Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Ο γέροντας αυτός ήταν ο πατέρας μας…


Ο μπαρμπα Μήτσος. Για άλλους, ο κυρ Δημήτρης. Έφυγε με το κεφάλι ψηλά, μα μ’ ένα τέλος που δεν του ‘πρεπε. Σε κανέναν άνθρωπο. Κάποτε, κάπου   μύρισε τη ζωή. Έκλαψε, γέλασε, μεγάλωσε –μπορεί και με στερήσεις, δεν έχει σημασία- ερωτεύτηκε, πόνεσε, υπηρέτησε την πατρίδα, αγάπησε, έκανε παιδιά, δούλεψε, κουράστηκε, πάλεψε, απόκαμε. Όπως έκανε ο πατέρας μου και ο δικός σου πατέρας, οι πατεράδες όλων μας…


Τι να ζητάει ένας άνθρωπος σ’ αυτήν την ηλικία… Για ποιο λόγο να πάλεψε τόσα χρόνια σ’ αυτή τη ζωή… Για να ζήσει με αξιοπρέπεια! Για να μπορεί τις νύχτες να κλείνει τα μάτια του ευτυχισμένος. Και τα πρωινά να χαίρεται την καινούργια μέρα. Να κρατάει το χέρι της γερόντισσας και να καμαρώνουν μαζί τα παιδιά, να χαίρονται τα εγγόνια τους. Να είναι περήφανος που όσα, απλά και αυτονόητα,  προσπάθησε να φτιάξει, τα πέτυχε. Και τώρα να τα γεύεται ήσυχος. Με τις υποχρεώσεις του ήταν εντάξει, το μερίδιο που του χρέωσαν… Ένας άντρας νοικοκύρης, που περπατούσε  στο δρόμο με το κεφάλι ψηλά. Όπως και ο πατέρας μας.

Όμως δεν τα λογάριασε καλά. Δεν πέρναγαν όλα απ’ τα δικά του χέρια. Λίγο πιο πέρα,  κάποιοι παραφύλαγαν καλά κρυμμένοι. Πέφτουν πάνω του με τα γαμψά τους νύχια και τον ματώνουν. Του αρπάζουν αυτό που μια ζωή φύλαγε σαν πολύτιμο θησαυρό, την αξιοπρέπειά του. Του ποδοπατούν την ανθρώπινη υπόσταση. Του κλέβουν το οξυγόνο. Ο γέροντας τρέκλισε, δεν άντεξε, απόκαμε, έπεσε..  Δεν φτάνουν τα κουράγια. Πήρε την απόφαση να φύγει...

Μάζεψε όση δύναμη του είχε απομείνει και στάθηκε όρθιος. Με όση αξιοπρέπεια μπόρεσε να κρύψει από τους ληστές. Δεν μίλησε, δεν φώναξε, ούτε ένα «γεια»...  Δεν ζήτησε τίποτα από κανέναν. Ευχήθηκε μόνο, κάποιοι, νεώτεροι και  πιο δυνατοί από αυτόν, να φέρουν μια μέρα πίσω την κλεμμένη αξιοπρέπεια. Τη δική του και τη δική μας. Και έφυγε μόνος… όπως ήρθε… 

36 σχόλια:

sofia είπε...

"Ποιος είναι τούτος που αναλίσκεται περήφανος;
Το σώμα του το ανθρώπινο δεν τον πονά;"(Σινόπουλος)

Καλησπέρα

kariatida62 είπε...

Oικοδόμε μου!
Οι ηθικοί αυτουργοί αυτής της δολοφονίας δεν είναι μόνο οι κυβερνώντες, είναι αρκετοί!
Κοίτα
εδώ

Διαχειριστής είπε...

Χαίρομαι που κάνεις αυτή την ανάρτηση, τουλάχιστον εσύ...

Γιατί για κάποιους, ότι δεν ελέγχουν, στην καλύτερη περίπτωση το αγνοούν.

Αλλά θα μιλήσω άλλη ώρα γι αυτό το όνειδος.

