
μέρους μου έδινα πάντα απαντήσεις με τρόπο τέτοιο που να καταλάβουν οι
σύντροφοι πως (κατά τη γνώμη μου) δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο, αλλά το αντίθετο.
Για να μην επεκταθώ, πρόκειται για τα γνωστά προβλήματα που ταλανίζουν τον χώρο
του διαδικτύου: ο ρόλος των blogs
και το ποια και πόση κριτική
μπορεί (και αν πρέπει) να γίνεται στο κόμμα δημόσια. Το κλείνω εδώ, οι απόψεις
μου έχουν εκφραστεί πολλές φορές από εδώ και βρίσκονται στo αρχείo του blog, αλλά και σαν σχόλια σε άλλα ιστολόγια.
Τα
σχόλια του blog
ήταν πάντα ανοιχτά (χωρίς προέγκριση) για περίπου ένα χρόνο από την λειτουργία του. Μέχρι που άρχισαν οι πρώτες
επιθέσεις από διάφορα φασιστικά στοιχεία (ήταν η περίοδος που θέριευε
κοινοβουλευτικά η ΧΑ) με χυδαίες βρισιές, προειδοποιήσεις και απειλές. Ο λόγος
που εφάρμοσα την προέγκριση ήταν πως δεν «χρωστούσε» τίποτα ο αναγνώστης του blog να μπαίνει σε μια ανάρτηση και να πέφτει
πάνω σε εμετικά σχόλια. Και επί πλέον είναι και ζήτημα αισθητικής. Όμως οι «ανώνυμες»
επιθέσεις δεν σταμάτησαν. Συνεχίστηκαν, από «τ’ αριστερά» στη συνέχεια (από όλο το εύρος της), έγιναν
πιο έντονες, πιο προσβλητικές, πιο χυδαίες, πιο απειλητικές και έφτασαν στο
αποκορύφωμά τους χτες, με κορωνίδα τους την κατά μέτωπο επίθεση που δέχτηκα από
«επώνυμο» blog, που αυτοαποκαλείται
«κόκκινο» και ισχυρίζεται πως «υπηρετεί την κομμουνιστική ιδεολογία» και
εκφράζει το ΚΚΕ…
Ξεκαθαρίζω
(αφού πρέπει δυστυχώς να επεξηγώ συνεχώς τα αυτονόητα) πως δεν θεωρώ επίθεση
ένα σχόλιο που διαφωνεί με την άποψή μου, ακόμα κι αν με ειρωνεύεται, με
λοιδωρεί, με κατηγορεί για οτιδήποτε. Θεωρώ πως μου επιτίθεται αυτός που με
συκοφαντεί συστηματικά, αυτός που
διαστρεβλώνει τα γραφόμενά μου διαρκώς και παρά τις «εξηγήσεις» μου,
αυτός που χρησιμοποιεί άθλια υπονοούμενα
και ορολογία υποκόσμου, αυτός που με απειλεί προσωπικά (και αλλιώς) σαν
παρακρατικός, αυτός που κινείται στο σκοτάδι και στο βούρκο και δεν μπορεί, δεν
έχει τις δυνατότητες να αντιπαρατεθεί μαζί μου με πολιτικά επιχειρήματα.
Η
αφορμή για το αποκορύφωμα των επιθέσεων αυτών δόθηκε με την ανάρτηση δυο άρθρων
μου (των δύο ακριβώς προηγούμενων από αυτό που διαβάζετε αυτήν την στιγμή) όπου
σχολίασα το θέμα της σφαγής των απεργών μεταλλωρύχων στη Νότια Αφρική, από την
αστυνομία που -αυτονόητα- ελέγχει η κυβέρνηση της χώρας. Το «πρόβλημα» όμως των
διάφορων συγκεκριμένων «ανώνυμων» (σε καμιά περίπτωση δεν τσουβαλιάζω όλους
τους ανώνυμους σχολιαστές! το ξαναλέω) δεν ήταν αυτό. Ήταν που στην κυβέρνηση της Νοτίου
Αφρικής συμμετέχει το Κομμουνιστικό Κόμμα της χώρας (μέχρι που κάποιος
«ανώνυμος» το… αμφισβήτησε και αυτό!).
Αυτό
το γεγονός θεώρησα υποχρέωσή μου όχι να το αποσιωπήσω, αλλά αντίθετα, να το
τονίσω, να το φωνάξω, να το καταγγείλω. Αυτό με ορμήνευε η συνείδησή μου. Το
τονίζω λοιπόν από τον τίτλο κιόλας της ανάρτησης. Στη συνέχεια αναρωτιέμαι για
ποιο λόγο ο Ριζοσπάστης δεν σχολιάζει τις κατάπτυστες και προκλητικές δηλώσεις
του προέδρου της χώρας για τη σφαγή, ενώ στο ίδιο άρθρο του σχολιάζει ειρωνικά
ανάλογες δηλώσεις της εργοδοσίας των ορυχείων. Κατά τη γνώμη μου αυτό έπρεπε να
γίνει μέσα στο ίδιο άρθρο. Χωρίς χρονοτριβές. Κάνω μια αναφορά στην συμμετοχή
του ΚΚΝΑ σε συνάντηση αδελφών κομμάτων στην οποία συμμετείχε και το ΚΚΕ, και την υπογραφή από
μέρους του κειμένου που καταδικάζει τον ιμπεριαλισμό και κλείνω με την θέση του
κόμματος (που με εκφράζει απόλυτα) για τον ρόλο των δήθεν αριστερών κυβερνήσεων
και τη στάση που πρέπει να κρατά ένα κομμουνιστικό κόμμα απέναντί τους. Όλα
αυτά μπορείτε να τα διαβάσετε, αν θέλετε ΕΔΩ.
Τι
ήταν να το γράψω αυτό; Κάποιοι
σχολιαστές (ελάχιστοι είναι η αλήθεια) με στόλισαν με διάφορα «κοσμητικά
επίθετα» και «σκοπιμότητες» που κατά τη γνώμη τους υπηρετώ. Τα περισσότερα
(σχεδόν όλα) σχόλια είναι εκεί αναρτημένα. Στα περισσότερα από αυτά απάντησα.
Κάποια δεν δημοσιεύτηκαν φυσικά γιατί η χυδαιότητά τους ξεπερνούσε κάποια "όρια" και οι απειλές
τους ξεπερνούσαν κάθε όριο. Και έτσι κάποιοι σήμερα με κατηγορούν για λογοκρισία… Δεν πειράζει.
Αυτό
που δεν καταλαβαίνω είναι πως μπορεί κάποιος φερόμενος υποστηρικτής του
κόμματος, κάποιος που δηλώνει κομμουνιστής (!) να κατηγορήσει το συγκεκριμένο
κείμενο σαν «προβοκατόρικο», «αντικομμουνιστικό», «πρακτόρικο» και άλλα
γραφικά.
Αυτό
που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιοι ταυτίζουν το ΚΚΕ με ό,τι άλλο
αυτοχαρακτηρίζεται ως «κομμουνιστικό». Γιατί πρέπει το ΚΚΕ καλά και ντε να
νιώθει «συνένοχο», επειδή ένα κόμμα που συνυπέγραψαν την ίδια διακήρυξη ενάντια
στον ιμπεριαλισμό, συμμετέχει σε μια κυβέρνηση που έβαψε τα χέρια της στο αίμα
αθώων εργατών και για πιο λόγο κάποιοι φίλοι και υποστηρικτές του ΚΚΕ (όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν) να «ζορίζονται» γι’
αυτό.
Γιατί
η αναφορά μου (σε πραγματικό γεγονός και όχι υπόθεση) στο Ριζοσπάστη είναι καλά και ντε «χυδαία
επίθεση». Και γιατί στο τέλος όλη η ανάρτηση (σύμφωνα με τους συγκεκριμένους
«ανώνυμους») «στρέφεται ενάντια στο κόμμα», όταν στέκεται δίπλα στους νεκρούς
εργάτες και απέναντι στην δήθεν αριστερή, αιμοσταγή κυβέρνηση που την
καταδικάζει, και την προβάλλει σαν «παράδειγμα» προς αποφυγή. Την συμμετοχή δηλαδή των κομμουνιστών
σε τέτοιου είδους κυβερνήσεις. Και στο τέλος υπερτονίζει την απόλυτα σωστή θέση του ΚΚΕ,
για το πώς στέκεται ένα ΚΚ απέναντι στις κυβερνήσεις αυτές.
Συνέχισα
με την επόμενη ανάρτησή μου στην οποία
προσπάθησα να «ενισχύσω» την πρώτη και όσα περιγράφω μέχρι τώρα και να καταγγείλω
κάποιους συγκεκριμένους (πάντα «ανώνυμους»…) σχολιαστές που φάνηκε ξεκάθαρα πως
δεν τους καίγεται καρφί για το ΚΚΕ και τις θέσεις του αλλά οι σκοποί τους είναι
άλλοι, ακριβώς αντίθετοι από όσα διαλαλούν. Όποιος έχει τη διάθεση και την
υπομονή να διαβάσει τα σχόλια και των δυο αναρτήσεων θα μπορέσει να διακρίνει
ποιους εννοώ. Και έρχεται τα μεσάνυχτα (οι βρυκόλακες χτυπούν πάντα μεσάνυχτα
απ’ ότι θυμάμαι από παλιές ταινίες) το «επώνυμο» σχόλιο, διαχειριστή του γνωστού
ιστολογίου, όπως έγραψα και πιο πάνω.