Σήμερα είναι μέρα πένθους.

Καλό βράδυ Οικοδόμε

dimitris είπε...

Οικοδομε καλησπερα, επειδη υπαρχει φορτιση σε ολους τους συνανθρωπους μας, για το ατυχο ''τελος'' αυτου του γεροντα, αντι ενος δικου μου σχολιου, σου μεταφερω την ανακοινωση του Κ.Κ.Ε.

"Αιδώς Αργείοι" αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΚΚΕ σχολιάζοντας τις αντιδράσεις των κομμάτων για την αυτοκτονία του 77χρονου. Και προσθέτει: "Οι συνένοχοι και συνυπεύθυνοι για τα δεινά και την απελπισία του ελληνικού λαού, αυτοί που επιτίθενται με συκοφαντίες και ψέμματα σε κάθε τμήμα εργαζομένων που αντιπαλεύει τη φτώχεια, θα έπρεπε τουλάχιστον να σιωπούν μπροστά στα αποτρόπαια αποτελέσματα της καπιταλιστικής κρίσης και της πολιτικής τους, αντί να παριστάνουν τους σωτήρες και τους ευαίσθητους".

Οι δικοι του ανθρωποι, να ειναι γεροι και να θυμουνται τον αδικοχαμενο ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ...

Ανώνυμος είπε...

Μόνο σιωπή... Η οργή μας να γίνει δύναμη ανατροπής!

Velvet είπε...

Μια τραγικη ειδηση
Αισθανομαι σαν να περασε η σφαιρα
διπλα απο το κεφαλι μου
-

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Δεν υπάρχει "αυτοκτονία".
ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ήταν και αυτό το καταλαβαίνει κάθε νοήμων άνθρωπος. Το βρώμικο σύστημα της εκμετάλλευσης και εξαθλίωσης όπλισε το χέρι της απόγνωσης.
Μπράβο αδερφέ για το αφιέρωμα ψυχής!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

ΥΓ.
Αναδημοσιεύουμε το κείμενό σου αύριο 5-4-2012 στη στήλη ΕΜΦΑΣΗ! του Ευρυτάνα ιχνηλάτη.

ρομπερτ είπε...

A moving and well writen essay.

daily athens photo

PHOTO ΤΙΤΛΟΙ είπε...

Μπράβο οικοδόμε

makis είπε...

Δύσκολες ώρες...

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε το μεγαλύτερο λάθος του Μπάρμπα Μήτσου είναι που στην απόγνωσή του, έστρεψε το όπλο πάνω του. Όταν κρατάς όπλο ούτε το παραδίδεις όπως άλλες εποχές ούτε το γυρνάς πάνω σου. Το γυρνάς σε όλους εκείνους που δεν σε αφήνουν να ζήσεις σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Στην θέση του Μπάρμπα Μήτσου έπρεπε αυτή τη στιγμή να βρίσκονται όλοι αυτοί που με την πολιτική τους μας βλέπουν μόνο σαν μηχανές παραγωγής υπεραξίας, και μας κάνουν καθημερινά την ζωη μας ΚΟΛΑΣΗ. Η αυτοντονία του συγκεκριμένου ανθρώπου θα πρέπει να είναι παράδειγμα προσ αποφυγή για όλους μας. Στο χώμα να βρίσκονται μόνο αυτοί που μπαίνουν εμπόδιο στα όνειρά μας στις αξίες μας και στο Μέλλον μας σαν εργαζόμενοι και σαν ΤΑΞΗ, ΣΑΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ. Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ!!!!!

Υ.Γ. ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!!!

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ!!!

"ΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ"

Τζαβέλας είπε...

τούτες τις ώρες που η συγκίνηση περισσεύει στον απλό κόσμο και η υποκρισία βασιλεύει στα λόγια των αδίστακτων δολοφόνων που υπηρετούν το σύστημα,πρέπει να σταθούμε με περισυλλογή απέναντι σ'αυτό το μήνυμα που με τον πιο εμφατικό τρόπο,θέλησε να φωνάξει με όλη τη δύναμη της θυσίας του ο άνθρωπος αυτός.
ίσως κάποιοι θελήσουν να απαξιώσουν τη θυσία του και να παραθέσουν μύρια όσα επιχειρήματα για το μάταιο της πράξης του.
ο αγωνιστής γέροντας όμως Δημήτρης Χριστούλιας(όπως ο έλληνας φοιτητής Κώστας Γεωργάκης που αυτοπυρπολήθηκε δημόσια στη Γένοβα το 1970 κατά τη διάρκεια της χούντας) θέλησε να περάσει ένα ηχηρό μήνυμα με δυό παραλήπτες.
ο πρώτος παραλήπτης είναι οι λαοί όλου του κόσμου,που πρέπει να μάθουν το δράμα που βιώνει ο λαός μας και ότι έρχεται και η σειρά τους...
και ο δεύτερος παραλήπτης είναι ο λαός μας,που βιώνει έναν ιδιότυπο πόλεμο,σκληρό και χυδαίο,ένα πόλεμο χωρίς όρια και κανόνες,ένα πόλεμο που δεν στοχεύει στη φυσική του εξόντωση,αλλά στην απαξίωση της αξιοπρέπειας,των δικαιωμάτων του,της ίδιας του της ζωής με απώτερο σκοπό να μετατραπεί σε ένα πάμφθηνο εξάρτημα που θα ταΐζει με υπερκέρδη το κεφάλαιο και τους ποιτικούς του υπηρέτες.
και τι μας λέει ο μπαρμπα-Μήτσος...
Ξεσηκωθείτε,εξεγερθείτε,πολεμήστε τους όσο είναι καιρός...αύριο θα'ναι αργά!!!
ας σταματήσουμε ρε γαμώτο επιτέλους,τις μικροκομματικές κόντρες,ας σταματήσουμε να "δυιλίζουμε τον κώνωπα" σε ιδεολογικούς πομφολυγισμούς,ας σταματήσουμε τους ηγεμονισμούς και τις μεγάλες θεωρίες...
όχι άλλα λόγια...φτάνει πια,χορτάσαμε!!!
ο μπαρμπα-Μήτσος δεν θα'θελε μοιρολόγια και κούφια λόγια επικήδειων...ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ήταν το μήμυμα του!!!
ας πράξουμε επανάσταση λοιπόν!!!

Οικοδόμος είπε...

Σοφία καλησπέρα.
Σταμάτησε τον "πόνο" με τον δικό του τρόπο...
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

Kariatida62 καλησπέρα.
Τους ηθικούς αυτουργούς τους ξέρω πολύ καλά. Όπως ξέρω και τον τρόπο για να τους πολεμήσω. Σήμερα φαντάζουν ανίκητοι, πολλοί όμως ξέρουμε πως δεν είναι.
Το λινκ που μας έστειλες... είναι ζούφιο,
"δεν υπάρχει η σελίδα" κλπ.
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

κ.κ. καλησπέρα.
Δεν είναι ώρα για "υπονοούμενα".
Αυτή η πολιτική πράξη ας βοηθήσει στην καλύτερη στόχευση προς τους πραγματικούς ενόχους. Μην "χάνεις" τον στόχο, δεν θα βρεις "ενόχους" στα αριστερά σου... συμμάχους μόνο θα βρεις...
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

Καλησπέρα Δημήτρη.
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

Καλησπέρα Constantine.
Η οργή ξεχειλίζει.
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

Καλησπέρα Velvet.
Κι εγώ, σαν να μ' έκαψε...
Καλώς όρισες.

Οικοδόμος είπε...

Ευρυτάνα Ιχνηλάτη καλησπέρα.
Έρχεται η σειρά των δολοφόνων του, ολοένα και ζυγώνει.
Καλή δύναμη αδερφέ!

Οικοδόμος είπε...

Ευρυτάνα, ευχαριστώ για την αναδημοσίευση.