Ενός
blog που έχει εμπλακεί
και στο παρελθόν σε βρώμικες επιθέσεις (δείτε ΕΔΩ
και ΕΔΩ και ΕΔΩ –στα σχόλια, δυστυχώς είναι πολλά), σε άλλα, γνωστά ιστολόγια και στα πρόσωπα
που έγραφαν σε αυτά και για το οποίο έχουν γραφτεί κατά καιρούς, από πολλούς
συντρόφους διάφορα για τη σκοτεινή δράση του. Που δεν είχαν πέσει όμως στην
αντίληψή μου από νωρίτερα σε όλη τους την έκταση και δεν είχα δώσει την
πρέπουσα σημασία. Ένα blog όμως που έχει αναδημοσιεύσει μέχρι τώρα αρκετά άρθρα μου και σε μια δύσκολη στιγμή για την ύπαρξή του, του συμπαραστάθηκα όσο περισσότερο μπορούσα. Φαίνεται πως τότε που
με είχε ανάγκη ήμουν «καλός σύντροφος» ενώ τώρα… διαβάστε τι μου καταλογίζει:
«ΜΗ ΚΑΡΤΕΡΑΤΕ ΝΑ ΛΥΓΙΣΟΥΜΕ
Να
γιατι ΤΟ Κ.Κ.Ε ειναι ηρωικο !!!
Να
γιατί θα σπάσουν τα μούτρα τους για άλλη μιά φορά οι σύγχρονοι Μανιαδάκηδες
που
εμφανίζονται σαν "φίλοι" του ΚΚΕ το τελευταίο διάστημα...
Η
απάντηση είναι εδώ :
Το
ΚΚΕ παλευει για τα πανανθρωπινα ιδανικα,
Για
οτι πιο σκληρο ! ! !
Για
οτι πιο δυσκολο ! ! !
Για
οτι πιο ομορφο . . .
Το
ΚΚΕ σαρώνει στην πορεία του όλα τα χαφιεδάκια του συστήματος.
Πολλά
απ' αυτά σήμερα εμφανίζονται με την προβιά του "φιλοΚΚΕ"...
Και
αυτά τα ηλίθια νιμίζουν ότι θα μας ξεγελάσουν...
Είναι
βαθιά νυχτομένοι , πολύ βαθιά...
Τους
γνωρίζουμε... αλλά άστους να αυτοαποκαλυφτούν, που θα πάει , η Ελλάδα είναι
μικρή χώρα και όλοι γνωριζόμαστε, εξ' άλλου στην μπλογκόσφαιρα είμαστε
μαζεμένοι λίγοι και βλαμμένοι, οπότε εύκολα με εύκολες κατατάσεις, "οικοδόμους",
"κτίστες", "γκέισες", "μαύρες χήρες", "τον
μεξικάνο Αντώνη" , "τον ΜΑΧΑΙΡΗοβγάλτη", και πολλές άλλες
γραφικές φυσιογνωμίες...
Εντοπίζεις
και τα λαμόγια..
Αυτοί
όμως νομίζουν ότι ακόμα μας κοροιδεύουν και συνεχίζουν τον χαβά τους...
Συνεχίζουν
να προκαλούν...
Αυτός ο μαχαιροβγάλτης "Αντώνης" που
δηλώνει και καθηγητής πανεπιστημίου!!! ( αν είναι δυνατό) , Θαπείς πόσα μα πόσα
λαμόγια είναι "καθηγητές" Πανεπιστημίου, έτσι είναι και ο
λεγάμενος, αλλά αυτός ρε παιδιά γλείφει
το ΚΚΕ τόσο που ξεπερνάει και τον Σαμαρά απέναντι στο γλύψιμο στον αφέντη
Μάνεση...
Κάποιος
αφελής διερωτάται και τι να πάρει το "Αντώνη" (έχει και ψευδόνυμο το
γύφτο :"Lenin reloaded" ...)...
Λοιπόν
μούγκα στην στρούγκα απο καθηγητάδες και μαστόρια...
Ο
καθηγηταράς προτείνει στον τουβλά ¨σβήσε
τα ανώνυμα σχόλια..."
Αμέσως ο τουβλάς υπακούει, βέβαια ο τουβλάς ή
αλλοιώς "οικοδόμος" απο καιρού είχε προσχωρήσει και αφίετο στις
ορέξεις,... τις ανώμαλες σεξοδιεφθαρμένες ορέξεις του καθηγητή
"Αντώνης"...
Ο
"professore Antonio" , professore del culo, ψάχνει για τεκνά του διαδικτύου, οπότε βρήκε
ευκαιρο και διαθέσημο κάποιο νέο "οικοδόμο"
Ο
νέος ενέδωσε και ο πουράκλας "Antonio" βρήκε το ταίρι του...
(Μου
θυμίζει Τον Antonio di Firenze που εν έτη 1979 ήρθε σε γάμο συμφωνία με την
πρώτη τρασβεστι παγκόσμια )... Ο Αντώνης της Φλωρεντιας ήταν Ελληνας .. αλλά οι
εποχές άλλαξαν και το ΚΚΕ δεν καταλαβαίνει απο αντώνηδες φλώρους και απο
αντώνηδες ζιγκολό...
Οπότε
όλα τα λαμόγια δια μέσω των τουβλάδων και λοιπών οικοδόμων θέλουν να σοδομήσουν
το ΚΚΕ...
Οι
Αντωνηδες πάντα ήθελαν πρωταγωνιστικό ρόλλο αλλά στο τέλος πήραν τον πούλο...
Αυτος βέβαια αξίζει και στα λεγόμενα
παλληκάρια της "οικοδομής" ...
ΤΟΝ
ΠΟΥΛΟ...
Αναρτήθηκε
απο bandiera rossa»
http://tasosnastos.blogspot.gr/2012/08/blog-post_20.html#more
Καλούμαι τώρα λοιπόν να «απαντήσω» σε αυτόν τον λίβελο, που συνέγραψε ένας συνάνθρωπός
μας που είναι φανερό πόσο του έλειψαν, στην παιδική του ηλικία, βασικά στοιχεία
που βοηθούν στην ολοκλήρωση ενός φυσιολογικού ανθρώπου. Ένας συνάνθρωπός μας στερημένος συγκεκριμένων λειτουργιών του ανθρώπινου σώματος
(άλλωστε σε αυτόν τον… «τομέα» επικεντρώνει την «κριτική» του στις αναρτήσεις
μου), που φαντασιώνεται σε κοινή θέα εικόνες, που τον βοηθούν στο να
αυτοϊκανοποιηθεί, χωρίς προφανώς να τον ενδιαφέρει το γεγονός πως κάποιοι τον
βλέπουν. Ένας άνθρωπος που προφανώς στερείται, εκτός των άλλων, εγκεφάλου και της στοιχειώδους δυνατότητας να
μπορεί να αντιπαρατεθεί σε διάλογο με πολιτικά επιχειρήματα.
Έχει
κάθε δικαίωμα να λέει και να γράφει ό,τι θέλει για μένα, ειδικά τώρα που έβγαλε
την κουκούλα (δυο τουλάχιστον από τα «ανώνυμα» σχόλια που δέχτηκα και
βρίσκονται αναρτημένα, είναι ίδια με το σχόλιο και το εμετικό κείμενο στα οποία αναγκάστηκε στο τέλος να βάλει την υπογραφή
του). Τα γραπτά άλλωστε μένουν (αν δεν τα σβήσει στη συνέχεια) για να αποδεικνύουν, σε μεγάλο βαθμό, ποιοι
είμαστε και τι κρύβουμε μέσα μας. Και όσοι μας διαβάζουν, μας κρίνουν και μπορούν να καταλάβουν, όταν μας «γνωρίσουν», ποιοι είμαστε και που στ' αλήθεια πάμε.
Δεν
μας χαρακτηρίζουν οι ταμπελίτσες με τα τρία γράμματα που καρφιτσώνουμε στο πέτο, δεν μας
χαρακτηρίζουν τα σφυροδρέπανα που κρεμάμε στο blog μας, δεν μας χαρακτηρίζουν τα τσιτάτα που αναπαράγουμε (ο
«σύντροφος» δεν είναι ικανός ούτε να συντάξει στοιχειωδώς ένα δικό του άρθρο με
δομή, επιχειρήματα και όχι κραυγές. Το επιβεβαιώνει με το -τύπου "εγέρθητωωω- πόνημά του που φιλοξενώ). Τέλος δεν μας
χαρακτηρίζουν τα επαναστατικά εμβατήρια όσο κι αν τα βάλουμε να παίζουν στη διαπασών. Οι απαιτήσεις που μας
φορτώνει η εποχή μας, ξεπερνούν τα
«εφόδια» που κάποτε ίσως να μπορούσαν να "πείσουν" κάποιους.
Μας
χαρακτηρίζει η σκέψη, οι πράξεις, η διαδρομή και πάνω απ’ όλα η συνείδησή μας (ή απλά, η έλλειψή της).
ΥΓ
1. Προτείνω στον «σύντροφο» να στεγάσει στο δικό του blog τα ένα-δυο «ανώνυμα» (εκτός
κι αν συνεχίζει να είναι ο ίδιος) που συνεχίζουν να με βρίζουν και να με
απειλούν, ώστε όλοι μαζί να χτυπήσουν πιο…
αποτελεσματικά τον «εχθρό» του κόμματος, δηλαδή εμένα. Τους ενημερώνω
πως δεν θα τους επιτρέψω να νιώσουν άλλη ηδονή βλέποντας τα «σχόλιά» τους
αναρτημένα εδώ.
ΥΓ
2. Δεν θέλω να έχω καμιά απολύτως σχέση με το tasosnastos.blogspot.gr ούτε
αυτοί μαζί μου και τους αφαιρώ το δικαίωμα να αναδημοσιεύσουν ξανά ανάρτησή
μου. Δεν το έχω ξανακάνει, είναι η πρώτη φορά.
ΥΓ
3. Θέλω να πω σε κάποιους συντρόφους bloggers πόσο
δίκιο είχαν παλιότερα (όταν εντελώς άπειρος εγώ, ενθουσιαζόμουν μερικές φορές),
που με αφορμή ανάλογα περιστατικά μου έλεγαν πως στο διαδίκτυο πολλές φορές η
εικόνα που βλέπουμε δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα και πόσοι
απίθανοι τύποι μπορεί να κρύβονται πίσω από μια οθόνη. Το ίδιο αποδίδω και σε
φίλους αναγνώστες που μου το επισήμαναν και αυτές τις μέρες. Μόνο που σήμερα πια έχω καταλάβει πολλά.
ΥΓ
4. Δεν θα επανέλθω με ανάρτηση σ’ αυτό το θέμα. Δυστυχώς έχω να ασχοληθώ στη
ζωή μου με πολύ σοβαρότερα ζητήματα από τα καπρίτσια κάποιων ανεγκέφαλων. ΤΕΛΟΣ.
Καθαρός και ξάστερος !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε την καλή δουλειά πού κάνεις στο διαδύκτιο.
leon
O Κυρ-Σαμαράς:"Θα πάρω τα μέτρα και Θα σας Xέσω !!! Μάρτυράς μου η Ιστορία μου !!!"
ΑπάντησηΔιαγραφήgia sou ikodome, min stenaxoriese gia to ti egrapsan meriki, esi kseris ti ise ke ti ekprosopis, diavazo to blog arketa sixna ke me aresi poli, xiliaddes anthropi imaste den bori na simfonoume se ola 100%!! den ise efimerida oute stelexos tou KKE tis apopsis sou grafis(merikes fores me fenete oti pola atoma pernoun poli sovara to internet ke ta blogs,xalaroste) prosopiki mou apopsi ine na afinis ola ta sxlolia tou kozmou, ala tis vrisies na tis zvinis, na ise geros ke na se diavazoume
ΑπάντησηΔιαγραφήKKE to koma sou LAE
-kapios apo makria-
Νιώθω την ανάγκη να γράψω δυο τρία πράγματα, κυρίως λόγω πείρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι, μπλόγκερς ή σχολιαστές, έχουν πάρει εργολαβία να την "πέφτουν" σε φιλοΚΚΕ μπλογκς και στην κυριολεξία να τρολλάρουν !
Είτε παριστάνοντας τους "φίλους" ή τους "εχθρούς" του Κόμματος !
Δεν αξίζει καν τον κόπο να ασχολείται κανείς μαζί τους !
Ίσως είναι κάποια "παιδιά" που ... παίζουν !
Το κύριο, Φίλε Οικοδόμε, είναι ότι αυτά που γράφεις είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΑ !
Σε κάθε δε περίπτωση, που κάποιος γράψει κάτι που δεν είναι σωστό (ας πούμε αδικεί το Κόμμα ή στελέχη του, ξεφύγει από την Θεωρία ή την Δράση του ΚΚΕ, κλπ. ο σωστός σύντροφος δεν θυμώνει, δεν "τα παίρνει", δεν επιτίθεται, δεν το παίζει ξερόλας ... κλπ. κλπ. ..., αλλά με υπομονή και επιχειρήματα - ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ - επιχειρεί και διορθώνει τα ας πούμε κακώς κείμενα.
Έτσι ξέρω εγώ ότι κάνει ο ΣΩΣΤΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ, ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ !
Για τους άλλους ...
Φίλε Οικοδόμε σου καταθέτω μια Θερμή Συντροφική Καλημέρα !
Σχολιάζω για να σου εκφράζω την (επώνυμη) αμέριστη αλληλεγγύη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θεωρώ την προέγκριση λογοκρισία, αλλά μέτρο αυτοπροστασίας.
Με τον Τasos κακώς στεναχωριέσαι. Είναι πολύ γνωστός, και έχει επιτεθεί εξίσου χυδαία σε πολύ κόσμο (συγκαταλέγομαι μεταξύ αυτών).
Συνέχισε να γράφεις κατά συνείδηση, και προσωπικά θα καλοσωρίσω και την επόμενη διαφωνία μας (δεν αναφέρομαι στα γεγονότα της Ν.Α.- εκεί συμφωνώ μαζί σου απόλυτα).
Υπογραφή:
Το γνωστό διαδυκτιακό "κομματόσκυλο" Trash
ΜΠΡΑΒΟ ΟΙΚΟΔΟΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου φιλε οikodome
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις απολυτο δικιο για οσα λες. Εχασα καποια επεισοδια λογω απουσιας μου τις τελευταιες μερες αλλα δεν μπορω να μη σου δωσω δικιο για οσα λες τα οποια εχουμεκι εμεις βιωσει στο γλομπινγκ αρκετες φορες ειτε με σχολια, εξωθεν ειτε εσωθεν. Συνεχισε με το τροπο που ξερεις και αδιαφορησε για καποιους γνωστους αγνωστους ανεγκεφαλους! Οι φιλοι που εχεις δημιουργησει στο διαδικτυο ειναι πολλοι περισσοτεροι απο τους εχθρους!
Χαιρετισμους απο Βορρα!
Συνάδελφε και σύντροφε οικοδόμε συνέχισε την πολύ καλή δουλειά που κάνεις.τους χαιρέτισμους μου απ τη θεσσαλονίκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΝΝΗΣ
Κι'αυτό σου το γραφτό,όπως κι'ολα όσα έχω διαβάσει μέχρι σήμερα, ξεχειλίζουν απ'την αλήθεια και την ανθρωπιά του κομμουνιστή!
ΑπάντησηΔιαγραφήAlone
"μαχαιροβγάλτης";
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδέν σχόλιον, τι να πει κανείς...
Ψυχραιμία και υπομονή.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΕΔΩ .
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kinimataapotakato.blogspot.gr/2012/08/blog-post_21.html
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ, ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Σημασία δεν έχει μόνο ότι πήρε την απάντηση του ο συγκεκριμένος τρολ, αλλά ότι η απάντηση έχει το ύφος, το ήθος και την αξιοπρέπεια των κομμουνιστικών ιδεών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε Οικοδόμε. Όπως βλέπεις είμαστε πολλοί αυτοί που βάζουμε πλάτη!
Τα λέμε!
ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ «δακρύβρεκτη» η ανάρτησή σου, Οικοδόμε, και αρκετά «συναινετικά» τα σχόλια που μέχρι στιγμής την ακολούθησαν. Ίσως να φταίει και το ύφος ένθεν κακείθεν, αλλά γεγονός παραμένει ότι με δικιά σου βασικά ευθύνη η συζήτηση εκτροχιάστηκε για τα καλά κι έφτασε στα όρια του «μελό» για να μην χρησιμοποιήσω κανέναν βαρύτερο χαρακτηρισμό. Στην ουσία δεν έμεινε κανένας και ό,τι προέκυψε μου θύμισε έναν μακαρίτη θυμόσοφο μπάρμπα μου που σε ανάλογες περιπτώσεις έλεγε: «Λάδι, λάδι και λουκουμάδες τίποτα!».
Εγώ δεν θα το παίξω «συναινετικός» ούτε θα μοιράσω «συμβουλές» «εκ πείρας», αλλά θα θέσω κάποια ερωτήματα, χωρίς «έτοιμες», έτσι προς εκατέρωθεν προβληματισμό...
Πρώτο ερώτημα: Καταλαβαίνεις ως εξωκομματικός τι εστί δημοκρατικός συγκεντρωτισμός και ποιες υποχρεώσεις συνεπάγεται η τήρησή του και για τους εξωκομματικούς;
Δεύτερο ερώτημα: Έχεις επίγνωση της κατάστασης, στην οποία βρίσκεται σήμερα ό,τι απέμεινε από το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα και πώς γίνεται η όποια συνεργασία μεταξύ των Κομμουνιστικών Κομμάτων;
Τρίτο και τελευταίο ερώτημα: Ξέρεις τι θα πει και πώς γίνεται η κριτική και η αυτοκριτική σε επίπεδο διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος;
Αυτά τα ερωτήματα τα θέτω γιατί σχηματίζω την εντύπωση ότι βρίσκεσαι συχνά, όχι κατ’ ανάγκη μόνος σου, εκτός τόπου και χρόνου. Για να φέρω ένα απτό παράδειγμα, ο Αντώνης του Lenin Reloaded ζητάει αγγλιστί να εκβληθεί πάραυτα το ΚΚΝΑ από την Διεθνή Συνάντηση Κομμουνιστικών κι Εργατικών Κομμάτων. Μα τι είναι η Διεθνής Συνάντηση; Κομμουνιστική Διεθνής; Συνειδητοποιούμε πού βρισκόμαστε και ποια χρονολογία έχουμε;
Με τα παραπάνω δεν θέλω να δικαιολογήσω τίποτα: ούτε υποχωρήσεις, παρασπονδίες και προδοσίες ούτε χυδαιότητες ούτε άδικες επιθέσεις και κατηγορίες. Όμως η «επαναστατική» λογοκοπία κι η πολιτική αφέλεια ποτέ και πουθενά δεν βοήθησε κι ακόμα λιγότερο στην ασυδοσία της μπλογκόσφαιρας.