Οικοδόμος είπε...

@ρόμπερτ:
Welcome to my home, my friend.
Have a nice day!

Οικοδόμος είπε...

@PHOTO ΤΙΤΛΟΙ:
Καλησπέρα παίδες,
καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

@makis:
Καλησπέρα φίλε.
Πολύ... πολύ δύσκολες.
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

@"ΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ":
Καλησπέρα συνάδελφε.
Με όλη την ειλικρίνειά μου, σου λέω, πως δεν τολμώ να κρίνω αυτόν τον συνάνθρωπό μας. Δεν θα πω αν είναι σωστό ή λάθος, νομίζω πως προσβάλλω τη μνήμη του με αυτόν τον τρόπο. Δεν συμφωνώ βέβαια με αυτή τη "λύση". Μόνη διέξοδος πρέπει να είναι ο δρόμος του αγώνα. Αυτό όμως δεν μπορείς να το επιβάλεις στους άλλους. Τους κερδίζεις ή όχι, αναλόγως ΚΑΙ με την στάση σου, σαν αποδοχή αυτού που προτείνεις. Η μάχη είναι σκληρή, δεν θα σε αφήσουν ποτέ αυτοί, να πείσεις όσους θα ήθελες. Προτιμούν τον λαό, απογοητευμένο, να κλείνεται στον εαυτό του, στη μιζέρια του. Στην περίπτωση του γέροντα όμως, όλα είναι διαφορετικά. Δεν μπορώ, δεν πρέπει να "κατηγορήσω" κάποιον για τις αντοχές ή τα κουράγια του, σ' αυτήν την ηλικία, ποιος είμαι εγώ που θα το κάνω...
Η πράξη του εξάλλου, δεν ήταν μια απλή αυτοκτονία, "ενός ακόμα". Ο τρόπος που την σχεδίασε και την εκτέλεσε, και το μήνυμα που άφησε, δείχνουν πως ήταν εξ αρχής μια ΠΟΛΙΤΙΚΗ πράξη, που έγινε με βαθιά συνείδηση και στόχο, όχι να συγκινήσει, αλλά να ξεσηκώσει.
"Στο χώμα να βρίσκονται μόνο αυτοί που μπαίνουν εμπόδιο στα όνειρά μας στις αξίες μας και στο Μέλλον μας σαν εργαζόμενοι και σαν ΤΑΞΗ, ΣΑΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ. Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ!!!!!"
Συμφωνώ απολύτως συνάδελφέ μου και σου σφίγγω το χέρι! Καλώς ήρθες.
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

@Τζαβέλας:
Καλησπέρα.
Δεν μπορώ να προσθέσω κάτι
στα όσα έγραψες. Νομίζω πως τα περιθώρια υπάρχουν και πως κάτι πρέπει επιτέλους ν' αλλάξει.
Καλή δύναμη!

Dina Vitzileou είπε...

Δεν έχω να πω τίποτα άλλο,
παρα μόνο να προσυπογράψω τα όσα είπε ο @Τζαβέλας.
Πέρα από κάθε ερμηνεία, το να στρέψει κανείς το όπλο στον εαυτό του χρειάζεται μεγάλο θάρρος..
Την καλησπέρα μου φίλε Οικοδόμε!

Διαχειριστής είπε...

@Οικοδόμο

Καλά, θα σου το πω χωρίς υπονοούμενα.

Πρέπει να καταλάβετε οτι η στάση του κκε, να μην συζητά ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, να μην συναντιέται ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, να μην συμπορεύεται ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, να μην συνεργάζεται ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, να γυρίζει παντού η Παπαρήγα και να διακηρύσσει οτι δεν προκειται να συμμετάσχει ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, όλα αυτά εξοργίζουν ολόκληρη την κοινωνία.

Αν εσείς είστε ευχαριστημένοι με αυτό, και αν σας φαίνεται πολιτικά ορθό και ταιριαστό με τη συγκυρία, εντάξει.