Λίγη ψυχραιμία λοιπόν, άφησε τα περί «κουκουλοφόρων» που είναι παρεξηγήσιμα και δείχνε περισσότερη προσοχή όταν βγαίνεις ως εξωκομματικός να δώσεις «συμβουλές» στο ΚΚΕ. Καλόπιστο δεν είναι πάντοτε αυτό που νομίζουμε οι ίδιοι.
Και να μην παραπονιέσαι για τίποτα, άμα σου κάνουν κριτική, αφού κριτική κάνεις κι εσύ...
Γνώστης προσώπων και πραγμάτων
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί «έτοιμες» γράψε «έτοιμες» απαντήσεις.
Ἡ δὲ γλῶττα μὴ προτρεχέτω τῆς διανοίας...
Γνώστης προσώπων και πραγμάτων
Ekei poy emplekses oikodome kala ksemperdemata...
ΑπάντησηΔιαγραφήοικοδομε πρωτη φορα γραφω
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνεχισε την πολυ καλη δουλεια που κανεις ,,,συναδελφος οικοδομος
Αγαπητέ μου οικοδόμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήσου γράφω πάνω από την πατρίδα, σε διαβάζω συχνά πυκνά. Ποτέ δεν θα σου έκανα σχόλιο μέχρι που είδα να εμφανίζονται στο μπλογκάκι σου δαμανακοανδρουλάκηδες και να σου την πέφτουν. Καλά κάνεις και δεν γίνεσαι μέλος του κόμματος γιατί οι "τάσοι" έγιναν πολλοί εκεί μέσα από το '79 και μετά. Κάνουν τα πάντα για την "καριέρα" τους, κάνουν τόσα που δεν θα τα άντεχες. Συνέχισε και γράψτους κανονικά.
Φιλικά
Ένας πατριώτης
Υ.Γ. Πάρτς σβάρα κι ας είσαι "τουβλάς" κατά το βολεμένο δημοσιοϋπαλληλάκι που είναι "κομμουνιστής".
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ σε όλα, ελπίζω σύντομα.
Καλή δύναμη σε όλους!
Ο Γνώστης προσώπων και πραγμάτων προβοκάρει. Ο Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός σύμφωνα με το άρθρο 9 του καταστατικού ορίζεται ΜΟΝΟ για τα μέλη του Κόμματος. Για τα υπόλοιπα που γράφτηκαν θα επανέλθω αν μπορέσω σε άλλο ποστ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης Π.
Για ανώνυμο "21 Αυγούστου 2012 6:14 μ.μ.",
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλοί κουλτουριάδηδες οικοδόμοι πλάκωσαν τελευταία στο ιντερνέτι,
πούνε η εποχή που άξεστοι και αγρίκοι ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ μπουζούριαζαν τα αναρχοφασιστακια (χημείο κ.τ.λ.),
Περασμένα μεγαλεία και διηγόντας τα να κλαίς.
Λετε να φταέι η ανεργία στην οικοδομή και όλοι τους τόριξαν στην μελέτη των κλασσικών, μπορεί ναναι και αυτο, έ τι άλλο θάναι.
Δεν μπορεί αυτό είναι σίγουρα.Οσοι δεν συμφωνουν μαζί μου, απλά δεν ξέρουν απο οικοδομή.
Οικοδόμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό αρχιτεκτονική του κώλου ξέρεις; Από σπουδές στην Φλωρεντία με τα λεφτά του μπαμπά ξέρεις; Από επιτροπές με κονδύλια χοντρά ξέρεις; Από ρατσιστικά "παγούρια" ξέρεις; Από υποστηρικτές του "βλαχόφωνου ελληνισμού" ξέρεις;
Από βαθύ Συνασπιστοπασόκ ξέρεις;
Βλέπεις, φίλε μου, ότι η λάσπη που δουλεύεις με το μυστρί είναι κλάσεις καθαρότερη από τα κομματικά δίποδα που θέλουν να σηκώνουν εκ της ανωνυμίας κόκκινα λάβαρα και να γράφουν ασύντακτα μανιΧέστα.
@leon:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα φίλε.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Καλή δύναμη!
@Ανώνυμος(21 Αυγούστου 2012 12:27 π.μ.).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Αν και άλλο το θέμα μας...ό,τι πεις.
@faros:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα φίλε και σύντροφε.
Πράγματι, δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείται κανείς με αυτούς. Όμως δεν πρέπει να μένουν και αναπάντητες οι επιθέσεις τους.
Αν δεν υπήρχε έλλειψη επιχειρημάτων από τη μεριά τους, (εκτός και αν θεωρήσουμε ως τέτοια το εμετικό παραπάνω κείμενο...), τότε δεν θα υπήρχαν και αυτές οι επιθέσεις.
Θέλω να πιστεύω...
Καλή δύναμη!
@TRASH:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σύντροφε!
Ας μην κάνουμε "μαύρα" μάτια για να σε δούμε.
Είσαι κι εσύ ανάμεσα στους συντρόφους που αναφέρω στο ΥΓ 3. Και σ' ευχαριστώ γι' αυτό.
Γνωριζόμαστε διαδικτυακά, σχετικά καλά και δεν θέλω να "παρεξηγηθούν" τα λόγια μου. Το σχόλιό σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για μένα και μαζί με δικαιώνει πέρα ως πέρα για την άποψη που έχω σχηματίσει για τον TRASH. Δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί ο όρος "κομμουνιστική μπέσα", αν είναι δόκιμος, αδόκιμος κλπ. Όμως αυτό "εκπέμπεις" σε μένα. Διαφωνήσαμε μερικές φορές για κάποια ζητήματα και "κοντραριστήκαμε", με ένταση είναι η αλήθεια και με πάθος κάποιες φορές, αλλά πάντα με διάλογο και με επιχειρήματα, με ήθος και με εντιμότητα, όπως αρμόζει σε συντρόφους. Συγκαταλέγεσαι ανάμεσα στους λίγους συντρόφους και φίλους μπλόγκερς που μου "δώσατε" πολλά χωρίς να το γνωρίζετε.
Σ' ευχαριστώ λοιπόν πολύ για το σχόλιό σου και για όλα.
(Ανέβασε όμως και καμιά ανάρτηση, από αφορμές και θέματα, άλλο τίποτα..........μου έλειψαν και...οι διαφωνίες μας!.........
-σε πειράζω).
Καλή δύναμη σύντροφε!
@Fillipas Anthis:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Σ' ευχαριστώ σύντροφε.
Καλή δύναμη!
@Elva:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στη φίλη και συντρόφισσα από το βορρά, που όποτε περνάει από εδώ, πάντα έχει ένα ζεστό λόγο να αφήσει.
Δύσκολο πράγμα ο διάλογος και χρειάζεται πάντα προσπάθεια και επιμονή για να τον κατακτούμε. Όμως πάντα αφήνει κάτι στο τέλος.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Καλή δύναμη!
@ΓΙΑΝΝΗΣ από Θεσσαλονίκη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα συνάδελφε και σύντροφε.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Χαιρετίσματα κι από μένα.
Καλή δύναμη!
@Alone:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Τι να σου πω τώρα... Ένα ευχαριστώ το ξέρω πως δεν φτάνει. Να είσαι καλά.
Καλή δύναμη!
@Αντώνης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σύντροφε.
Ψυχραιμία και υπομονή.
Και κυρίως υπομονή.
Καλή δύναμη!
@ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα φίλοι.
Ευχαριστώ για την αναδημοσίευση.
Ελευθερία του λόγου και διάλογος. Ο διάλογος δεν φέρνει πάντα θετικά αποτελέσματα, ποτέ όμως και αρνητικά.
Και κυρίως, εκπαιδεύει στο να ακούμε τον άλλον.
Καλή δύναμη!
@pavlosk:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα φίλε και σύντροφε.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
"Είμαστε πολλοί αυτοί που βάζουμε πλάτη"...για να γίνουμε περισσότεροι.
Καλή δύναμη!
Συμφωνώντας με τα σημεία που βάζει ο "γνώστης προσώπων και πραγμάτων", για κοιτάξτε όλοι εσείς οι βιαστικοί που σπεύδετε να συγχαρείτε και να σφίξετε το χέρι κάποιων, ορισμένες πλευρές της σύγκρουσης στα ορυχεία πλατίνας που προτιμούν να ξεχνούν οι διάφοροι "φίλοι" του Κόμματος, προκειμένου να κατασκευάσουν μια σχηματική εικόνα των πραγμάτων και να χτυπήσουν ΚΚΕ, ΠΑΜΕ και καταξιωμένα εργατικά στελέχη:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Υπάρχουν σήμερα δύο συνδικάτα που οργανώνουν και εκπροσωπούν τους εργάτες ορυχείων στη Νότια Αφρική – η εδώ και καιρό δημιουργημένη NUM που έπαιξε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στο κίνημα εθνικής απελευθέρωσης και η πρόσφατα δημιουργημένη AMCU που πολλοί ανενημέρωτοι θεωρούν ως πιο ριζοσπαστική, αλλά που στην πράξη απέχει πολύ από το να είναι τέτοια.
Είναι σημαντικό ότι όταν οι ηγέτες της AMCU έκαναν αίτηση προκειμένου να αναγνωριστούν επίσημα από τις κρατικές αρχές και ρωτήθηκαν «ποια είναι η βασική διαφορά μεταξύ εσάς και της NUM», οι ηγέτες της AMCU ανακήρυξαν τους εαυτούς τους «μη πολιτικά διακείμενους και αντικομμουνιστές»".
Το παραπάνω απόσπασμα δεν προέρχεται από κάποια πηγή του Νοτιοαφρικάνικου Κ.Κ ή της ΠΣΟ, αλλά από το ελάχιστα φιλο-κομμουνιστικό Counterpunch. Για όποιον θέλει να διαβάσει περισσότερα: http://www.counterpunch.org/2012/08/20/behind-the-south-africa-mineworkers-strike/
Και φυσικά οι ηγέτες της AMCU δεν έμειναν στα αντιδραστικά λόγια. Οργάνωσαν συμμοριακές φονικές επιθέσεις ενάντια σε στελέχη της NUM στα ορυχεία και, πολύ σημαντικότερο, οδήγησαν σαν πρόβατα στη σφαγή τους απεργούς σε μια τυφλή σύγκρουση, ενώ οι ίδιοι την έκαναν σαν λαγοί.
Και μη μου πει ο "οικοδόμος" ότι "ναι μεν, αλλά", γιατί η θέση ενός επαναστατικού κόμματος (κρίνοντας γεγονότα, είτε στη χώρα του, είτε διεθνώς) δεν μπορεί να καθορίζεται απλά από το ότι ¨σφαγιάστηκαν εργάτες", αλλά πρέπει να ψάχνει πολύ βαθύτερα - να βρίσκει ποιες δυνάμεις βρίσκονται πίσω από τη μια ή την άλλη ομάδα εργατών, ποια συμφέροντα εξυπηρετούνται, πόσο έχει βάλει η αστική τάξη την ουρά της στην δημιουργία διασπαστικών συνδικάτων, κτλ.
Πέτρος
@Γνώστης προσώπων και πραγμάτων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Χαίρομαι που τα κατάφερες να συγκινηθείς. Ξέρεις όμως, σε ένα μπλογκ την συζήτηση την «κατευθύνει» ο μπλόγκερ. Αν ο αναγνώστης δεν συμφωνεί με το θέμα ή νιώθει «άβολα», δεν είναι απαραίτητο ούτε να διαβάσει ούτε να σχολιάσει. Αν παρόλα αυτά αποφασίσει να το κάνει, καλό είναι να μην γκρινιάζει και να μην κάνει υποδείξεις για το τι θα προτιμούσε αυτός να διαβάσει, αλλά αν έχει κάτι να πει επί της ουσίας του κειμένου που διάβασε, να το πει.
Προφανώς δυσκολεύεσαι να πεις κάτι «επί της ουσίας» της ανάρτησης. Απ’ ότι βλέπω ακολουθείς πιστά τα λόγια του μπάρμπα σου. Σου εξηγώ αμέσως όμως, για να μην μείνεις με την απορία.
Μου θέτεις τρία ερωτήματα. Και αμέσως μετά γράφεις:
«Αυτά τα ερωτήματα τα θέτω γιατί σχηματίζω την εντύπωση ότι βρίσκεσαι συχνά, όχι κατ’ ανάγκη μόνος σου, εκτός τόπου και χρόνου. Για να φέρω ένα απτό παράδειγμα, ο Αντώνης του Lenin Reloaded ζητάει αγγλιστί να εκβληθεί πάραυτα το ΚΚΝΑ από την Διεθνή Συνάντηση Κομμουνιστικών κι Εργατικών Κομμάτων. Μα τι είναι η Διεθνής Συνάντηση; Κομμουνιστική Διεθνής; Συνειδητοποιούμε πού βρισκόμαστε και ποια χρονολογία έχουμε;».
Μη θέτεις ερωτήματα που σχημάτισες διαβάζοντας ανάρτηση του LR, σε μένα. Ο αρμόδιος για να λύσει τις απορίες σου είναι ο Αντώνης.
Σε παραπέμπω όμως στις τρεις τελευταίες αναρτήσεις μου που είμαι σίγουρος πως τις διάβασες (αν δεν το έκανες δεν πειράζει, αρκεί να διάβασες την ανάρτηση που σχολιάζεις), για να σου λυθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό όλες σου οι απορίες. Και για τη σφαγή των εργατών, και για το κόμμα, και για τους κομμουνιστές, και για τις σχέσεις μεταξύ ΚΚ, και για την στάση ενός εξωκομματικού δίπλα στο ΚΚΕ. Τρεις χιλιάδες περίπου λέξεις είναι νομίζω πολλές για πάρεις απαντήσεις.
Κάνεις ένα λάθος κατά τη γνώμη μου. Γενικεύεις όταν μιλάς για «κουκουλοφόρους» και σπρώχνεις προς αλλού. Πιο συγκεκριμένος από όσο εξηγούμαι στην ανάρτηση δεν μπορώ να γίνω. Διάβασε το κείμενο και μην κρίνεις από τους τίτλους . «Συμβουλές» στο ΚΚΕ από εμένα; Ποτέ. Την προσωπική άποψή μου εκφράζω, ελεύθερα, αν δεν σε πειράζει, και νομίζω έχω το δικαίωμα να το κάνω, όπως κι εσύ άλλωστε.
Δεν παραπονέθηκα ποτέ φίλε μου για την κριτική που μου κάνουν και σε πληροφορώ πως έχω δεχτεί σκληρή κριτική μερικές φορές. Συνοδευόταν όμως από πολιτικά επιχειρήματα, όχι από ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές. Αυτά δεν λέγονται κριτική, λέγονται επιθέσεις.
Τι είναι αυτό που μου γράφεις; Δεν το καταλαβαίνω:
«Με τα παραπάνω δεν θέλω να δικαιολογήσω τίποτα: ούτε υποχωρήσεις, παρασπονδίες και προδοσίες ούτε χυδαιότητες ούτε άδικες επιθέσεις και κατηγορίες. Όμως…..» κλπ.
«Όμως»;… Όταν έχεις απέναντί σου έναν κουβά γεμάτο σκατά (το «κριτικό» κείμενο που «φιλοξενώ» ένθετο στην ανάρτησή μου), δεν έχει «όμως»!... Το αδειάζεις στο βόθρο, δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Τα σκατά δεν είναι λιγότερο ή περισσότερο σκατά. Είναι μόνο σκατά και αναδύουν σιχαμερή μπόχα.
Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
@poexnia:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Ευχαριστώ για την ευχή. Όμως δεν κατάλαβα το σχόλιό σου.
@συνάδελφος οικοδόμος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα συνάδελφε.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να γράφεις όποτε θέλεις.
Καλή δύναμη!
@Ένας πατριώτης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου πατριώτη!
Το μπλογκ είναι ανοιχτό σε όλους. Και σε αυτούς που το πολεμούν. Ας γράφουν ό,τι θέλουν, δεν θα φεύγουν από εδώ όμως χωρίς την απάντηση που τους αξίζει.
Χαιρετίσματα στα περήφανα Τζουμέρκα. Εδώ, να τους πεις, αντέχουμε ακόμα.
Καλή δύναμη!
@Δημήτρης Π.:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
Καλή δύναμη!
@Ανώνυμος(21 Αυγούστου 2012 10:56 μ.μ.):
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
"Οσοι δεν συμφωνουν μαζί μου, απλά δεν ξέρουν απο οικοδομή."
Μάλιστα.
@Ανώνυμος(21 Αυγούστου 2012 11:12 μ.μ.):
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Έχουν δει πολλά τα μάτια μου τόσα χρόνια. Και πάντα όταν λέω πως είδα πολλά, συμβαίνει κάτι καινούργιο και λέω μετά πως δεν έχω δει τίποτα.
Λάσπες και "λάσπες".
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
Καλή δύναμη!
«ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ»
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι προς επίρρωση της σοφής νεοελληνικής παροιμίας μία μόνο και τελευταία πρόταση:
Ελευθερία δεν υπάρχει, υπάρχει αναγκαιότητα.
Ή:
«Ἀνάγκᾳ καὶ θεοὶ πείθονται», όπως έλεγαν άλλοι πολύ σοφότεροι εμού.
Γνώστης προσώπων και πραγμάτων
Θελω να πω οτι με την παρανοια του Τασου και των πολλαπλων εαυτων του ειναι δυσκολο να τα βγαλει περα κανεις. Αναρωτιεμαι ειναι απλα παρανοικος η παιζει αλλο ρολο;
ΑπάντησηΔιαγραφή@Πέτρος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Είναι προφανές πως συγχέεις αναρτήσεις του LR με τις δικές μου, βγάζεις κοινό συμπέρασμα και θέτεις σε μένα ζητήματα στα οποία δεν αναφέρθηκα. Αυτό που κάνεις είναι λάθος. Αν πραγματικά διάβασες τις αναρτήσεις μου (και δεν «εξαγριώθηκες» απλά από τους τίτλους), θα είδες πως δεν κάνω καμιά αναφορά σε οργανώσεις αφρικανικές, στο ΠΑΜΕ, ή "σε καταξιωμένα εργατικά στελέχη".
Δεν αφορούν λοιπόν τις αναρτήσεις αυτού του μπλογκ, (εννοώ σαν σχόλιό σου στην συγκεκριμένη ανάρτηση) όλα όσα γράφεις για τα εσωτερικά ζητήματα των αφρικανικών συνδικάτων, την στάση της ΠΣΟ κλπ. Είναι ένα θέμα για μια άλλη ανάρτηση, που δεν έχω τις σχετικές γνώσεις να κάνω.