Σε όλη την υπόλοιπη κοινωνία όμως δεν φαίνεται και πολύ σώο.

Σήμερα ήρθε το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών στο Σύνταγμα, και αυτό το χαιρετίζω, και καθόταν σαν τον ψωριάρη, μακριά από ποιον νομίζεις; Από την ΟΛΜΕ! Γελάει πια όλος ο κόσμος, ανέκδοτο είναι αυτή η κατάσταση. (Για λεπτομέρειες δες την σημερινή μου ανάρτηση, δεν αφορά το ΠΑΜΕ, αλλά για το τι συνέβαινε σήμερα εκεί.)

Ήμουν μπροστά, δεν υπήρχε καθόλου κόσμος ύποπτος στο σημείο, τρεις κι ο κούκος ήτανε, εννοώ δεν υπήρχε θέμα προβοκάτσιας.

Αλλά και πάλι χαιρετίζω αυτή την παρουσία σήμερα, σαν ένα βήμα, που δείχνει οτι αυτά που γράφω παραπάνω αποτελούν και προβληματισμό στο εσωτερικό του ΚΚΕ και πολύ καλώς.

Καλό βράδυ

Οικοδόμος είπε...

Καλησπέρα Ντίνα.
Η πράξη του ήταν πολιτική.
Κάποιοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν. Διάβασε το σχόλιό μου στο Τζαβέλα.
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

Αγαπητή κ.κ. καλησπέρα.
Το "υπονοούμενο" ήταν εντός εισαγωγικών.
Αυτό έδειχνε τη "διαμαρτυρία" μου προς το πρόσωπό σου που, λίγες ώρες μετά το θάνατο ενός συνανθρώπου μας και σε μια ανάρτηση με συγκεκριμένο ύφος, δεν έχασες την ευκαιρία να τα "χώσεις" για μια ακόμα φορά στο ΚΚΕ!
Λες και δεν θα είχαμε σήμερα (καλή η ώρα) τον χρόνο, να το κάνεις.

Θέλω να σου ξαναπώ κάτι, που απ' ότι φαίνεται δεν έχεις κατανοήσει.
Το ιστολόγιο εκφράζει τις δικές του απόψεις, που δεν ταυτίζονται πάντα με του ΚΚΕ. Αυτό, μπορεί να το διακρίνει κάποιος εύκολα και από την κριτική που κατά καιρούς γίνεται εδώ σε διάφορα ζητήματα.
Εκφράσεις λοιπόν όπως "Πρέπει να καταλάβετε" ή "Αν εσείς είστε ευχαριστημένοι" κλπ, μην μου τις απευθύνεις. Το ΚΚΕ δεν εκπροσωπείται από μένα.
Χωρίς βέβαια να υιοθετώ το ύφος του σχολίου σου, σου κάνω γνωστό πως έχω εκφράσει αναλυτικά τις απόψεις μου για κάποια από τα ζητήματα που αναφέρεις, σε αναρτήσεις μου.

Θέλω όμως να σου επισημάνω και κάτι ακόμη. Το ύφος με το οποίο απευθύνεις τα ερωτήματά σου, οι γενικολογίες σου, οι αφορισμοί, καθώς και η φρασεολογία που χρησιμοποιείς, μεταφέρουν σε κάποιο βαθμό και τα υπαρκτά ρήγματα στο χώρο της αριστεράς.
Αν κάθε αρνητικό που συμβαίνει, το χρεώνεις στο ΚΚΕ, μιλώντας μάλιστα εξ ονόματος της κοινωνίας (!), τότε πως απαιτείς "συνεργασία";

Καλή δύναμη!

Scorpion49 είπε...

Ένας συνάνθρωπος μας δεν άντεξε, δε θέλει και πολύ, η απόσταση των αισθητηρίων νευρώνων απειροελάχιστη, ένα τσακ φτάνει για να παρθεί η μεγάλη απόφαση.
Με αυτήν την τραγική πράξη μάς έδειξε το δρόμο της Αξιοπρέπειας και του Ξεσηκωμού, μας έστειλε μηνύματα αγώνα που ο ίδιος είχε ακολουθήσει.
Μπάρμπα Μήτσο έκανες μια τραγική, αλλά ηρωική πράξη που εύχομαι να αφυπνίσει συνειδήσεις.

Πόσο θα ήθελα να δω, μετά τις εκλογές, την απόγνωση ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των γαλαζοπράσινων πολιτικών μας "ταγών".

Όσοι ευθύνονται, να καούν εις το πυρ το εσώτερον, δεν αργεί η ώρα!

Καλή δύναμη και σε σένα φίλε Οικοδόμε!

Διαχειριστής είπε...

@οικοδόμο

Το σχόλιο σου - απάντηση προς εμένα, αποτελεί καθαρή προσβολή στο πρόσωπό μου, καθώς αμφισβητεί το ήθος μου - οτι δεν σεβάστηκα τη μνήμη του νεκρού.

Επειδή το ήθος και το δίκιο είναι οι πυλώνες, όχι της ιδεολογίας μου, αλλά της ίδιας μου της ζωής, και δεν επιτρέπω σε κανέναν να το αμφισβητεί, και το θεωρώ μέγιστη προσβολή, δεν επιθυμώ καμιά περαιτέρω σχέση μαζί σου, εφόσον προβαίνεις σε καθαρές προσωπικές για το ήθος μου προσβολές.

Γράφω μια φράση για όσους τυχόν διαβάζουν και όχι για σένα.

Το ποιες είναι οι απόψεις μου και ποια τα κίνητρά μου αποδεικνύεται από ένα απλό γεγονός: οτι υπερασπίστηκα το ΚΚΕ, όταν δέχτηκε επίθεση στο Σύνταγμα στις 20 Οκτωβρίου. Τότε δεν είχα δικό μου μπλοκ, αλλά τα σχόλια μου στο διαδίκτυο, σε πολύ γνωστά άλλα μπλοκς είναι καταγραμμένα, όπως και κάποιες συζητήσεις που έτυχε να γίνουν πολύ αργότερα, όταν πια είχα δικό μου μπλοκ. Υπερασπίστηκα λοιπόν τότε το ΚΚΕ και καταδίκασα απερίφραστα – όχι μόνο στο διαδίκτυο – την επίθεση που δέχτηκε, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕΛΟΣ, ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΣ, ΟΥΤΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ.

Αυτό και μόνο αποδεικνύει οτι η θέσεις μου εκκινούν από την αναζήτηση και υπεράσπιση του δίκιου και όχι από ιδιοτέλεια, εμπάθεια, μικροκομματική αντίληψη.

Και όπως τότε υπερασπίστηκα αυτό που θεωρούσα δίκαιο και σωστό, έτσι και θα συνεχίσω να το κάνω, απ’ όποια πλευρά και αν βρίσκεται αυτό.

Οικοδόμος είπε...

@κ.κ. :
Καλησπέρα. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το διάλογό μας. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω και ξαναδιαβάζω το τελευταίο σχόλιό σου και ειλικρινά εκπλήσσομαι και στενοχωριέμαι μαζί. Δεν το αποδέχομαι σε καμία περίπτωση.

Μου γράφεις: «Το σχόλιο σου - απάντηση προς εμένα, αποτελεί καθαρή προσβολή στο πρόσωπό μου, καθώς αμφισβητεί το ήθος μου - οτι δεν σεβάστηκα τη μνήμη του νεκρού.»