Με αφορά όμως πολύ αυτό που γράφεις:
"Και μη μου πει ο "οικοδόμος" ότι "ναι μεν, αλλά", γιατί η θέση ενός επαναστατικού κόμματος (κρίνοντας γεγονότα, είτε στη χώρα του, είτε διεθνώς) δεν μπορεί να καθορίζεται απλά από το ότι ¨σφαγιάστηκαν εργάτες", αλλά πρέπει να ψάχνει πολύ βαθύτερα - να βρίσκει ποιες δυνάμεις βρίσκονται πίσω από τη μια ή την άλλη ομάδα εργατών, ποια συμφέροντα εξυπηρετούνται, πόσο έχει βάλει η αστική τάξη την ουρά της στην δημιουργία διασπαστικών συνδικάτων, κτλ.»
….…."απλά από το ότι «σφαγιάστηκαν εργάτες»";;;………
Και το βάζεις και μέσα σε εισαγωγικά;;;; Πέτρο καταλαβαίνεις τι γράφεις; Το διάβασες πριν μου το στείλεις; Δεν το πιστεύω!...
Άκου λοιπόν τι θα σου πει ο οικοδόμος: Η θέση ενός επαναστατικού κόμματος είναι να μην συμμετέχει σε διαχειριστικές του καπιταλισμού κυβερνήσεις. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ που πρόβαλλε από την πρώτη στιγμή ΚΑΙ αυτό το ιστολόγιο. Ένα αληθινά επαναστατικό ΚΚ δεν κάνει… «εκπτώσεις». Ένα ΚΚΕ δεν κάνει εκπτώσεις, όπως προφανέστατα το Νοτιοφρικανικό κόμμα που δυσφημίζει τον τίτλο του.
Μην υπερασπίζεσαι λοιπόν Πέτρο αυτούς που με την ταμπέλα του κομμουνιστή έβαψαν τα χέρια τους στο αίμα των εργατών. Και μην βάζεις εισαγωγικά στο «σφαγιάστηκαν εργάτες», είναι τουλάχιστον ύβρις στα θύματα και δεν προσφέρεις με τον τρόπο αυτό στην υπόθεση που υπερασπίζεται και παλεύει το ΚΚΕ.
Διάβασε αν έχεις χρόνο, λίγο πιο πάνω, την άποψή μου για τις «ταμπέλες» και τους κομμουνιστές και αν θέλεις, θα με ενδιέφερε η άποψή σου.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
ΥΓ. Για τους δολοφόνους των εργατών και τις ευθύνες τους λες πως κάποιος «πρέπει να ψάχνει πολύ βαθύτερα…».
Για τον οικοδόμο… «εχθρό» του κόμματος, δεν λες το ίδιο, με περισσή ευκολία του κολλάς την ταμπέλα του «εχθρού»…
@Γνώστης προσώπων και πραγμάτων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΉσουν σαφέστατος.
@poexania:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τι να πω ρε σύντροφε.
Καλή δύναμη!
οικοδόμε ασφαλώς έχεις και τη δική μου συμπαράστηση, όταν σε προηγούμενη ανάρτηση έγραφα κάποιοι σύντροφοι έχουν αδυναμίες, αλλά μπορεί να έχουν και τόσα καλά φυσικά δεν εννοούσα συμπεριφορές, όπως του Tassosnastos, αυτές καταδικάζονται απερίφραστα. Βασίλης
ΑπάντησηΔιαγραφήοικοδόμε,
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Δεν "συγχέω" αναρτήσεις δικές σου και του Lenin reloaded. Οι δηλώσεις αλληλοϋποστήριξης στα threads σας, η ταυτόσημη προσπάθεια σας να τσαλακώσετε αυτούς που σας κριτικάρουν ως περίπου ασφαλίτες φανερώνουν την κοινή ΒΑΣΙΚΗ γραμμή πλεύσης σας στο συγκεκριμένο ζήτημα, ανεξάρτητα αν εσύ είσαι πιο ντροπαλός στο να κάνεις κριτική στο Κόμμα ή στο ΠΑΜΕ.
2. Το "σφαγιάστηκαν εργάτες" είναι σε εισαγωγικά και με τη συγκεκριμένη λέξη, όχι φυσικά γιατί δεν έγινε σφαγή εργατών, αλλά γιατί οι συγκεκριμένες λέξεις στην αλληλουχία τους χρησιμοποιούνται από διάφορους (και από σένα) για να δημιουργήσουν συνειρμούς και να περάσουν την αντίληψη ότι όποιος δεν σπεύδει να καταδικάσει το Νοτιαφρικάνικο Κ.Κ και την COSATU είναι εχθρός των εργατών.
3. Μην υπερασπίζεσαι λες αυτούς "που με την ταμπέλα του κομμουνιστή έβαψαν τα χέρια τους στο αίμα των εργατών". Σε ρωτώ λοιπόν καθαρά ποιες είναι οι συγκεκριμένες ευθύνες των Νοτιοαφρικάνων κομμουνιστών στα γεγονότα; Θα ήθελα μάλιστα να απαντήσεις συνυπολογίζοντας το σύνολο των γεγονότων στα ορυχεία, όχι μόνο της Πέμπτης, αλλά και των προηγούμενων ημερών, με τις δολοφονίες άλλων εργατών από τους χουλιγκάνους με τις ματσέτες και τα δόρια.
4. Και μην το ρίξεις στις γενικούρες ότι "ένα επαναστατικό κόμμα δεν πρέπει να συμμετέχει σε διαχειριστικές του καπιταλισμού κυβερνήσεις". Το ΚΚΕ σωστά χαράζει τη στρατηγική του για τις σημερινές συνθήκες του καπιταλισμού, εφαρμόζοντας το πνεύμα των μεγάλων επαναστατών ηγετών που προηγήθηκαν στη χώρα μας και παγκόσμια (Λένιν, Στάλιν, Ζαχαριάδης). Το Νοτιοαφρικάνικο Κόμμα είχε μια διαφορετική ιστορική διαδρομή, αντιμετώπισε προβλήματα ασύλληπτα για μας, γνώρισε και αυτό τη ρεβιζιονιστική επίδραση όπως και το ΚΚΕ. Οι εύκολες καταδίκες (ή η γραφική εκστρατεία του Lenin reloaded να εκδιωχθεί από τη Διεθνή Συνάντηση) και οι προσπάθεια να λειτουργήσουμε ως νέοι Αφρικάνερς απέναντι στους Νοτιοαφρικάνους είναι κοντόφθαλμη και σαμποταριστική του ΚΚΕ, απ' όποια σκοπιά και αν το δει κανείς. [Αλήθεια, κατά την άποψη σου, πρέπει να σπάσουμε τις σχέσεις του ΚΚΕ με το ΚΚΙ(Μ) επειδή είχε την τοπική κυβέρνηση στη Δυτική Βεγγάλη και την Κεράλα; Θυμίζω ότι βρέθηκαν μερικοί που μας το είπαν, όταν πριν μερικά χρόνια έγιναν σκοτωμοί απλών ανθρώπων στο Νάντιγραμ. Και εκεί φυσικά τα στελέχη και μέλη του ΚΚΙ(Μ) που "σφαγιάζονταν" από την αντίθετη πλευρά αποτελούσαν για τους πούρους επαναστάτες ενοχλητικές μύγες].
Πέτρος
@Βασίλης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Ευχαριστώ φίλε.
Καλή δύναμη!
@Πέτρος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
1. Το με ποιον έχεις πρόβλημα κάνει "μπαμ" από μακριά. Όμως σου εξήγησα πως εγώ "εξηγήσεις" δίνω μόνο για δικά μου κείμενα. Πιο αναλυτικός δεν μπορώ να γίνω. Συνέχισε να με θεωρείς εχθρό σου. Όσο προσβλητικός και να γίνεις δεν πρόκειται να σε ακολουθήσω.
2 και 3. Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Μόλις την έκανες άρχισες πάλι τα "αλλά". Στο συγκεκριμένο θέμα δεν υπάρχουν "αλλά". Κυβέρνηση στην οποία συμμετέχουν κομμουνιστές έσφαξε απεργούς. Αυτές είναι οι συγκεκριμένες ευθύνες αυτών που αναρωτιέσαι. Συνέχισε να τους δικαιολογείς και βάλε όσους "αστερίσκους" θέλεις. Αν κυβερνούσε δεξιό κόμμα δεν μου είπες αν θα το υποστήριζες με ανάλογα επιχειρήματα....
4. "Οι εύκολες καταδίκες (ή η γραφική εκστρατεία του Lenin reloaded να εκδιωχθεί από τη Διεθνή Συνάντηση) και...."
Κατά τα άλλα δεν συγχέεις αναρτήσεις...
Άκου Πέτρο και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε. Εγώ βλέπω τα γεγονότα (και της Αφρικής) σαν εργάτης, όχι σαν πολιτικός, κάτω από το πρίσμα μιας συγκεκριμένης ιδεολογίας (που αποκαλείς υποτιμητικά "γενικούρες") την οποία δεν μπορώ να την ξαπλώσω στο κρεβάτι του Προκρούστη και να αρχίσω να κόβω.
Εσύ, τα αντιμετωπίζεις (δικαίωμά σου!) με πολλές φιοριτούρες, ναι μεν αλλά, αστερίσκους,εισαγωγικά και δεν συμμαζεύεται. Έχουμε διαφορετική οπτική. Αυτό εσύ το θεωρείς λόγο να με κατηγορείς και να με συκοφαντείς. Εγώ το θεωρώ λόγο απλά να μην συμφωνούμε.
Στα όσα γράφω στις δικές μου αναρτήσεις δεν αναφέρθηκες ποτέ, ούτε σε αυτό που ζήτησα την άποψή σου. Το πρόβλημά σου είναι άλλο και ξεκάθαρο. Συνέχισε να με βρίζεις...