Θα μπορούσες να μου το αιτιολογήσεις αυτό; Από που κατάλαβες πως «αμφισβητώ» το ήθος σου; Από ποιο σημείο έβγαλες το συμπέρασμα πως το σχόλιό μου λέει πως δεν σεβάστηκες τη μνήμη του νεκρού; Από πού κι ως που, εγώ, «αμφισβητώ τους πυλώνες της ζωής σου»; Τι είναι αυτά που λες; Τι σου συμβαίνει; Και μάλιστα είσαι προκαταβολικώς (!) απόλυτη και καταδικαστική απέναντί μου, αφού γράφεις πως: «δεν επιθυμώ καμιά περαιτέρω σχέση μαζί σου, εφόσον προβαίνεις σε καθαρές προσωπικές για το ήθος μου προσβολές.»! Δεν αφήνεις ούτε ένα περιθώριο (!) λάθους στην εκτίμησή σου για το πρόσωπό μου. μήπως κάτι δεν κατάλαβες βρε αδερφέ;
Αυτό με στενοχωρεί, μαζί και το ότι με «καταδικάζεις» («δεν επιθυμώ καμιά περαιτέρω σχέση μαζί σου» !), πριν καν «απολογηθώ». Με αδικείς κατάφωρα. Γιατί;

Επίσης, θέλω να μου διευκρινήσεις τι σημαίνει αυτό: «Γράφω μια φράση για όσους τυχόν διαβάζουν και όχι για σένα.» Τι εννοείς; Όταν κάνεις ένα σχόλιο σε μια ανάρτησή μου, δεν απευθύνεσαι σε μένα, αλλά σε άλλους; Δεν το καταλαβαίνω. Εγώ, όταν σχολιάζω ένα κείμενό σου, στο μπλογκ σου, απευθύνομαι σε σένα που το έγραψες. Νομίζω πως όλοι κάνουμε το ίδιο. Μήπως και αυτό, είναι ένα σημάδι πως με «εξήγησες» λάθος, πως με παρεξήγησες;

Άκου κ.κ. σ’ αυτό το ρημαδομπλόγκ απαντάω σε όλα σχεδόν τα σχόλια, ακόμα και ανώνυμα. Ανταπαντώ κιόλας αν χρειαστεί. Δεν αγνοώ κανέναν. Ακόμα κι αν είναι μια φορά «περαστικός». Ποτέ μα ποτέ δεν μου παραπονέθηκε κανείς πως τον πρόσβαλα. Ποτέ μα ποτέ δεν επεδίωξα κάτι τέτοιο, ακόμα και σε ανθρώπους που δεν «γνωρίζω» καλά όπως εσένα! Δεν είναι του χαρακτήρα μου αυτό. Γι αυτό με στενοχωρεί πως κατάλαβες κάτι τέτοιο, αφού δεν ισχύει. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε, για να συζητάμε.
Απ’ το διάλογο στα μπλογκς, προσπαθώ να πάρω πράγματα, να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος. Δεν γίνεται βέβαια να είμαι αρεστός σε όλους, ούτε το επιδιώκω, ούτε θα μου άρεσε. Οι προθέσεις μου όμως δεν είναι αυτές που λανθασμένα μου αποδίδεις.

Αν δεν θέλεις να συνεχίσουμε να συζητάμε, οκ, το σταματάς. Και αν θέλεις, φυσικά και μπορείς να «μην έχεις καμιά σχέση μαζί μου», δεν μπορώ να σου το επιβάλλω με το ζόρι. Όχι όμως ρε γαμώτο με το επιχείρημα που προβάλλεις. Είναι άδικο και δεν το αποδέχομαι. Περνάμε μια αφόρητη κατάσταση σε όλα τα επίπεδα. Η φόρτισή μου, σαφέστατα και η δική σου, μετά το προχτεσινό γεγονός, είναι μεγαλύτερη. Τώρα τι με βάζεις να σου γράφω, ρε γαμώτο, τα αυτονόητα; Να σου τα γράψω λοιπόν. Ο σεβασμός μου προς το πρόσωπό σου είναι δεδομένος. Στο «επίμαχο» σχόλιο εξέφρασα μέσα σε εισαγωγικά (νομίζω ξέρεις τι σημαίνουν τα εισαγωγικά) την «διαμαρτυρία» μου που σε κείνη την ανάρτηση, τα χώνεις πάλι (όπως κάνεις συχνά, σε σχόλια και αναρτήσεις σου και δικαίωμά σου, και δικαίωμά μου να σε κρίνω γι’ αυτό, αυτό είναι διάλογος) στο ΚΚΕ. Με τρυφερότητα γράφτηκε, προφανώς δεν το κατάλαβες. Αλλά βρε παιδί μου, πως κατάλαβες όλα αυτά που μου γράφεις σήμερα; Δεν γίνεται αυτό. Τώρα μου γράφεις, πως αυτό το έγραψες, όχι για μένα, αλλά για να το διαβάσουν άλλοι. Σε «χάνω», πραγματικά… Δεν ξέρω τι άλλο να σου γράψω, έχω σκάσει, δεν ξέρω πώς να εκφραστώ καλύτερα. Δεν διεκδίκησα ποτέ συγγραφικές ιδιότητες εδώ μέσα. Μόνο να εκφράζω ξεκάθαρα τις απόψεις μου, φαίνεται πως μερικές φορές δεν το καταφέρνω… κι αυτό με στενοχωρεί αφάνταστα. Περιμένω την απάντησή σου στο σχόλιό μου αυτό. Η παρεξήγηση πρέπει να λυθεί. Δεν το αξίζουμε (και οι δυο) να παρατείνεται.
Καλή δύναμη!

Οικοδόμος είπε...

Φίλε scorpion49 καλησπέρα.
Τι να σου γράψω τώρα, μετά από αυτό που διάβασα (ακριβώς κάτω από το σχόλιό σου)...
Ειλικρινά, αναρωτιέμαι, έχει τελικά κανένα νόημα αυτό που "κάνουμε" στα μπλογκς, αν δεν μπορούμε να "συνεννοηθούμε"; Όχι απαραίτητα να συμφωνήσουμε, απλώς να συνεννοηθούμε.
Καλή δύναμη!

Διαχειριστής είπε...

@οικοδόμο

Καλησπέρα

Ζητώ συγνώμη αν παρερμήνευσα αλλά κι αν δεν παρερμήνευσα.

Όπως είπα και στον Μαχαίρη, θύμωσα πολύ με αυτό το θάνατο, όπως και όλοι μας άλλωστε.

Εσύ Οικοδόμε, που είσαι οικοδόμος, κι εγώ που ανήκω στο, ας το πούμε επιστημονικό προλεταριάτο, είμαστε στην ίδια μεριά αντικειμενικά, ταξικά.

Σέβομαι οτι εδώ είναι το προσωπικό σου μπλογκ και δεν προσφέρονται αυτού του ειδους τα μπλογκς - τέτοιο και το δικό μου - για να γράφει καθένας τα δικά το, ακριβώς γιατί ειναι προσωπικά, και σωστά.

Αλλά από μένα θα κάνω πολύ σκληρή κριτική, και ιδίως τώρα, ιδίως εκείνη τη μέρα και ώρα... Διότι πολιτική είναι αυτή η υπόθεση.

Καλό βράδυ και πάλι ζητώ συγνώμη για το θυμό μου.

Οικοδόμος είπε...

κ.κ. καλησπέρα.
Εδώ, σ' αυτό το μπλογκ, είσαι ευπρόσδεκτη, όποτε το θελήσεις, να εκφραστείς με όποιον τρόπο εσύ θελήσεις.
Να γράψεις ό,τι εσύ θέλεις και να κάνεις όποια κριτική εσύ θέλεις, όσο σκληρή κι αν είναι.
Αλίμονο αν βάζαμε εμείς φραγμούς στην επικοινωνία μεταξύ μας.

Αυτά δεν ισχύουν μόνο για σένα, αλλά για όλους. Όλοι, επίσης, έχουν δικαίωμα στην κριτική της... κριτικής. Ακόμα κι αν καμιά φορά δημιουργούνται παρερμηνείες, αν υπάρχει καλή διάθεση, μπορούν να λύνονται, μέσα από το διάλογο.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει λοιπόν από μένα.
Καλή δύναμη!