Πιστεύω ότι ξόδεψες αρκετό χρόνο για κάποιον που ίσως να μην το αξίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι μέλος του ΚΚΕ, τότε σίγουρα πρόκειται για κοινωνικά αμόρφωτο άνθρωπο.
Επειδή όμως δεν είναι μέλος του, και μιας και τρολάρισμα έχω ρίξει πολύ και ξέρω πώς λειτουργούνε, σου λέω πως είναι ένα τρολ και μπορείς να τον αντιμετωπίσεις με αποκλεισμό και χωρίς να ασχοληθείς.
Αν τώρα τέτοια άτομα είναι όντως του ΚΚΕ θα πως απλά πως έχω συναντήσει από μερικούς στον ίντερνετ και εκτός αυτού συμπεριφορές που δεν προάγουν το διάλογο.
Παραδείγματα διαδικτυακά: 1. Έγραφα στο e-globbing μία φορά πως το ΚΚΕ ίσως πρέπει να αλλάξει την πρώτη του προσέγγιση προς τον κόσμο, να αλλάξει αισθητικά τις διαφημίσεις του και να προσπαθήσει μέσα από τις τέχνες να δημιουργήσει θετική πρώτη εντύπωση. Ενώ βέβαια σημείωνα πως δεν πρόκειται για απόκτηση "ταξική συνείδησης" αλλά ένα βήμα προσέγγισης ανθρώπων που έχουν αρνητική άποψη αλλά είναι ανάγκη να αποκτήσουνε ταξική συνείδηση, κάποιος πετάχτηκε να πει πως αυτό είναι σίγουρα λάθος και δεν μπορεί να υποστηρίζω τέτοια πράγματα κι ότι ο αγώνας είναι από μάζες άρα (στάθηκε σε ένα παράδειγμα από τα διάφορα και πολλά που είπα) και οι διαφημίσεις του θα δείχνουν αποκλειστικά τη μαζικότητα. Κι έτσι είναι το σωστό έλεγε. Βέβαια όταν του ανέφερα πως μια διαφήμιση όπως αυτή η φετινή, πολύ κακής αισθητικής με τη θύελλα δείχνει πρόσωπα και όχι μάζες αλλά παραμένει πολύ κακή διαφήμιση, τότε δεν πήρα απάντηση. Απορούσα πώς στο διαδίκτυο υπάρχουν άτομα που "εθελοντικά" ενημερώνουν και δημιουργούν βίντεο με αρκετά καλή αισθητική και μέσα στο 902 (ή όπου φτιάχνουνε διαφημίσεις) έχουνε μείνει τόσο πίσω. Συνεχίζω να απορώ λοιπόν.
2. Στο ίδιο μπλογκ, σε άρθρο για τη Ν.Κορέα, είχα αναφέρει πως ο κεντρικός σχεδιασμός και η κρατικοποίηση δεν είναι σοσιαλισμός παρά μόνο αν υπάρχουν αντιπρόσωποι του λαού ανακλητοί, εκλεγμένοι, φερέφωνα της άποψης του λαού κλπ. όπως στην παρισινή κομμούνα. Φυσικά η απάντηση που πήρα δεν ήτανε καθόλου ικανοποιητική.
Έτσι, πολλά άτομα "κολλάνε στις ταμπέλες". Ο,τιδήποτε κι αν ακούσουν με κριτική (ακόμη κι από θετική σκοπιά) τρελαίνονται και μιλάνε χωρίς να ακούνε!!! Δεν μπορείς να κάνεις διάλογο με κάποιους, προφορικό και γραπτό. Έτσι είναι τα πράγματα αλλά δυστυχώς και για μένα η με πάθος υποστήριξη πρέπει να προκύπτει από το ότι αυτά που εκφράζεις τα πιστεύεις απόλυτα κι όχι επειδή ακολουθείς άκριτα τα πάντα.
Για τις θέσεις σου. Οπωσδήποτε ο Ριζοσπάστης είναι περιορισμένος χρονικά και χωρικά και μπορεί να γίνουνε παραλείψεις, όμως είναι θετικό ο κόσμος να έχει απαιτήσεις. Πολύ καλά έκανες και το σημείωσες και όποιος ξέρει να σου απαντήσει ΤΟ ΓΙΑΤΙ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ!!! ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!!!) ας το κάνει κι ας μη βγαίνει σαν ξερολάκος να λέει : "αγόρι μου οικοδόμε ξέρεις πώς έχουνε τα πράγματα???" . Αν έχετε διάθεση ρε παιδιά καθίστε εξηγήστε στον οικοδόμο πώς έχουνε τα πράγματα και σε ποια εποχή ζούμε!!! Λιγότερο χρόνο θα σας πάρει.
Άντε να μαθαίνουμε κι εμείς οι εξωκομματικοί.
Υ.Γ. : Το πιο αξιομνημόνευτο παράδειγμα επιθετικής και βλακώδους φανατίλας: Στα φοιτητικά χρόνια ρώτησα κάποιον κνίτη γιατί η ΠΚΣ διεκδικεί 15% του ΑΕΠ στην παιδεία. Ένας φοιτητής θα έπρεπε να το ξέρει φανταζόμουν μιας και συνέχεια το αναπαρήγαγε. Η απάντηση με επιθετικότατο ύφος: "αυτά τα ελέγχουν οικονομολόγοι του κόμματος!!!! δεν ξέρουνε αυτοί τί κάνουνε??". Κατέληξα να το ψάχνω μόνος μου και να βρίσκω πως πρόκειται για ιστορική θέση της νεολαίας Λαμπράκη. Τέτοιες ιστορίες υπάρχουνε πολλές αλλά δε με απογοητεύουνε πλέον ακόμη κι από παλιούς.
οικοδόμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έχει νόημα για κανέναν να ανακυκλώσουμε τα όσα έχουν ήδη λεχθεί για την αρχική σου ανάρτηση σχετικά με τα γεγονότα στην Νότια Αφρική. Φαίνεται ότι δεν συμφωνούμε ούτε στο τι συνιστά βρίσιμο, κριτική ή λασπολογία.
Εγώ δεν μιλάω ως εργάτης, αλλά ως κομμουνιστής. Επομένως, οφείλω να κάνω ΠΟΛΙΤΙΚΗ στη βάση του Μ-Λ, να μην αντιμετωπίζω τα γεγονότα στενά από τη σκοπιά του ποιός συμμετέχει σε αυτά (εργάτης ή μικροαστός ή...), αλλά να προσανατολίζομαι με βάση το σε ποια κατεύθυνση παλεύουν αυτοί που κινητοποιούνται: επαναστατική ή αντιδρστική.
Και στη συγκεκριμένη περίπτωση η αντιδραστική κατεύθυνση βρισκόταν και από τις 2 μεριές: και από τη μεριά της εργοδοσίας και του κράτους, αλλά και από τη μεριά του καινούργιου αντιδραστικού συνδικάτου και των χουλιγκάνων του (δε μιλάω για όλους τους απεργούς, αλλά για συγκεκριμένη ομάδα 200-300 "Σούρληδων"). Άρα, η θέση μας είναι ούτε με τους μεν, ούτε με τους δε, αλλά με την εργατική τάξη και τη συνειδητή πρωτοπορία της που παλεύει να αλλάξει επαναστατικά τα πράγματα και μέσα στο Νοτιοαφρικάνικο Κόμμα και μέσα στην COSATU.
Έχεις εσύ κάτι καλύτερο να προτείνεις, πέρα από το να τα σπάσουμε με τους πάντες;
Πέτρος
Οικοδόμε έχεις και τη δική μου συμπαράσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όσους προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο αρκεί μια απλή κουβέντα. Προσωπικά θεωρώ έγκλημα τη χρήση βίας ενάντια σε απεργούς. Δεν με ενδιαφέρει αν αυτοί οι απεργοί είναι δεξιοί ή αριστεροί, είναι εργάτες που διεκδικούν το δίκιο τους και όποιος σηκώνει το χέρι ενάντια τους είναι εγκληματίας. Αν σε αυτό το έγκλημα συμμετέχει και ένα αυτοαποκαλούμενο Κομμουνιστικό Κόμμα δεν με ενδιαφέρει.
Αυτή τη στιγμή στην Κύπρο το ΑΚΕΛ που σε προηγούμενες ευρωεκλογές έστελνε εκπροσώπους στις συγκεντρώσεις του ΚΚΕ φέρνει την τρόικα στην Κύπρο. Τι σημαίνει αυτό κύριοι που διαμαρτύσρεστε στον Οικοδόμο; Ότι το ΚΚΕ δεν πρέπει να ασκήσει κριτική στο ΑΚΕΛ και να συνεχιστούν οι σχέσεις σα να μην τρέχει τίποτα;
Είμαστε περήφανοι για το ΚΚΕ γιατί παραμένει ένα κομμουνιστικό κόμμα και θα πρέπει να τοποθετηθεί με βάση την ιστορία του, την ιδεολογία του, και το αίμα το χυμένο των μελών, των στελεχών του ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ.
Οικοδόμε βάστα γερά.
Γεια σου συν/φε οικοδομε. Σχεδον μια βδομαδα έλειψα κι εγινε μπαχαλο. Τελος παντων συμβαινουν κι αυτα. Θελω ομως -γιατι με τρωει- να αναφερθω σε δυο-τρια πραγματακια που γραφτηκαν. Κατ' αρχη αν ολοι που σχολιασαν και ''λενε'' οτι υποστηριζουν το ΚΚΕ το ψηφιζαν κιολας σιγουρα θα επαιρνε παραπανω απο 4,5% !!! Φυσικα το διαδυκτιο εχει αυτην την ''ελευθερια'' Να δηλωνεις οτι θελεις χωρις να ''πληρωνεις'' τον λογαριασμο. Ισως ειναι το μονο που δεν πληρωνουμε φορο !!! Κατα δευτερο οσοι επικαλουνται τον δημοκρατικο συγκεντρωτισμο καλα θα κανουν να ενημερωθουν πρωτα τι σημαινει και σε ποιους αναφερεται. Το ιδιο να κανουν και για τις συναντησεις οσο αφορα τα ΚΚ και για την οργανωση γενικα του οσο αφορα τα αλλα ΚΚ. Οσο για τους ''κομμουνιστες'' που με εμετικο τροπο δειχνουν την ''διαφωνια'' τους χωρις να διαφωνουν τι να πω ... Ετσι προσπαθησαν να παρουν ψηφους για το κομμα στις εκλογες ; Αν ναι ... γι αυτο φτασαμε στο 4,5%. Να τους χαιρεται η ''οργανωση'' που τους εχει μελη. Στο δια ταυτα τωρα. Οσες φορες και να διαβασα το αρθρο σου δεν καταλαβα που επιτίθεσαι στο ΚΚΕ η στο ΠΑΜΕ. Μπορει προσωπικα να εχω καποιες διαφωνιες αλλα απο το σημειο να διαφωνω μεχρι το να σε πω αντικομμουνιστη η αποσταση ειναι τεραστια. Και σε τελευταια αναλυση δεν ειδα ενα επιχειρημα που να διαφωνει καποιος. Ας το αναφερει να το συζητησουμε. Με αοριστολογιες δεν κανουμε κουβεντα. Και δεν καταλαβα δηλαδη ... γραφτηκε κατι στο οποιο καποιος διαφωνει και καποιος αλλος συμφωνει. Το διαβαζουμε η οχι το σχολιαζουμε η οχι. Οι χαρακτηρισμοι ''μαχαιροβγαλτης'' και αλλα συναφη που κολανε ; Χρυση Αυγη θυμιζουνε με ολη την σημασια. Και κατι τελευταιο γιατι κουραστηκα να σχολιαζω παπαριες. Οταν διαβαζουμε μια αναρτηση σε ενα ιστολογιο δεν την μπερδευουμε με αλλη αναρτηση σε αλλο ιστολογιο ουτε βγαζουμε τα απωθημενα μας για αλλους !!! Συντροφικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σου σύντροφε λεβεντιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποιος είσαι και πως υπερασπίζεις τη λαϊκή υπόθεση και τους αγώνες των "κολασμένων της γης" μέσα από τα γραπτά σου το ξέρουμε όλοι όσοι παρακολουθούμε το αξιόλογο blog σου.
Μη μασάς, κράτα γερά -και κυρίως ασυμβίβαστα- στις αρχές που νοηματοδοτούν τα μεγάλα ιδανικά μας. Αν και εδώ που τα λέμε δεν χρειαζόταν... ούτε καν η παραίνεση, αφού ξέρω πως έτσι σκέφτεσαι και πράττεις.
Καλή δύναμη, ψυχή βαθιά!
@mpenoVgeno:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Παραδείγματα υπάρχουν πολλά και κατά καιρούς με αφορμή σοβαρά ζητήματα, φουντώνουν. Όμως, ξέρεις τι έχω καταλάβει τον τελευταίο καιρό φίλε; (και μάλλον άργησα να το καταλάβω). Πως πολλοί, διαβάζουν αυτό που οι ίδιοι θέλουν σε ένα κείμενο. Όσο κι αν τους το επεξηγήσεις νομίζοντας πως ίσως δεν κατάλαβαν καλά, αυτοί θέλουν να διαβάσουν αυτό για το οποίο νομίζουν πως μπορούν και να δώσουν απαντήσεις. Και επειδή δεν μπορούν, σε αφορίζουν.
Πόσοι από όσους διαφώνησαν με τα κείμενά μου, επιχειρηματολόγησαν πάνω σε αυτά; Δύσκολο πράγμα ο διάλογος, όταν δεν έμαθες ποτέ να ακούς και να μιλάς με επιχειρήματα. Το να κολλάς μια ταμπέλα στον άλλο είναι πολύ εύκολο και σε βγάζει κι από τον "κόπο" να αντιπαρατεθείς με επιχειρήματα μαζί του.
Ας είναι όμως. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γ' αυτό, παρά μόνο να συνεχίσουμε να ακούμε και να εκφραζόμαστε ελεύθερα. Και να μην πέφτουμε στην παγίδα τους, πως αυτοί (τρομάρα τους...) εκφράζουν επίσημα το κόμμα...
Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
Καλή δύναμη!
@Πέτρος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
"Εγώ δεν μιλάω ως εργάτης, αλλά ως κομμουνιστής."
Εντάξει.
@re-la-re:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Μα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
Η επιχειρηματολογία κάποιων μου θυμίζει εκείνο το -παλιό- "...ολίγον έγκυος".
Πολύ καλό το παράδειγμά σου με το ΑΚΕΛ...
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου φίλε.
Καλή δύναμη!
@nikos:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
"Οσο για τους ''κομμουνιστες'' που με εμετικο τροπο δειχνουν την ''διαφωνια'' τους χωρις να διαφωνουν τι να πω ... Ετσι προσπαθησαν να παρουν ψηφους για το κομμα στις εκλογες ; Αν ναι ... γι αυτο φτασαμε στο 4,5%. Να τους χαιρεται η ''οργανωση'' που τους εχει μελη."
Νίκο, πες με αφελή, πες με όπως θέλεις, δεν θέλω καν να διανοηθώ πως υπάρχει περίπτωση τέτοια άτομα, που βρίζουν χυδαία, που απειλούν και λασπολογούν ενάντια σε όποια άποψη δεν τους αρέσει, να είναι μέλη. Δεν το πιστεύω.
Γι' αυτό και προσπαθώ να είμαι προσεχτικός και να μην πέφτω στην παγίδα αυτών που θέλουν να δείχνουν πως και καλά αυτοί εκφράζουν... τις θέσεις του κόμματος. Κάνουν όμως ζημιά.
Τώρα, ποιοι είναι και γιατί το κάνουν;...
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
Καλή δύναμη!
@ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Ευχαριστώ σύντροφε.
Καλή δύναμη!
Ευχαριστώ -και από εδώ- τους φίλους που έστειλαν τις απόψεις τους, αντί σχολίων, μέσω email.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή δύναμη σε όλους!
Γνωρίζεις την εκτίμησή μου στο Blog σου. Όχι μόνο δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, αλλά πολλές φορές έχω και διαφωνίες με τις πού ενδιαφέρουσες απόψεις σου, τις οποίες λαμβάνω σοβαρά υπόψη. Μπορώ δε να σου πως ότι αρκετοί είναι αυτοί οι οποίοι σε εκτιμούν και δεν ανήκουν στον κόσμο του internet. Προσωπικά έχω εκτυπώσεις πάμπολλες φορές κείμενά σου για να τα δώσω να διαβαστούν. Είναι κάτι περισσότερο από σαφές ότι αυτή η αναγνωρισιμότητα σου ενόχλησε.Ίσως να έχεις δίκιο ή άδικο σε κάποια θέματα, τι σημασία έχει; Δικές σου οι απόψεις, δημόσιες και στη διάθεση ου καθενός να σχολιάσει από το blog σου ή από οπουδήποτε αλλού. Καλή συνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου, πολύ τιμητικά, λόγια.
Η εκτίμηση είναι αμοιβαία. Το μπλογκ σου κάνει πολύ καλή δουλειά και αγωνίζεται για/σε μια περιοχή που αγαπώ ιδιαίτερα. Να 'σαι καλά φίλε.
Καλή δύναμη!
Αγαπητέ φίλε Οικοδόμε βλέπω ότι έχασα επεισόδια!Γνωριζόμαστε διαδικτυακά πάνω από ένα χρόνο τώρα και ξέρεις την εκτίμηση που σου έχω,παρότι δεν είμαι "σύντροφος" με τη στενή έννοια του όρου.Με εξέπληξε οφείλω να σου πω το ότι έχασες την ψυχραιμία σου και παρασύρθηκες σ' έναν ανώφελο διάλογο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσοι σε παρακολουθούμε και δεν φοράμε παρωπίδες μπορούμε να καταλάβουμε και τι λες και τι γράφεις.Αυτοί που δεν θέλουν να πεισθούν... στου κουφού την πόρτα...!
Απ' όλη λοιπόν αυτή την αντιπαράθεση κρατάω μια παράγραφο της ανάρτησης:"Δεν μπορείς να γίνεις κομμουνιστής, όσο κι αν το θέλεις, όσο κι αν το πιστεύεις, αν δεν γίνεις πρώτα άνθρωπος...."!
Τα είπες όλα φίλε και να θυμάσαι πως πετροβολούν το δέντρο που έχει καρπούς!
@zeidoron dtsoukas:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Δημήτρη.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε, αλλά επίτρεψέ μου να "διαφωνήσω" λίγο μαζί σου.
Νομίζω πως από... ψυχραιμία, κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια είναι η αλήθεια αλλά, καλά πήγαμε. Ωραία η συζήτηση, δεν την χάλασαν οι ελάχιστες "εξαιρέσεις". Αλλά ακόμα κι αυτές νομίζω πως πρέπει να παίρνουν τις απαντήσεις τους.
Δύσκολος ο διάλογος φίλε. Και δυσκολότερο να μπορούμε να ακούμε σωστά.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
Καλή δύναμη!